۱۳۹۶ شهریور ۲۲, چهارشنبه

وحشت از هزار پای ته جام برجام ۲

وحشت از هزار پای ته جام برجام ۲

نظارت بر برنامه اتمی رژیم ایران  تا ابد به قوت خود باقی خواهد ماند

نظارت بر برنامه اتمی رژیم ایران تا ابد به قوت خود باقی خواهد ماند

در حالی که ولایتی مشاور خامنه‌ای و نوبخت سخنگوی دولت روحانی در واکنش به اظهارات آمانو مبنی بر یکسان بودن سایتهای نظامی و غیرنظامی برای آژانس به تناقض‌گویی ادامه می‌دهند ضرورت خوردن زهر منطقه‌یی و موشکی بر سر نظام سایه می‌افکند.
تلویزیون رژیم در روز 22شهریور در گزارش خبری خود گفت: «سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا می‌گوید ایران به روح برجام پایبند نیست. خانم نائورت مدعی شد روح برجام خواستار برقراری صلح و امنیت منطقه‌یی و بین‌المللی است. اما ایران به آن پایبند نیست. و به روح برجام عمل نمی‌کند».

در همین حال رسانه‌های حکومتی نوشته‌اند:‌ «رویترز به‌نقل از چند مقام پیشین و فعلی آمریکا گزارش داد: رئیس‌جمهور ترامپ در حال بررسی راهبردی است که خواستار رویکرد خصمانه‌تر در قبال نظام، به‌ویژه به‌دلیل فعالیت‌های آن در منطقه است... به گفته این منابع آگاه هدف این طرح افزایش فشار بر تهران برای توقف برنامه موشکی بالستیک این کشور و آنچه واشینگتن حمایت ایران از گروه‌های شبه‌نظامی در منطقه به‌ویژه عراق و سوریه می‌خواند، است» (آرمان- 22شهریور).

جوکار عضو سابق کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع با ابراز نگرانی نسبت به جامهای زهر بعدی به رسانه‌های حکومتی گفت: «متن برجام و مسائل مرتبط با آن طوری تنظیم شده که قابل تفسیر است و می‌توان انواع بهانه‌جویی‌ها را از آن‌ داشت» (راه دانا- 21شهریور).

کیهان خامنه‌ای هم با ابراز وحشت نسبت به چشم‌انداز پیش روی نظام ضمن حمله به باند روحانی نوشته است: «آمریکاییها با مطرح کردن بازدید از مراکز نظامی و تشدید فشارها قصد دارند از خلل و فرج برجام استفاده کنند و مذاکره در‌باره موشکهای بالستیک و مسائل منطقه را تحت عنوان «مکمل برجام» بر مذاکره‌کنندگان هسته‌یی کشور تحمیل کنند.

فرانسه به نیابت آمریکا بازی خطرناک برجام 2 یا همان «مکمل برجام» را شروع کرده است، منتها برخلاف مذاکرات هسته‌ای، در مذاکرات «مکمل برجام» قرار است فرانسه نقش پلیس خوب را بازی کند و آمریکا نقش پلیس بد را». کیهان خامنه‌ای در پایان افزوده است: «نگرانیم! همان‌گونه که آقای روحانی در ابتدای انقلاب لیوان دوغی را در سمنان سرکشید که در انتهای لیوان یک‌هزارپا وجود داشت، نگرانیم در انتهای «برجام» و به‌ویژه «برجام 2» هزارپاهایی وجود داشته باشد که جز تسلیم چاره‌ای نداشته باشد!» (کیهان-22شهریور).

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر