۱۳۹۶ فروردین ۸, سه‌شنبه

هذیانگوئی های آشکار واعترافات به شکست طرح خامنه ای وسپاه قدس واطلاعات از زبان گماشته های حقیرپیشانی سیاه ورایزن فرهنگی در آلبانی

هذیانگوئی های آشکار واعترافات به شکست طرح خامنه ای وسپاه قدس واطلاعات از زبان گماشته های حقیرپیشانی سیاه ورایزن فرهنگی در آلبانی


همانطوری که این روزها همگان در داخل وخارج شاهد بوده اند، فقط در ماه مارس چندین گردهمائی بزرگ بین المللی توسط مجاهدین ومقاومت سراسری مردم ایران وشورای ملی مقاومت برگزار گردید،که تقریبا در نوع خود، در این سالیان بی نظیر بوده است وکارشناسان را به ارزیابی کمی وکیفی این حرکات سیاسی بین المللی جلب نمودند.
یک نگاه ساده به لیست مهمانان وحامیانی که خودشان مستقیم ویا غیرمستقیم در انتقال پیروزمند مجاهدین ازعراق به آلبانی نقش داشته اند میتواند کیفیت جدید این گردهمائی ها رادریافت.
ما فعلا به گردهمائی با شکوه روز زن در تیرانا میپردازیم ومراسم با شکوه عید را به بعد موکول میکنیم.
 مطالب مرتبط به روز زن وبخشی از سنخان آنان را در لینک های زیر میخوانید

خجسته بهار آزادي: ابرازارادت وقدر دانی سخنرانان روز زن در آلبانی در رابطه

 سخنرانی دریتا اودلی ـ رئیس انجمن میانجیگران آلبانی؛ : 

رهبری بزرگ و رئیس‌جمهور شما، یعنی خانم رجوی، در سخنان خود گفت زنان می‌توانند نقشی تأثیرگذار در رهبری مردمان جهان به سمت مناسبات خواهری، برادری و همبستگی ایفا کنند و ما باید این مسئولیت را با شرکت فعال در این جنبش برعهده گیریم.

 سخنرانی لیندا چاوز؛ کنفرانس بین‌المللی روز جهانی زن در آلبانی:

 به نظرم خیلی‌ها با سازمان و عقاید شما آشنا نیستند اما من که در طول سالیان با شما آشنا شده‌ام به این اشراف رسیده‌ام که آرمانهای شما در واقع ارزشهای حقیقی رهایی، آزادی و دموکراسی است که همه انسانها برای خود می‌خواهند، و این در واقع بهترین تضمین‌کننده صلح در سراسر جهان خواهد بود. این همان چیزی است که خانم رجوی در طرح 10 ماده‌یی خود ارائه کرده است، طرحی که خواهان استقلال دادگستری، آزادی مطبوعات، برابری کامل میان زنان و مردان، جدایی دین از دولت است، و همه این موارد عناصر مورد نیاز دموکراسی و آزادی است.

 پاندلی مایکو نخست‌وزیر پیشین آلبانی خطاب به مجاهدان آزادی:‌ 

 سخنرانی فاتمیر مدیو نمایندهٔ پارلمان و رهبر حزب جمهوریخواه آلبانی

 کنفرانس روز جهانی زن – تیرانا ۲۰۱۷«زنان در رهبری سیاسی» در آلبانی

ايوتا راديكووااولین نخست وزیر زن اسلواکی و وزیر سابق دفاع و کار :شما از رهبر خوبي براي اين برخورداريد.
سروناز چيت سازمسئول كميسيون زنان شوراي ملي مقاومت ايران
خانم اینگرید بتانكورسناتور و کاندیدای سابق ریاست جمهوری کلمبیا
ریتا زوسموت رئيس سابق مجلس فدرال آلمان
نجمه طاطاي  وزیر سابق آموزش و پرورش مراکش:... طبعا كه مردم ايران رهبري بهتر از مريم رجوي براي ايران پيدا نخواهد كرد.
سناتور ایولين يونه عضو مجلس سنای فرانسه
سكاي ماسیکانا هالندسناتور سابق و وزیر آشتی و یکپارچگی ملی از زیمبابوه
جولي گرلینگ نماینده پارلمان اروپا از انگلستان
سناتور استفانيا پتزوپانه نايب رئيس كميته مصونيت پارلماني سنا از ایتالیا
لورنس فلمن رئيل عضو پارمان سوئیس
 ادامه مطلب
گردهمائی زنان سرشناس بین المللی که خود فعالان حقوق بشر وحقوق زنان اند، در روز زن در کنار مریم رجوی و1000زن قهرمان وپیشتاز جنبش برابری وحضور جمعی  آنها روی سن اساسا هیچ نیازی به توضیح نداشته وهر بینده ای پیام قدرت نمائی وانسجام تشکیلاتی وایدئولوژیک وسیاسی آن را خوب درک خواهد کرد .هرچند خامنه ای وسپاه ووزارت اطلاعات ودولت روحانی از وحشت این حرکت بی نظیرسعی کردند که با سکوت و پائین گرفتن سرخود دچارموج این قدرت نمائی مجاهدین نشوند وبزبان ساده ،خفقان گرفته اند،اما این حرکت آنمیزان بزرگ بود که نه تنها سکوت فایده نکرده بلکه عظمت این گردهمائی تضادها را به درون نظام کشاند بهمین دلیل سعی کردند بتدریج از زبان بریده مزدوران وگماشته های وزارت اطلاعات واطلاعات سپاه وسپاه قدس وانجمنهای پوششی آنهامانند هابیلیان ونجات،به عظمت این گردهمائی البته به زبان وفرهنگ خودشان اعتراف نمایند .
با توجه به اینکه اشراف داشتند از هرکجایش بگویند یک توسری برای ولی فقیه ومزدورانش میباشد ولی چاره ای جز اعتراف نداشتند وندارند وحتما در روزهای آینده به اعترافات بیشتر مواجه خواهیم شد.
به این عکس نگاه کنید بسیار سخن ها دارد .

همه این زنان ، زنان شناخته اند، که رژیم حتی جرات نکرده ونمیکند که حتی یک کلمه منفی از آنها بگویند .حالا همه اینها زنان حامی مقاومت،1000زن مجاهداشرفی وسازمان مجاهدین وخصوصا مریم رجوی را لیدر ورهبر جنبش بین المللی برابری وامید منطقه وآلترناتیو میدانند.
خبرهای درونی حاکی است که بیشترین سوزش را خامنه ای ووزارت اطلاعات وپاسداران ازحضور هم زمان چندین فرمانده ومسئول سازمان مجاهدین ، که مریم رجوی  برای نجات خلق قهرمان دستانش را با آنها زنجیر نمود وبالابرد داشت ودارد،چرا که مینی مم 14 سال خواب های پنبه دانه ای برای قتل عام آنها دیده بود وتا قبل از انتقال بزرگ هم میدید.

حالا این فرماندهان در کنار هزار زن اشرفی ودر هیئت یک تشکیلات سازمان مجاهدین ومردان مجاهد ومعتقد به برابری در کنار مریم رجوی ودریک فضای جدید بین المللی میروند که با همراه با مردم خود ،ضربه نهائی را به ملاهای زن ستیز وارد کنند.

اما انعکاسی که این برنامه ها در میهن اسیرمان داشت توصیف ناپذیر است پیامها نامه ها وحمایتها وسخنانی که از داخل داشتیم ، انفجار انرژیهائی بود که از جوانان وزنان ودانشجویان میهن اسیرمان میدیدیم ،آنها میگفتند
 "تازه ما این تشکیلات این انسجام واین وحدت را بیشتر حس کردیم در جائی امن وبا این روحیه واین انسجام ،البته سازمان درهر شرایط اینجوری عمل کرده ولی برنامه زنان وعید که مستقیم هم پخش شد یک قدرت یک امید ویک همبستگی خاصی را در ایران در همه مردم ودانشجویان وخصوصا هواداران ایجاد کرده است ." 
این حرفها بسیار مفهوم است زیرا مدتها بود که بعد از انتقال خبری از مجاهدان اشرفی به این صورت پخش نشده بود.
 متاسفانه بدلایلی از بیان جزئیات انعکاسات احساسات وحمایتهای هم وطنان زنان جوانان ودانشجویان معذوریم ،باشد روزی که همه آنها را بازگو نمائیم.
بعد از این فشرده سخن بد نیست به اعترافات سیروس غضنفری مامور اطلاعات سپاه وگماشته همزمان وزارت اطلاعات در آذربایجان شرقی وهادی شعبانی شکنجه گر اطلاعات سپاه ونجات مازندران ومامور پیشانی سیاه وزارت بد نام اطلاعات فردی بنام آرش رضانی از آذربایجان غربی نگاهی گذراداشته باشیم که به فرموده سرکرده های خود به صحنه فرستاده شده اند اما خرفتی این اجیر شده ها از یک طرف وبرق شگفتی های آفریده شده در آلبانی همراه با یک پارچگی سازمانی وانسجام تشکیلاتی بسیار بالا همگی را مجبور کرد که سکوت را شکسته واعتراف نمایند که شیر از قفس جهید وما باز هم بوروکور وزبون بر جای ماندیم .
وزارت اطلاعات وانجمن نجات ، بسیار مضحک والبته با  دستپاچکی شگفت انگیزی سیروس غضنفری مامور اطلاعات سپاه وگماشته  وزارت اطلاعات در آذربایجان شرقی را به صحنه فرستاد.
این اجیر شده ملاها وشکنجه گر خانواده ها اما همه چیز را لو دادودر پاسخ سئوالی مجبور شد به سرکرده های اطلاعات برساند که بابا با این دست پاچگی که مرا فرستادید چی بگویم آنهم در برابر این قدرت نمائی بسیار بزرگ ومنهم مجبورم بگویم اطلاعتم کم است چاره ای ندارم او اینجور حرفهایش را رساند
 مصاجبه کننده وزارت اطلاعات پرسید
- پس شما امسال را که چند روزی است آغاز شده، سال خوبی را برای رهبران فرقه پیش بینی نمی کنید؟
جواب سیروس غضنفری:
 البته باید باین اصل مهم توجه داشت که حقیقت ازکنار هم قرار دادن واقعیت ها روشن می شود ومن اخبار زیادی در این مورد دراختیار ندارم که با تحلیل آنها، نظر قاطعی دراین مورد ارائه دهم .
اما کلماتی که نمیبایست بگوید وبزبان بیاورد را گفت وبزبان آورد.
سیروس غضنفری با ادبیات دیکته شده اطلاعات گفت که ترجمه اش را در زیر میخوانید
"آنها (مجاهدین)حرفشان کماکان سرنگونی است
رجوی بیدی نیست که از این بادها بلرزد
تجربه من این است که آنها کوتاه نیامدند وشعار محوری سازمان " انقلاب نوین ایران توسط ارتش آزادیبخش "است
ما بسیاری ازخانواده ها راگول زدیم وعده ووعید دادیم تطمیع کردیم تهدید کردیم گرفتیم وبستیم و...ئتعدادی را هم برده بودیم جلو اشرف ولیبرتی که زمینه کشتاروقتل عام آنها را فراهم کنیم یا جا بخورند ولی آنها ایستادند وطرح های ولایت فقیه ما واطلاعات وسپاه تروریستی را با پرداخت بها در هم شکستند وبا حمایت قاطع بین المللی ،آمریکا سازمان مللی وکمیسیاریای عالی پناهندگان ودولت آلبانی به هیئت همان سازمان مجاهدین خلق ایران وانطوری که جان کری وزیر خارجه آمریکا گفت مثل یک اپوزیسون وآلترناتیو به آلبانی رفتند وحالا هم توی سرما زدند واین قدرت نمائی ها را کردند."
مضحک تر از گماشته اطلاعات سپاه وماموراطلاعات سیروس غضنفری ،هادی شعبانی همراه با تعدادی از ماموران نجات رژیم از مازندران وآرش رضائی ار آذربایجان غربی بودند که نمیدانستند چی کارکنند چون حرفهای دیکته شده اطلاعات وهست وآنها هم همان ها را نشخوار میکنند،ما هم برای جلوگیری از اتلاف وقت بیشتر، سر جمع وترجمه حرفهایشان را در زیر میبینید چون آنها خائن ومزدور اطلاعات هستند وبا ادبیات لمپنی آخوندی ،اطلاعاتی حرف میزنند که ما هم آنها را مقداری باز میکنیم .
1- آنها اعتراف کردند که اشرف بخواهی نخواهی تکثر شده است وپیام هزار اشرف همه جا پا در آورده است.
2- گفتند حضور مسئولین در آلبانی با توجه به تجربه ای که ما داریم انسجام تشکیلاتی ایدئولوژیک ایجاد میکند.
3- اعتراف کردند که با توطئه سازمان ملل ودولت دست نشانده مالکی آنها را فرستاده بودیم زندان لیبرتی که محصور دم دست وقابل قتل عام وکشتار باشند اما آنها از آنجا رفتند واشرف را تکثیر کردند.
4- ای کاش آنها درعراق ولیبرتی میماندند ،درسته به مرز نزدیک بودند ولی آنها رفتند جای امن آنهم با حمایت بین المللی ومردم ایران هزار اشرف میسازند وپدر ما را در میاورند یک نمونه اش جلسه روز زن، که همه جهان را علیه ما شوراندند وشعار همش شعار سرنگونی بود.
5- عبدالله افغان یک جا گفت معلومه که آنها منسجم تر شدند و...که هادی شعبانی با دست پاچگی توی حرفش پرید وسعی کرد موضوع را جمع جورکندکه اشتباه نشود درست است آنها توان تشکیلاتی دارد ولی شعار سرنگونی چی میشود؟ شعبانی وقتی عظمت جلسه وکمیت وکیفیت ومحتوای برنامه را دید نتوانست وحشت خود را ازسخنان ،سخنرانان ، شعارهای سرنگونی واینکه رهبری توسط مجاهدین میباشد را پنهان کند
شعبانی گفت:
اشتباه نشود آنها نمیخواستند به آلبانی بروند ولی یک خط در میان ترس ووحشت خود را از استراتژی هزار اشرف وارتش قیام در داخل عیان میکرد .
آرش رضائی هم مانند غضنفری وهادی شعبانی بسیار دلواپس قدرت گیری وانسجام تشکیلاتی مجاهدین وقدرت سیاسی وحمایت بین المللی ای بود که بدست آوردند ولی سعی میکرد مطابق قوانین خائنین بدهی خود به اطلاعت سپاه ووزارت اطلاعات بپردازدوبا ادبیات لمپنی ،اطلاعاتی ملاها را شاد نگردارد   
همه میدانند که این مزدوران باید به میدان آورده شوند، اولا چون به مردم پشت کردند وخائن وجیره خوار اطلاعات وسپاه هستند 
دومااینها ضربه گیررژیم وپاچه گیرهستند کارشان فقط در همین حد است .
اما بهتر است اینقدر دست پاچه ،پاچه گیری ونشخوار نکنند زیرا سرکرده اطلاعات ملاها در آلبانی همه بندها را امروزآب داد که سازمان مجاهدین خلق بسیار منسجم قوی ویک پارچه وخطرناک وآماده سرنگونی، همه آلبانی وروابط بین المللی را قبضه کرده اند وما نمیتوانیم نفس بکشیم .


حالا بروید به این میزان مزدوری وگماشتگی خوددق کنید
مصاحبه رایزن فرهنگی رژیم را در زیرمیبینید
 رایزن فرهنگی ایران در آلبانی در گفت‌وگوی تفصیلی با تسنیم:

دریای آلبانی برای ایتالیا، هوا برای ناتو و زمین در اختیار آمریکا است (مردم بر خلاف حکومت، ایران را دوست دارند)


رایزن فرهنگی ایران در آلبانی در گفت‌وگوی تفصیلی با تسنیم:
دکتر سید احمد حسینی الست
سید احمد حسینی الست رایزن فرهنگی ایران در آلبانی است. 
 
تسنیم که ارگان رسمی سپاه قدس است از آقای  رایزن یعنی احمد حسینی که از سرکرده های جنایتکار اطلاعات است  پرسید : چه مشکلاتی در آلبانی  دارند؟
این سرکرده اطلاعات قبلا گفته بود که بگو چه مشکلی نداریم همش مشکل است .
احمد حسینی گفت 
دریای آلبانی برای ایتالیا، هوا برای ناتو و زمین در اختیار آمریکا است اما حالا از کلیات خارج شده وجزئی تر لو داد که "بابا مجاهدین همه جا را قبضه کرده اند نفس کشیدن هم برای مشکل است ما فقط زورکی همین شعر وشاعری ورایزنی فرهنگی را چسبیده ایم که باد قدرت سیاسی تشکیلانی مجاهدین ما را نبرد"
احمد حسینی در پاسخ به تسنیم ادامه داد
بخشی از مشکلات اقتصادی است که قادر نیستند در خیلی از کشورها سفارتخانه تاسیس کنند و آن را اداره کنند. نکته دوم نگاه‌های سیاسی است که آلبانی بیش از آن که نگاه به شرق داشته باشد نگاه به غرب دارد. 
رقبای ما یا بهتر است بگویم دشمنان ما در آلبانی(مجاهدین خلق) فضا را اشغال کردند و تبعاً اجازه نخواهند داد آلبانی در هر جایی سفارت بزند و ارتباط سیاسی، اجتماعی و اقتصادی فعال داشته باشد.
تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل.
دوران مفت خوری ملاها سپاه واطلاعات از خوان نعمت مماشات اوباما به پایان رسیده است خائن ومزدورهم در تاریخ تعیین تکلیف شده است .
دوران مقاومت ایران ومردم دلیر ما رو به شکوفائی است بهار آزادی مردم ایران هم بزودی فرا خواهد رسید 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر