۱۴۰۲ تیر ۱۳, سه‌شنبه

سوزوگداز سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم نسبت به گردهمایی بزرگ مقاومت ایران

 سوزوگداز سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم نسبت به گردهمایی بزرگ مقاومت ایران

کنعانی  سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم
کنعانی سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس، سوزوگداز سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم نسبت به تظاهرات بزرگ مقاومت ایران در پاریس را منعکس کرد و نوشت: «کنعانی میزبانی فرانسه از گردهمایی مجاهدین، هم زمان با نارضایتیهای سیاسی و اجتماعی و اعتراضات فراگیر مردمی در این کشور را ناشی از بی‌توجهی دولت فرانسه به خواستهای شهروندان خود و تداوم حمایت سیاسی از مجاهدین دانست و آن را به‌شدت محکوم کرد».

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس، هم‌چنین نوشت: میتینگ سالانه مجاهدین خلق روز گذشته در شرایطی برگزار شد که این شهر در روزهای گذشته شاهد اعتراضات گسترده در واکنش به‌قتل یک نوجوان سیاهپوست از سوی پلیس است و تاکنون بیش از ۱۰۰۰نفر دستگیر شده‌اند.

این خبرگزاری افزود: نکته جالب توجه در این میتینگ، حضور گسترده مسئولان دولت سابق آمریکا بود؛ مایک پنس معاون اول، مایک پمپئو وزیر امور خارجه و جان بولتون معاون امنیت ملی ترامپ از مهمانان این نشست بودند.

شایان یادآوری است که کنعانی سخنگو وزرات خارجه آخوندهای جنایتکار روز دوشنبه در پی ادامه اعتراضات در فرانسه، با یک فرار به جلو مفتضح به مقامات فرانسوی توصیه کرد که "صدای معترضان را بشنوند و از به‌کارگیری خشونت مفرط و غیرضروری اجتناب کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر