۱۳۹۴ اسفند ۱۵, شنبه

مجید روحی بريده مزدور جنايتكار گشتاپوي ملاهادر دانمارک از تيف تا ولگردي وقلم به مزدی برای وزارت اطلاعات

مجید روحی بريده مزدور جنايتكار گشتاپوي ملاهادر دانمارک از تيف تا ولگردي وقلم به مزدی برای وزارت اطلاعات



مجید روحی مامور جنايتكار گشتاپوي ملاها در دانمارک

نام : مجید
نام خانوادگی : روحی
تاریخ بریدگی واخراج : سال 84
تاریخ رفتن به تیف آمریکائی ها : تیرماه 1384
شکل گیری باند سیاه لمپن پاسداران در تیف : یکماه بعد از ورود مجید روحی و محمدکرمی (حسن مرادی)،محمدرزاقی( محمد رذل )، نادر نادری(نادرپاسدار) و سیاه منصوری و حامد صرافپور باند وزارت اطلاعات درتیف شکل گرفت .
در اطلاعيه سازمان مجاهدين خلق ايران در 23فروردين87 آمده است: «محمد رزاقي، نادر نادري، مجيد روحي، محمود ‏خالقي، حسن پيرانسر و محمد كرمي باند وابسته به وزارت اطلاعات را در تيف تشكيل ميدادند. آنها با يك تلفن موبايل مستقيماً با وزارت اطلاعات در تهران در تماس بودند و دستور ميگرفتند».
پس از بسته شدن تیف درسال 87آنها به اربیل آمدند .
چفت شدن با کئنسولگری رژیم دراربیل ووزارت اطلاعات : بلا فاصله بعد از رسیدن به اربیل رابط سفارت رژیم آخوندی که یک مامور وزارت اطلاعات بود آنها  را تحویل میگیرد .
اعزام به اروپا:  سال1387
وزارت اطلاعات همه این مزدوران  را به فرانسه اعزام نمود تا برای زمینه سازیهای اعمال تروریستی و هم چنین برای پرونده خالی ومرده17 ژوئن آنها را بکار بگیرد .
در این رابطه اینجا را کلیک کنید

نا گفته هاي تاكنون شاهدان دروغين پرونده ننگين 17 ژوئن براي سر به نيست كردن مقاومت مشروع وسراسري ايران در فرانسه را بشناسيم



http://efshayaranshitan.blogspot.co.uk/2015/01/17.html

 17 ژوئن، دسيسه مشترك (كرنولوژي توافقات حمله 17 ژوئن 2003 مذاكرات با فرانسه عليه حضور خانم مريم رجوي)

كرنولوژي توافقات حمله 17 ژوئن 
2003

پس از مدتی وزارت اطلاعات، سیاه منصوری و حامد صرافپور را به ایران برگرداند تا در پروژه های داخل کشور از آنها استفاده کند .

عکس از تهران

آنها اکنون ازماموران و قلم به مزدان وزارت اطلاعات در ایران میباشند .


تصاويري از مجید روحی ،محمد كرمي وحامد صرافپورو محمد رزاقي(محمد رذل) در تيف- چراگاه وزارت اطلاعات

مجید روحی در تیف آنقدر به کارهای کثیف دست میزد که  بعضا مورد اعتراض هم باندیهای خود نیز قرار میگرفت .

او از همان بدو ورود به تیف تمامی اطلاعات خودش را همراه با لجن پراکنی های وقیحانه در اختیار امریکایی ها قرار داد. سپس ازطریق تلفن با فردی به نام «حاجی» در تهران به وزارت اطلاعات وصل شد و مستمرا اطلاعات تیف را از طریق تلفن و ایمیل برای «حاجی» می فرستاد . این اطلاعات شامل ، اسامی واطلاعات تازه واردین به تیف ،مواضع نفرات مختلف، مشکلات ومسایل افراد وهر اتفاق ریز ودرشتی که درتیف بوقوع می پیوست را شامل میشد. حتی برای این که بیشتر مورد توجه «حاجی» قرار بگیرد از دادن اطلاعات هم باندیهای خود را نیز ابایی نداشت .
 بعد از خروج مجید روحی از تيف، ارتباطش با وزرات اطلاعات در اربيل عراق از طريق كنسولگري رژيم در اربيل فعالتر شد.
دراطلاعیه دبیرخانه شورا به تاریخ 23فروردين87 چنین آمده بود:
«آنان پس از خروج از تيف چندين هفته در پاتوق كنسولگري و عوامل رژيم در اربيل به سر برده و اطلاعات آخوندي درصدد انتقال آنها به اروپاست.پس از تعطيلي تيف، گشتاپوي ملايان مأموران خود را در مقري در شهر اربيل عراق جنب کنسولگري رژيم اسکان داد تا آنها را متشکل نمايد. اين محل پاتوق عوامل رژيم براي جذب ساير نفرات تيف بود.
کرمي مزدور به همراه محمد رزاقي و مجيد روحي و… صحنه گردان اين مرکز شده بودند».
وزارت اطلاعات آنگاه او را از اربیل به ایران می برد و پس از آموزشهای لازم جاسوسی و گرفتن اسناد و مدارک و فیلم و ویدئو از او و بردن تا ته دستگاه خیانت با مدارک جعلی ،به اروپا اعزام کرد .
در اطلاعيه دبيرخانه شوراي ملي مقاومت در تاريخ 4شهريور87 در باره اعزام اين مزدوران به اروپا آمده است: «وزارت اطلاعات آخوندي, در اواخر ژوئيه 2008 چهار مزدور پيشاني سياه به نامهاي محمد رزاقي، نادرنادري، مجيد روحي و محمد كرمي را به منظور لجن پراكني، جاسوسي و زمينه سازيهاي تروريستي به فرانسه اعزام كرده است. اين مزدوران پس از خروج از تيف و مستقر شدن در پاتوق كنسولگري رژيم در اربيل، حوالي عيد امسال به سليمانيه و سپس به ايران برده شدند.
آنها در تهران توسط بازجويان و دژخيمان اطلاعات براي مأموريتهاي جديد توجيه و با هزينه و امكانات گشتاپوي ملايان و شبكه خارج كشوري اش به فرانسه اعزام شدند».مجید روحی ابتدا به فرانسه صادر شد اما بعد بطور غیر قانونی به دانمارک رفت تا ضمن پناهنده شدن به جاسوسی علیه پناهندگان ایرانی بپردازداو از جمله منفورترین فرد در میان پناهندگان میباشد وهمه او را مزدور اطلاعات ایران میدانند .
دردانمارک ارتباطش با سفارت رژیم و وزارت اطلاعات بر قرار میشود .
مجید روحی هم مانند محمدکرمي محمد رذل وپاسدار نادری  از لباس شخصي های وابسته به نوپو (نيروي ويژه پشتيباني از ولايت)، به طور تمام وقت درخدمت وزارت اطلاعات بوده و در اغلب برنامه ها و طرحهاي گشتاپوي آخوندها عليه پناهندگان سياسي و مقاومت ايران  به توطئه چيني اشتغال دارد.
مجید روحی از جمله افرادی بود که هنگامي كه آمريكائيها تيف را تعطيل كردند، نفرات را تشويق به بازگشت به ايران ميكرد واز آنها ميخواست تا با مراجعه به سفارتخانه و كنسولگريهاي رژيم در كردستان عراق ويا بغداد از كمك هاي رژيم و عواملش برخوردار شوند.
اکنون پس از زهر اتمی و پس ازشکست های رژیم در عرصه های مختلف، وزارت اطلاعات از سر افلاس و درماندگی مطالبی را از قول این مزدورفاسد و لمپن قلمی میکند و از زبان این مامور اطلاعاتی خود به تعریف و تمجید از رژیم ولایت فقیه و تحریف وتوجیه جنگ ضد میهنی ،حلوا حلوا کردن باند روحانی جنایتکار و بازارگرمی برای انتخابات ورشکسته رژیم  وشیطان سازی و لجن پراکنی علیه مردم ومقاومت ایران ومجاهدین می پردازد .
او در دانمارک هم چنین به جاسوسی علیه پناهندگان ایرانی مشغول میباشد . اطلاعات خود را در اخیتار جاسوسخانه رژیم قرار میدهد .
همانطوری بارها افشا شد سفارت خانه های رژیم در خارج ماموریت جاسوسی وشناسائی برای کارهای تروریستی را بعهده دارند وگردانندگان این سفارتخانه ها دیپلمات تروریستها شناخته شده میباشند بخشی از این شناسائی وجمع آوری اطلاعات برای کارهای تروریستی میباشد که تا بحال چندین مورد توسط
 پلیس های آلمان و(روی عکس کلیک کنید)
http://efshayaranshitan.blogspot.co.uk/2015/10/blog-post_89.html



بیشتر بدانیدروی عکس کلیک کنید


http://efshayaranshitan.blogspot.co.uk/2015/05/blog-post_87.html

مجید روحی در تیف دست به کثیف ترین کارها میزد بطوری که لمپن ترین نفرات آن باند از جمله محمد رزاقی معروف به محمد رذل ومحمدکرمی ونادر نادری معروف به پاسدار نادری به او اعتراض میکردند .
بیشتربدانید
 نادر نادري يا پاسدار نادري همراه با عيسي آزاده جنايتكار عصو برون موزي اطلاعات وسپاه قدس رژيم ملاها
 ومحمد رزاقي يا محمد رذل در جنوب فرانسه
باز هم بخوانید

حامد صرافپور مأمور وزارت اطلاعات ويك جنايتكار حرفه اي كه همراه با زهرا باقري مزدور به زير عباي ملا وبراي خدمت به گشتاپوي آخوندها رفتند


 مجید روحی


تصاويري از مجید روحی ،محمد كرمي وحامد صرافپورو محمد رزاقي(محمد رذل) در تيف- چراگاه وزارت اطلاعات

باز هم میتوانید اطلاعات بیشتری رد زید داشته باشید

نادر نادري يا پاسدار نادري هم با تيم هاي اعزامي محمود علوي وزير اطلاعات نظام آخوندي وصل شد


 مطالب مرتبط

ابراهيم خدابنده تواب بند 209(همراه با يك گالري انزجار آور) مربي ومدير انجمنهاي نجاست ومدير يكي از شعبه هاي خطر ناك اطلاعات ملاهادر داخل كشور

،صمد نظري 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر