۱۳۹۴ آبان ۸, جمعه

حمله موشكي به ليبرتي همچون حملات قبلي در شوراي عالي امنيت رژيم تصويب و توسط عوامل قدس اجرا شد.



لينك به منبع
شوراي ملي مقاومت ايران در اطلاعيه 13 فوريه2013 (25 بهمن 1391) با اتكاء به اطلاعات مشخص از درون رژيم با جزئيات تصميم گيرندگان و تروريست هاي اجراي كننده حمله موشكي به ليبرتي را افشا كرد.
بلاشك حمله موشكي 7 آبان 94 همچون عمليات تروريستي قبلي مشابه ريل گذشته را دارد كه احتمالا مجاهدين و شوراي ملي مقاومت ايران بزودي با جزئيات آنرا كشف و افشا خواهند كرد. جهت اطلاع از ريل اينگونه عمليات تروريستي، اطلاعيه 13 فوريه 2013 شوراي ملي مقاومت عينا در زير ميايد
اطلاعيه 13 فوريه 2013 
حمله جنايتكارانه موشكي به ليبرتي به دستور خامنه اي در هماهنگي با حكومت عراق
مقاومت ايران اطلاعات جديدي از درون رژيم ايران درباره حمله جنايتكارانه موشكي به ليبرتي، نحوه تصميم گيري، هماهنگي ها با دولت عراق و چگونگي اجراي طرح عملياتي بدست آورده كه خلاصه آن به شرح زير است:
1.   تصميم به حمله در اوايل بهمن ماه در جلسه شوراي عالي امنيت رژيم ملايان به دستور شخص خامنه اي اتخاذ گرديد. اجراي عمليات و هماهنگي با دولت عراق، بعهده نيروي تروريستي قدس و سفارت رژيم در بغداد گذاشته شد.
2.   حاج يوسف (پاسدار سرتيپ عبدالرضا شهلايي) سركرده گروههاي «جهادي» و «كتائب حزب الله درعراق» در جلساتي با ابومصطفي شيباني، ابوآلا و ابو مهدي مهندس تروريست هاي شناخته شده رژيم آخوندي در عراق، حمله را طراحي كرد.
3.   پاسدار شهلايي بيش از دو دهه از سركردگان نيروي تروريستي قدس بوده است. او آدمكشان و تروريستهاي صادراتي به عراق را در پادگان حزب الله در جليل آباد ورامين آموزش ميدهد. وزارت خزانه داري آمريكا در اطلاعيه 11اكتبر 2011 اعلام كرد ”شهلايي يکي از مقامات نيروي قدس سپاه پاسداران است که هماهنگي طرح سوء قصد به جان عادل الجبير، سفير عربستان در ايالات متحده، در حين اقامت وي در ايالات متحده، و نيز انجام حملاتي را بر عليه منافع کشورهاي ديگر در داخل ايالات متحده و در کشوري ديگر بر عهده داشت“.
4.   هماهنگي حمله موشكي به ليبرتي با حكومت عراق و ارگانهاي امنيتي و نظامي ذيربط، از جمله دفتر نظامي نخست وزير و وزارت كشور، توسط پاسدار دانايي فر سفير رژيم آخوندي در بغداد و يكي از سركردگان نيروي قدس و ماموران اين نيرو در سفارت انجام شد.
5.   طبق طرح عملياتي،كليه امور پشتيباني از جمله انتقال مهمات و نقل و انتقال تيم ها با استفاده از امكانات وزارت كشور و پليس عراق صورت گرفت. مشخصات داخلي كمپ لييرتي و مختصات جغرافيايي نقاط تجمع ساكنان، از سوي دفتر نخست وزيري در اختيار پاسدار شهلايي قرار گرفت تا شليك ها حتي المقدور دقيق انجام گيرد.
6.   برخلاف عمليات تروريستي كه پشتيباني دولتي ندارد، هيچ سلاح و يا موشك دست ساز در اين عمليات به كار گرفته نشده و همه موشك ها فابريك بوده و با لانچرها و سكوهاي فابريك پرتاب شده است كه حمل و نقل آنها امكانات زيادي مي طلبد. بهمين دليل و مخصوصا بخاطر در اختيار داشتن مختصات دقيق جغرافيايي ليبرتي، داخل كمپ برخلاف عمليات تروريستي معمول كه خطاي شليك در آنها زياد است، همه موشك ها به داخل محوطه كوچك ليبرتي اصابت كرد.
7.   گروه عمل كننده از جوخه هاي آدمكشي و ترور «كتائب حزب الله» و ماموران فني سپاه قدس تشكيل شده بود و با نفرات پشتيبان جمعا 40نفر بودند. اين جوخه هاي ترور و آدمكشي را رژيم آخوندي بوجود آورده و در هماهنگي با نخست وزيري عراق سوژه هاي مورد نظر رژيم ايران در عراق را هدف قرار ميدهند.
8.   پاسدار شهلايي در گزارشي كه پس از اين حمله جنايتكارانه به تهران ارسال كرد نوشت، موشك ها با استفاده از آمبولانس هاي دولتي و با اسكورت دو خودروي پليس فرودگاه به منطقه شليك منتقل و در چادرهايي كه از شب قبل در محل نصب شده بود پنهان شد.
طبق اين گزارش يكي از مشكلات جدي اين بود كه مردم و آن دسته از نيروهاي عراقي كه در جريان طرح قرار نداشتند متوجه موضوع بشوند و اجراي عمليات نا ممكن و يا با اخلال مواجه شود.
9.   مسير حركت خودروها و منطقه شليك كاملا در زير دوربين هاي مراقبتي فرودگاه بغداد قرار داشت. اين دوربين ها تا چند كيلومتر اطراف فرودگاه را پوشش مي دهند و هر تحركي را زيركنترل دارند. دوربين هاي فرودگاه جزئيات نقل و انتقال هاي موشك ها و گروه عملياتي و خودروهاي پليس و خودروهاي حامل موشك ها را تماما ضبط كردند و فيلم آن در دفتر نخست وزيري عراق موجود است.
10.      طبق طرح اوليه، قرار بر اين بود كه عمليات در دو مرحله، توسط دو گروه و از دو نقطه جمعا با 100موشك 107ميليمتري انجام شود. گروه اول همان گروهي است كه 40موشك شليك كرد و سپس بدون مشكل محل را ترك كرد.
11.      گروه دوم، مي بايد ساعتي پس از حمله اول شليك 60موشك ديگر را انجام دهد تا در زمانيكه ساكنان ليبرتي بعد از موشك باران اول مشغول نقل و انتقال شهيدان و مجروحان هستند، تلفات هر چه بيشتري از آنها بگيرد.
اما شماري از افراد گروه دوم در حين جابجايي، توسط سربازان و افسران عراقي كه در جريان اين جنايت تروريستي نبودند دستگير شدند و اجراي مرحله دوم حمله غير ممكن گرديد. 60موشك بجا مانده از اين گروه متعاقبا توسط نيروهاي عراقي رؤيت و جمع آوري گرديد. دستگير شدگان همان روز با مداخلة شتابان نخست وزيري عراق آزاد شدند.
12.      رژيم آخوندي و دولت عراق براي رد گم كردن و از آنجائيكه همه مي دانند «كتائب حزب الله» يك گروه تروريستي ساخته و پرداخته رژيم آخوندي است كه در هماهنگي با دفتر مالكي عمل مي كند به يك صحنه سازي جديد دست زدند و با علم كردن يك گروه خود ساخته جديد تحت عنوان «جيش المختار» تلاش كردند دستهاي خونين خود را از اين جنايت بشويند و تميز جلوه دهند. سركرده موجوديت تروريستي جديد، آخوند واثق البطاط، روز 9فوريه مسئوليت حمله به ليبرتي را بعهده گرفت. اما «جيش المختار» اسم ديگري براي همان «كتائب حزب الله» است كه توطئه هاي كثيف و خونين خامنه اي و مالكي را در عراق پيش مي برد.
13.      جالب اينكه جيش المختار تنها 5روز قبل از حمله موشكي به ليبرتي در روز 16بهمن اعلان موجوديت و اعلام كرد: ”ارتش مختار پشتيبان حكومت مركزي در جنگ با فساد و مفسدين و رويارويي با سازمان هاي تروريستي مانند القاعده و ارتش آزاد است“ (خبرگزاري ها و رسانه هاي عراقي).
متعاقبا اعلان اين موجوديت از سوي رسانه هاي آخوندي بويژه سپاه پاسداران و سايت سركرده سابق سپاه پاسداران مورد استقبال قرار گرفت.
به گزارش تلويزيون عراقي الرافدين چند ساعت پس از اين اعلان موجوديت، گروهي از تروريستهاي مالكي تحت نام ارتش مختار در باشگاه صناعه در بغداد يك رژه نظامي برگزار كردند كه نيروهاي ارتش و پليس امنيت آنرا تامين مي كردند.
14.      به نوشته رسانه هاي معتبر عربي مانند الحيات و الشرق الاوسط و ايلاف، اسم مختار براي اين موجوديت تروريستي اشاره سمبليك به شخص مالكي است. الشرق الاوسط 11فوريه در اين باره نوشت ”ارتش مختار به هدف حمايت دولت عراق براي كنترل امنيتي ايجاد شده است“. اين روزنامه مي افزايد در شعارهايي كه اخيرا براي حمايت از مالكي در بغداد توسط گروهاي وابسته به او داده مي شود مالكي را ”مختار زمان“ توصيف مي كنند. اين گروه رهبران مخالف در عراق، مانند العراقيه و سازمان دهندگان تظاهرات ضد مالكي را به تصفيه فيزيكي تهديد كرده است.
15.      مالكي در يك اقدام فريبكارانه و مسخره دستور دستگيري آخوند بطاط را صادر كرد اما بنا به گزارش رسانه هاي عربي از جمله الشرق الاوسط (11فوريه) و تلويزيون رافدين عراق (10فوريه) واثق البطاط بهمراه 6تن از محافظانش از عراق خارج شده و به سوريه رفته اند و ارگانهاي امنيتي عراق هم در مرز كاملا در جريان اين تردد بودند و هيچ مشكلي براي آنها ايجاد نكردند
16.      با توجه به همين واقعيتهاست كه رژيم آخوندي و حكومت عراق در وحشت از محكوميتهاي بين المللي عليه حمله جنايتكارانه به ليبرتي كه هر روز بالاتر مي گيرد، به فاصله گرفتن از از اين جنايت و تكذيب نقش و دخالت خود مي پردازند. كار به آنجا رسيد كه حتي پاسدار دانايي فر سفير ملايان در عراق در روز 23بهمن در جريان افتتاح «يك مدرسه ايراني» در كربلا به خبرگزاري كل العراق گفت: «ما حمله به كمپ ليبرتي را محكوم مي كنيم و اين تلاشي است براي دامن زدن به بحران و ايجاد يك موج تبليغاتي كه هدف از آن متهم كردن ايران در اين حادثه است».
اما روز بعد خبرگزاري سپاه پاسداران، اظهارات دانايي فر را پس گرفت و ادعا كرد سخنان سفير ايران در رسانه هاي عراقي تحريف شده است. خبرگزاري پاسداران نوشت: «حسن دانايي‌فر سفير جمهوري اسلامي ايران در بغداد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس، حمله اخير يک گروه ناشناس به کمپ موقت ليبرتي را. . . . مظلوم‌نمايي اين گروهک براي بازگشت به اردوگاه اشرف خواند و اظهارداشت: حمله اي که اخيراً در کمپ ليبرتي صورت گرفت، مشکوک است و ما معتقديم عوامل داخلي خود گروهک نفاق در سازماندهي اين حمله به منظور مظلوم‌نمايي در مقابل سازمان‌هاي حقوق بشر، نقش داشته اند».
17.      وزارت خارجه ملايان روز سه شنبه 24بهمن در تهران اعلام كرد «حمله اخير به کمپ ليبرتي در عراق» مسئله‌اي است كه «در داخل خاک عراق رخ داده و هيچ ارتباطي به جمهوري اسلامي ندارد. . . اين اقدامات و مظلوم‌نمايي‌ها براي به تأخير انداختن اجراي توافق» با سازمان ملل براي انتقال مجاهدين به خارج از عراق است و مجاهدين تلاش ميكنند اين توافق حاصل نشود.
18.      وزارت خارجه عراق نيز زير ضرب محكوميتهاي گسترده بين المللي، درحاليكه فراخوانهاي جهاني براي بازگشت مجاهدان از ليبرتي به اشرف بالاتر ميگيرد، روز دوشنبه 23بهمن در يك اطلاعيه مملو از دروغ اعلام كرد : «كمپ موقت الحريه مربوطه به اعضاء ”مجاهدين خلق“ از سوي يك طرف ناشناس در معرض يك اقدام تروريستي قرار گرفت و شنبه شب 9فوريه 2013 اين كمپ با 25گلوله خمپاره مورد هدف قرار گرفت». اين در حاليست كه وزارتخارجه عراق بخوبي ميداند آمران جنايت، در فاصله چند صد متري اين وزارتخانه در سفارت رژيم و در نخست وزيري عراق نشسته اند. وزارت خارجه عراق درحالي از 25گلوله خمپاره صحبت مي كند كه كارشناسان نظامي عراقي بعد از مشاهده محل، تصريح كردند حمله به وسيله موشكهاي 107ميليمتري صورت گرفته و آنها 38محل اصابت موشك را در داخل كمپ ليبرتي مشاهده و شناسايي كردند.
19.      وزارت خارجه عراق افزوده است: «مقامات مسئول دولتي براي شناسايي جنايتكاراني كه اين عمل تروريستي و جنايتكارانه را طراحي و اجرا كردند و براي ارجاع آنها به دادگاه و مجازات عادلانه، انجام تحقيقات فوري را آغاز كردند». وعده تحقيق و محاكمه ازجانب حكومت عراق، در مورد جنايتي كه خود بيشترين نقش را در آن داشته است، هيچ كودكي را نمي فريبد. تحقيقات دربارة جنايت هاي 6 و 7 مرداد 1388 و 19 فروردين 1390 نيز به بوته فراموشي سپرده شده است.
20.      با اين همه اگر دولت عراق راست ميگويد و در اين جنايت دست نداشته است:
اولا- به محاصره 4سال و نيمه مجاهدان اشرفي پايان دهد و به هياتهاي تحقيق بين المللي و ناظران و خبرنگاران و وكلا اجازه ورود به ليبرتي را بدهد تا از نزديك آثار جنايت را مشاهده كنند.
ثانيا- با بازگرداندن ساكنان ليبرتي به اشرف، امنيت ساكنان را در مقابل تكرار حملات مشابه در آينده تامين كند.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
13 فوريه2013 (25 بهمن 1391)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر