۱۳۹۶ شهریور ۲۷, دوشنبه

سرخ کردن صورت نظام به سبک سرکرده «هوا فضا»پاسدار حاجی‌زاده

سرخ کردن صورت نظام به سبک سرکرده «هوا فضا»پاسدار حاجی‌زاده

پاسدار حاجی‌زاده سرکرده «هوا فضا»ی رژیم

پاسدار حاجی‌زاده سرکرده «هوا فضا»ی رژیم

در شرایطی که بحران‌زدگی و فلاکت از سر و روی رژیم می‌باره و همون طور که از آخوند علم‌الهدی گماشته خامنه‌ای در مشهد شنیدید ریزش و بریدگی تنها محدود به مجمع تشخیص نیست و این وضعیت در همه جا هست و دل خامنه‌ای هم از این بابت خونه... بله در این شرایط رژیم خیلی احتیاج به قدرت‌نمایی و رجزخونی داره تا به نیروهای وارفته‌ش روحیه بده؛ اما البته دیگه مثل سابق دستش توی کرکری خوندن باز نیست.
به هر حال برای جواب دادن به این نیاز، تلویزیون رژیم در روز ۲۴شهریور یکی از پاسدارها به نام حاجی‌زاده را که سرکرده «هوا فضا» ی رژیم هست به صحنه آورده بود تا با گرد و خاک کردن خنده‌دار این پاسدار، غبار غم را از دلهای لرزان پاسدار بسیجی‌های نظام بروبد.

این که می‌گوئیم خنده‌دار اغراق نیست؛ مثلاً می‌گفت: «من هیچ ارتشی را در دنیا همطراز با سپاه پاسداران نمی‌بینم!».

بد نیست قسمت دیگری از حرفهایش را مرور کنیم: «ما در سال‌های اخیر توانسته‌ایم به مرکز کنترل‌ فرماندهی آمریکا در طول چند سال اخیر نفوذ کنیم، ما اسنادی در اختیار داریم که رفتار آمریکایی‌ها در عراق و سوریه را نشان می‌دهد و می‌دانیم که آمریکایی‌ها در اینجا چه کردند از کنار چه چیزی عبور کردند و چطور از داعش حمایت کردند.

اگر به ما اجازه بدهند و این اسناد منتشر شود، آمریکایی‌ها بیشتر از گذشته افشا و مفتضح خواهند شد».

«ناو هواپیمابر و ناوچه‌ها یک زمانی برای کشورها موجب ترس بودند اما امروز به سیبل‌ها و اهدافی در دسترس تبدیل شده‌اند و این چیزی است که ما به‌لحاظ نظامی داریم می‌گیم نه به‌لحاظ تبلیغاتی و اینا... !».

حالا خدا رحم کرده که تبلیغاتی حرف نمی‌زند! اگه می‌خواست تبلیغات بکند دیگر چه می‌گفت! اما بعد از همه این قدرت‌نماییها ببینید چطور اعتراف می‌کند که موریانه فساد، رژیم راخورده و پوسیده کرده است وی با اشاره به آقازاده‌ها و پاسدار زاده‌ها گفت: «بسیاری از مشکلات و اختلاس‌ها از جانب همین افراد است برای نمونه فردی که ۲۵سال است مشکل درست کرده و زمین‌خوار است و برخی زمینهای سپاه را هم در یکی از شهرها سند زده است، اکنون در آنجا رئیس شورای شهر شده است».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر