۱۳۹۶ دی ۲, شنبه

نظام در چنبره بحرانها و استیصال آن در نقطه بن‌بست!

نظام در چنبره بحرانها و استیصال آن در نقطه بن‌بست!

آخوند علم الهدی

آخوند علم الهدی

آخوند علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای و امام جمعه مشهد در نمازجمعه 1دی 96 بر شرایط خطرناک داخلی و وضعیت انفجاری جامعه، و شرایط خطیری که این وضعیت برای نظام به‌وجود آورده است تأکید کرد.

نماینده خامنه‌ای در زمینه مشکلات اقتصادی و اجتماعی که رژیم ولایت‌فقیه گریبانگیر مردم کرده است گفت: ”در مسائل اشتغال و مسائل اقتصادی به نقطه فقر و ناداری رسیده و از آن هم گذشته و به نقطه استیصال رسیده است.“

هم‌چنین علم‌الهدی نسبت به جنگ و جدال پایان‌ناپذیر در رأس نظام آخوندی شکوه و شکایت کرد و باندهای رژیم را نصیحت کرد: ”کسی به هیچ عنوان حق تخریب مسئولی که به وسیله مقام معظم رهبری نصب شده را ندارد“.

وی بار دیگر وحشت نظام را از فضای مجازی بازگو کرد و در این زمینه گفت: ”در فضای مجازی هیچ‌کس امنیت ندارد و حتی خود شما هم امنیت ندارید.“

امامی کاشانی نیز با اشاره به تضادهای فزاینده درونی رژیم و به‌ویژه موضعگیری سران و سردمداران آن علیه یکدیگر گفت: ”اگر کسی با دولت، مجلس و قوه ‌قضاییه حرف دارد، این حرف را در جلسات خصوصی بزند. کارهای آنها مخصوصاً «قوه قضاییه» وسیع و مشکل است“.

امام جمعه خامنه‌ای در تهران نسبت به اجماع جهانی و منطقه‌ای علیه رژیم نیز ابراز وحشت کرد و این اجماع را ”بسیج“ علیه ”جمهوری اسلامی“ دانست..

ابراز وحشت و هشدارهای امام جمعه‌های رژیم ناشی از این واقعیت است که در زمینه داخلی شرایط برای نظام ولایت‌فقیه خطرناک است زیرا وضعیت اجتماعی در نقطه انفجاری است.

به همین علت است که علم‌الهدی شرایط را طوری می‌داند که به نقطه ”استیصال“ رسیده است.

مفهوم نقطه استیصال هم واضح است، نقطه استیصال برای نظام ولایت یعنی این‌که مردم با وجود نظام تبهکار ولایت‌فقیه، هیچ چشم‌اندازی برای حل مشکلاتشان نمی‌بینند و زندگی در این رژیم را در بن‌بست می‌بینند، بنابراین شرایط برای رژیم هم خطرناک می‌شود.

البته این واقعیت که وضعیت جامعه به نقطه انفجاری رسیده و شرایط برای رژیم بیش از هر زمان بحرانی شده، واقعیتی است که همه سردمداران رژیم نیز به آن واقف هستند و در مناسبتهای مختلف نسبت به آن به یکدیگر هشدار می‌دهند.

زیرا مردم روزمره علیه فقر و گرسنگی و در اعتراض به چپاولگریهای رژیم و نهادهای وابسته به آن به خیابانها می‌آیند.

دیگر شعار مردم شعارهای صنفی نیست بلکه مردم در شعارهایشان سران فاسد نظام را نشانه می‌روند و علیه روحانی، دولت مردم‌فریب او و آخوند صادق لاریجانی که نشان و نماینده خامنه‌ای است شعار می‌دهند.

هشدار امامی کاشانی نیز مبنی بر این که ”می خواهند جهان را علیه نظام بسیج کنند“ ناظر براین واقعیت است که جامعه جهانی و کشورهای منطقه مشترکاً رو در روی رژیم قرار گرفته‌اند.

شرایط خطیر برای نظام در زمینه داخلی، منطقه‌یی و بین‌المللی است که یکی از امام جمعه‌های خامنه‌ای را وادار کرده روی تهدید شرایط داخلی و دیگری روی فشارهای جهانی و جبهه خارجی انگشت بگذارد و نسبت به آن ابراز نگرانی کند.

در زمینه تضادهای داخلی و جنگ قدرت بین باندهای آن نیز اوضاع به گونه‌یی است که ناگزیر شده‌اند نسبت به آن هشدار بدهند و توصیه کنند این‌قدر با یکدیگر سگ دعوا نداشته باشند و آن را رسانه‌یی و علنی نکنند.

ملاحظه می‌شود به‌رغم ادعای دجالگرانه رژیم که محلهای نمایش جمعه در شهرهای مختلف محل نمایش وحدت است، اکنون به حدی بحرانهای حاد از هر طرف رژیم را احاطه کرده است که این نمایشات به‌اصطلاح وحدت تبدیل به عرصه‌یی برای نمایش بحرانها و ابراز وحشت رژیم شده است.

دلیل این‌که در تلویزیون و رسانه‌های رژیم به‌طور مرتب نسبت به مقاومت ایران سوز و گداز می‌شود هم این است که این وضعیت وخیم و محاصره شده را ناشی از حضور جایگاه بین‌المللی و داخلی و فعالیتهای مقاومت ایران می‌دانند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر