۱۳۹۶ مهر ۲۱, جمعه

اعلام استراتژی جدید آمریکا علیه رژیم ایران توسط دونالد ترامپ


اعلام استراتژی جدید آمریکا علیه رژیم ایران توسط دونالد ترامپ

اعلام استراتژی جدید آمریکا علیه رژیم ایران توسط دونالد ترامپ

دونالد ترامپ استراتژی دولت آمریکا در قبال رژیم ایران را اعلام کرد. وی گفت: ‌من تبعیت رژیم ایران از توافق اتمی را تأیید نمی کنم.

 این رژیم بارها  همین توافق اتمی را نقض کرده  و به بازرسان اجازه بازرسی نمی دهد
دونالد ترامپ افزود: ایران در کنترل یک حکومتی یاغی است که یک ملت پر افتخار را به بند کشیده است.
این رژیم از گروههای تروریستی مثل القاعده  و داعش و از جنایات شیمیایی بشار اسد حمایت می کند.
رژیم ایران  به تروریسم و جنگ در سراسر خاورمیانه ادامه  میدهد و من یک استراتزیک جدید برای مقابله با آن ارائه می کنم
رئيس جمهور آمریکا گفت:
سپاه پاسداران نیروی تروریستی فاسد ولی فقیه رژیم ایران است. استراتژی جدید آمریکا با تحریمهای سخت علیه سپاه پاسداران شروع  می شود.
من به خزانه داری اجازه می دهم تا تمامیت سپاه پاسداران را مورد تحریم قرار بدهد.
دونالد ترامپ گفت: قربانیان اصلی  رژیم ایران مردم ایران هستند که  قیمت بسیار سنگینی به خاطر این حکومت پرداختند.
مردم ایران خواهان آن هستند تاریخ پرافتخار خود را به دست بیاورند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر