۱۳۹۵ فروردین ۴, چهارشنبه

نیروی قدس صدور انقلاب و عملیات تروریستی برون مرزی را راهبردی کرده و مسئول اجرای آن است .

نیروی قدس صدور انقلاب و عملیات تروریستی برون مرزی را راهبردی کرده و مسئول اجرای آن است .
در روز گذشته بعداز حادثه تروریستی پاریس در 13 نوامبر، در بلژیک یک فاجعه تروریستی در فروگاه و ایستگاه متروی بروکسل  بار دیگر جنایتی را آفرید که بیش از 30 نفر کشته و 250 مجروح بجای گذاشت. در پی این حادثه بروکسل بار دیگر توجهات به سوی بنیادگرایی و تهدید آن جلب شد.
بعد از حوادث فاجعه‌بار و تروریستی11سپتامبر که کل جهان را تکان داد، مقاومت ایران کتابی به نام بنیادگرایی اسلامی تهدید جدید جهانی که توسط مسئول کمسیون خارجی  شورای ملی مقاومت ایران  نوشته شده بود را منتشر کرد. آنروز که آن کتاب منتشر میشد، اطلاعات مشخصی از دخالت رژیم در عملیات تروریستی 11 سپتامبر در دست نبود اما در مارس 2016 دادگاه فدرال نیویورک نقش خامنه ای و رژیمش را در این عملیات تروریستی به ثبت داد. قاضی دادگاه فدرال نیویورک در مارس 2016 طی حکمی نقش خامنه ای و رژیمش را در این عملیات تروریستی را به ثبت داد و رژیم ملایان را به 10.5 میلیارد دلار محکوم کرد. در این حکم که متکی به 6 سند است به اقدامات رژیم  که برای موفقیت عملیات 11 سپتامبر ضروری بوده اشاره میکند.
( بخشی از نوشته ایران اسرار)
بد نیست همیجا جرثومه اصلی تروریزیم در دستگاه خون ریزوجنایتکار ولایت فقیه را مقداری بشناسیم.

نیروی قدس صدور انقلاب و عملیات تروریستی برون مرزی 
را راهبردی کرده و مسئول اجرای آن است .
 
این نیروی برگزیده یکی از پنج بازوی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود. نیروی قدس حدودا در سال 1369 و بعد از جنگ تحمیلی تاسیس شده و در زمینه های مختلف سری و عملیاتی و نظامی انجام وظیفه می نماید. برخی از وظایف این نیرو به شرح ذیل می باشند:
  • صدور انقلاب و ایدئولوژی نظام جمهوری اسلامی ضمن همدستی و همکاری با گروه ها و ارگان های اپوزیسیون کشورهای مورد نظر.
  • انجام عملیات ویژه شامل ماموریت های حساس
  • جمع آوری اطلاعات برون مرزی
نیروی قدس در حدود 12000 نفر تخمین زده شده و از تخصیص منابع گسترده و بودجه های کلان جهت انجام ماموریت های خود بهرمند است. نیروی قدس عمداٌ در کشورهایی که دارای شهروندان مسلمان هستند فعالیت دائمی دارد.
فرماندهی این نیرو بعهده سر لشگر قاسم سلیمانی است. تمامی عملیات نیروی قدس که شامل ترور و انتقال تسلیحات به خارج از کشور است به فرماندهی راهبردی تایید و هماهنگی او انجام می شود.
ولی قاسم سلیمانی در حال حاضر مجروح واز دور خارج است وجایگزینهای او در سوریه وریگر نقاط نیز مشخص شده است
    مرکز فرماندهی نیروی قدس به عنوان ستاد کل هماهنگی و نظارت بر فعالیت های عملیاتی و اطلاعاتی این نیرو درخارج از ایران به شمارمی رود.
مرکز فرماندهی فوق و فرمانده این نیرو سر لشگر قاسم سلیمانی از جایگاه ویژه ای در نظام جمهوری اسلامی ایران برخوردار بوده و دارای روابط مستقیم و بسیار نزدیکی با رهبر جمهوری اسلامی ایران علی خامنه ای هستند.
بدین ترتیب نیروی قدس قادر است هر گونه ماموریت حساس و تروریستی برون مرزی را به مرحله اجرا برساند بطوریکه  فقط تعداد معدود و انگشت شماری درنظام از آن باخبر باشند. بدیهی است که خط مشی و طریقه عملیات مستقیما توسط علی خامنه ای مقرر می گردد.
 با توجه به اینکه نیروی قدس تابع رهبر بوده و دستورات وی را به مرحله اجرا می رساند طبیعتاٌ در جریان امور سیاسی دو جانبه کشورهای عراق لبنان افغانستان و سوریه نیزمی باشد. این نیرو سیاست های مورد نظر خود را از طریق فعالیت های نظامی و یا کمک های مالی  تحقق می بخشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر