۱۳۹۶ دی ۴, دوشنبه

افشای مزدوران خائن وجنایتکار وزارت بد نام اطلاعات - مروری بر جنگ روانی کلیک کنید ویک مجموعه ارزنده ای را بخوانید

ساخت و پخش فیلم، مستند و سریال‌های سفارشی علیه مجاهدین

محمود علوی وزیر جنایتکار اطلاعات آخوندی در حال تبریک و تشویق بهروز شعیبی کارگردان فیلم سیانور رژیم دجال آخوندی از مدتی پیش انبوه‌سازی و تولید...
Mzdrvan Mazandaran222-min

افشای شعبه پوششی وزارت اطلاعات موسوم به «نجات» در استان مازندران

تمام هم‌وغم رژیم و عمده انرژی حداقل چند وزارت خانه آن، یعنی وزارت اطلاعات، وزارت کشور، وزارت خارجه و وزارت ارشاد و همچنین سایر...

ولايت قتل‌عام و گماشته‌هاي وزارت اطلاعات

نوار صوتي ديدار آقاي منتظري جانشين وقت خميني با مسئولان قتل‌عام ۳۰ هزار زنداني سياسي در سال ۱۳۶۷ كه در 19 مرداد 95 منتشر...

خانواده، شگرد وزارت اطلاعات علیه مجاهدین

از ابتدای سال 94 اجیرشدگان منفور ولی‌فقیه ارتجاع تحت عنوان «خانواده‌های مجاهدین» به پشت دیوارهای لیبرتی آورده شدند تا به جست‌وخیز علیه اشرفی‌ها بپردازند....

تحریف تاریخ با انتشار افسارگسیخته صدها کتاب 

نشر کتاب‌های مملو از جعل و دروغ یکی از پهنه‌های جنگ روانی آخوندها علیه مجاهدین و مقاومت ایران است. به‌راستی ابعاد این موضوع به چه...

فلاکت جاسوسخانه رژیم آخوندی در آلبانی تحت نام«سفارت»

من محمدرضا احمدی زاده که مدتی را در سازمان مجاهدین خلق ایران بودم بدلیل اینکه توان ادامة مبارزه را نداشتم خودم انتخاب کردم که...

تحرکات جدید وزارت اطلاعات آخوندی در آلبانی

من حمیدرضا بختیاری روز دوشنبه 1396.2.18 مواجه شدم با پیامی از طرف شخصی نامعلوم که این فرد خودش را امیر از وزارت اطلاعات معرفی...
Karim Khan-min

افشای یک مزدور

نماینده مجاهدین در آلبانی در جنگ اطلاعاتی و امنیتی با گشتاپوی آخوندی که در پی اطلاعیه 30 فروردین سفیر رژیم در این کشور علیه...
javad arab b tirana-min

گنداب سفارت رژیم آخوندی در آلبانی

افشاگری جواد عرب درگی اقدامات سفارت رژیم پلید آخوندی در آلبانی توسط اجیرشده‌هایی مثل غلامرضا شکری و ... اسم من جواد عرب درگی است. من یکی...

چگونه وزارت اطلاعات از میان خائنین، جاسوس استخدام میکند؟

دادستانی آلمان در 20 فروردین 95 برای دو مزدور وزارت اطلاعات به خاطر جاسوسی علیه سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت ایران کیفرخواست صادر...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر