۱۴۰۳ اردیبهشت ۱۹, چهارشنبه

منوچهر متکی: امسال در مکه ما یک تحول اساسی را خواهیم دید

 منوچهر متکی: امسال در مکه ما یک تحول اساسی را خواهیم دید

منوچهر متکی
منوچهر متکی
بیشتر بدانید 

وزیر خارجه سابق رژیم و باز گشایی جبهه جدید خامنه‌ای در مراسم حج

به بهانه غزه و برائت، برگ فشار روی عربستان سعودی برای امتیازگیری

منوچهر متکی:

امسال در مکه ما یک تحول اساسی را خواهیم دید

عربستان باید تحت هیچ شرایطی جلوگیر خشم مسلمانها در ایام برائت نشود

و مسئولان سعودی باید این تعریف جدید برآمده از شرایط غزه را درک بکنند

 

تلویزیون شبکه خبر رژیم - متکی وزیر خارجه سابق رژیم - ۱۷اردیبهشت ۱۴۰۳:

همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند امسال در مکه ما یک تحول اساسی را خواهیم دید. چند روز پیش مقامات عربستان سعودی گفتند اگر بخواهد تهدید به رفح جدی بشود بایستی موضوع عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی به فراموشی سپرده بشه حتماً به فراموشی سپرده می‌شه چون این جنایات بنای ادامه دارد. کار دیگری که امسال عربستان باید انجام بدهد این است که تحت هیچ شرایطی جلوگیر خشم مسلمانها در ایام برائت نشود.

امسال من فکر می‌کنم که مسئولان سعودی هم باید این تعریف جدید را برآمده از شرایط غزه درک بکنند. امسال هیچ‌گونه ناامنی از برائت امسال احساس نکند بلکه به یک خواست عمومی مسلمانها که شما اشاره کردید.

من مطمئن هستم اراده حجاج بیت‌الله حرام امسال غلبه پیدا خواهد کرد بر هر اراده دیگری که بخواهد مانع بشود و صدای خودش را به بلندی می‌رساند.

به اعتقاد من غزه نتیجه‌اش پیروزی غزه آینده نظم جهان را تعیین خواهد کرد.

به اعتقاد من بعثه در پیام امسال حج ولی امر مسلمین مأموریت‌اش بسیار سنگین‌تر خواهد بود.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر