۱۳۹۶ دی ۱۰, یکشنبه

”آژیر خطر برای همه“ کشتی شکستگان نظام ولایت!

”آژیر خطر برای همه“ کشتی شکستگان نظام ولایت!

آژیر خطر برای باندهای حاکم

آژیر خطر برای باندهای حاکم

در پی واکنشهای هراس‌آلود مقامات و مهره‌های نظام که از عواقب قیام ایران و تظاهرات مردمی در این رابطه به وحشت افتاده‌اند، رسانه‌های رژیم نیز زنگ هشدار و خطر را برای نظام به صدا در آورده‌اند، و هشدار می‌دهند که رژیم باید مواظب باشد که کلاهش را باد نبرد.

در این رابطه روزنامه آرمان وابسته به باند روحانی 9آذر 96 با عنوان ”آژیر خطر برای همه“ !، برای همه سردمداران، باندها و رسانه‌های وابسته به آنها به صدا درمی‌آورد، و به همه کشتی شکستگان نظام ولایت هشدار می‌دهد.

هشدار این است که در این شرایط حساس و خطیر، سران و مهره‌های رژیم سگ دعواهای باندی را کنار بگذارند و در پی چاره‌جویی برای مقابله با قیام ایران و تظاهراتهای مردمی باشند.

مخاطب این هشدار بیشتر باند ولایت‌فقیه و مهره‌های آن است که به‌نوشته این روزنامه تلاش دارد ”از آبی که گل‌آلود کرده‌اند ماهی خود را صید کنند“. ، غافل از این‌که این قیام می‌رود که نان همه باندها و دسته‌جات درونی رژیم را آجر کند.

نویسنده مقاله در ادامه به گفته اسحاق جهانگیری معاون آخوند حسن روحانی استناد می‌کند گفته است: ”مراقب باشید که زنگ خطر به صدا درآمده که اگر شما شروع کننده باشید، پایان دهنده نخواهید بود“. (آرمان 9دی 96)

همین روزنامه در مقاله دیگری نگران این است که میان تظاهرکنندگان و نیروهای رژیم ”در کف خیابانها برخورد صورت بگیرد“ و در چنین شرایطی: ”دولت، شورای امنیت کشور و شعبات آن در استانها و نیز سیستم تبلیغاتی و فرهنگی رسمی کشور در رویارویی با این تحرکات چه خواهند کرد؟“

مقاله‌نویس آرمان به باندهای رژیم هشدار می‌دهد که قیام مردم، نظام را به‌طور یکپارچه هدف قرارداده است: ”مردم بین دو جناح و قدرت و دولت تفاوتی قائل نیستند و کسانی که به هر نحوی در این نظام حضور داشته باشند، درگیرند“

نویسنده آرمان قیام را به تیری تشبیه کرده که ”در راه به چند ترکش فرعی تقسیم شود و همه را هدف خود قرار دهد... که قصه‌ این تیر و ترکش‌ها داستان رها کردن غول چراغ جادوست که وقتی رها شود نه فقط دولت روحانی، بلکه همه را در بر می‌گیرد“. (آرمان 9دی 96)

جهان صنعت در مطلبی با عنوان ”خود را به خواب نزنید“ به مقامات دولت هشدار می‌دهد که اعتراضات مردم را ”غیرقانونی“ ندانند. زیرا که این مردم بی‌اعتنا به جنگ و جدال‌های باندی درونی رژیم، هویت مستقلی (مستقل از باندهای رژیم) دارند، و در صورتی که در مقابله با آنها کار از کار بگذرد ”احتمالا مقامات ایران را هیچ کس نمی‌تواند بیدار کند“.

جهان صنعت در مقاله دیگری با عنوان ”جعبه سیاه؛ ازهاری بیچاره بازم می‌گی نواره؟“، وضعیت را به ماههای پایانی حکومت شاه در سال 1357 مقایسه کرده و هشدار می‌دهد که باندهای رژیم ”گناه“ پیش آمدن چنین وضعیتی را به گردن هم نیندازند. (جهان صنعت 9دی 96)

جعفری ایمن آبادی نماینده مجلس رژیم نیز با اشاره به تظاهرات روز 8دی و شعارهایشان علیه نظام آخوندی می‌گوید ”مردم فرقی بین دولت، حاکمیت و نظام قائل نیستند“

نماینده مجلس رژیم نگران سوراخ شدن ”قایق“ نظام و سوراخ شدن آن است که در نتیجه آن ”همه با هم غرق“ می شوند.

این گفته نماینده مجلس رژیم ناظر بر این واقعیت است که روز گذشته مردم علیه روحانی و خامنه‌ای و تمامیت نظام ولایت‌فقیه شعار سردادند، و به آخوندها و نظام اخطار می‌دادند ”گم شوند“و شرشان را از سر مردم کم کنند. (سایت حکومتی آفتاب 8دی 96)

ملاحظه می‌شود که چگونه نظام مفلوک و در گل نشسته علی خامنه‌ای در منگنه قیام ملت قرار گرفته است، که رسانه‌ها و مهره‌های آن را نیز نگران کرده است که نکند این قیام، کشتی به گل نشسته ولایت را بیش‌از‌پیش در غرقاب فرو ببرد و نظام در تمامیتش سرنگون شود.

هراس‌ها از این واقعیت هم ناشی می‌شود که سرکوب ارتش گرسنگان و ارتش بیکاران و مال غارت‌شدگانی که چیزی برای از دست دادن ندارند، هیچ سودی عاید رژیم نمی‌کند. زیرا با شعارهایشان علیه خامنه‌ای کشتی نظام را سوراخ کرده و می‌رود که نظام ولایت و سردمدار آن علی خامنه‌ای را به زباله‌دان تاریخ بیفکند.

زیرا همین مردم قیام‌کننده با پوست و گوشت به این حقیقت پی برده‌اند تا زمانی که این رژیم وجود دارد، فقر و سرکوب هم وجود خواهد داشت، و کوچکترین مسأله‌ای از مشکلات زندگی آنها حل نخواهد کرد.

مردم به این واقعیت رسیده‌اند تا زمانی که این نظام فاسد و چپاولگر سرنگون نشود آینده‌ای برای زندگی بهتر برای آنها متصور نیست. به این دلایل است که در حال حاضر و هم‌چنانکه در شعارهای مردم در جریان قیام می‌بینیم سرنگونی و نابودی این رژیم آمال و آرمان مردم است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر