۱۳۹۶ مهر ۱, شنبه

«کوچولوها» ی خمینی چگونه بر سر خامنه‌ای می‌زنند!

«کوچولوها» ی خمینی چگونه بر سر خامنه‌ای می‌زنند!

شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان

شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان

فکر می‌کنید حرفها و سخنرانی چه کسی بیش از رئیس‌جمهور آمریکا دل «ولی امر مسلمین جهان!» و رئیس‌جمهور و سایر مهره‌های رژیم را به درد آورده و جز آنها را درآورده است؟ سخنان اخیر نیکی هیلی؟
نه!
موضعگیری اخیر وزیر خارجه آلمان؟
نه!
برای این‌که زیاد معطل نشوید مستقیم برویم سراغ سخنرانی وزیر خارجه امارات، «شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان». اگر حرفهای این مقام اماراتی را بشنوید، بدون شک شما هم تصدیق خواهید کرد که این حرفها بیشتر از حرفهای ترامپ و نیکی هیلی و وزیر خارجه آلمان، رژیم و خامنه‌ای را چزانده است. خوب است خبر این سخنرانی را که خبرگزاری رویتر منتشر کرده و رسانه‌های رژیم لاعلاج آن را منعکس کردند از خبرگزاری فارس عیناً مرور کنیم:
«وزیر خارجه امارات در سخنرانی خود در هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل‌متحد ایران را به نقض «روح و متن» توافق هسته‌یی «برجام» متهم کرد. وزیر خارجه امارات گفت: «دو سال از توافق هسته‌یی ایران می‌گذرد و هیچ نشانه‌یی از تغییر در رفتارهای خصمانه ایران دیده نمی‌شود».

وی اضافه کرد: «ایران به توسعه برنامه هسته‌یی خود ادامه داده و روح و متن توافق را نقض می‌کند. بنابراین ما از کنترلهای بیشتر بر برنامه هسته‌یی ایران و ادامه بررسیها از این توافق و مفاد آن حمایت می‌کنیم».

اظهارات وزیر خارجه امارات در شرایطی مطرح شده که نشانه‌ها حاکی است دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا قصد دارد در گزارش بعدی به کنگره کشورش اعلام کند که ایران به توافق هسته‌یی با گروه 1+5 پایبند نبوده است...

بعد خبرگزاری سپاه پاسدران در زیر این خبر اضافه کرده: «شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان» در بخش دیگری از اظهاراتش آنچه به گفته وی «سیاستهای خصمانه و توسعه‌طلبانه ایران» است را مانع اصلی برای حل بحرانهای جهان عرب خواند. وی با بیان ادعاهای اثبات نشده ایران را به دخالت در امور داخلی سایر کشورها و حمایت از «گروه‌های تروریستی» متهم کرد».

کجایی خمینی که سر از قبرت که روز و شب از طرف مردم ایران آتش و نفرین بر آن می‌بارد برداری و ببینی خامنه‌ای ولی‌فقیه طلسم‌شکسته چه به‌سر نظامت آورده و چطور مقامهای کشورهایی که تو به آنها می‌گفتی «کوچولوهای خلیج‌فارس» چطور «نظام الهی ولایت»! را آنهم از تریبون سازمان ملل به باد حمله می‌گیرند و آخوندهای مفلوک که فقط در برابر مردم بی‌دفاع ایران و ملت مجروح سوریه شیر هستند، در برابر امارات موش شده‌اند و نطُق نمی‌توانند بکشند.

ضمناً این نشان می‌دهد که ژستهای موشکی رژیم چه اندازه کارایی دارد که حتی همسایة‌ «کوچولو» ی دیوار به دیوارش هم برای آن تره خرد نمی‌کند. باز هم باید گفت فاعتبروا یا اولی الابصار!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر