۱۳۹۴ اسفند ۱۹, چهارشنبه

ای روزگار! صدور حکم اعدام سرباز صفر ولایت!تا افسران مافیای بیت ولایت ومجتبی در امان بمانند



سرباز صفری که میلیاردر شد، بعد زندان نشین شد و حالا هم مسافر بهشت زهراست!

تلویزیون رژیم 941216: آخوند اژه‌ای سخنگوی قضاییه رژیم اعلام کرد دادگاه بدوی،  بابک زنجانی  و دو هم پرونده‌اش را مفسد فی‌الارض تشخیص داده و برایشان حکم اعدام صادر کرده است. همین سخنگو در تاریخ 23آذر 94 گفته بود ”نمی‌توان گفت از صفر تا صد کارهای زنجانی خلاف بوده! “

با اعلام خبر صدور حکم اعدام سرباز صفر ولایت!، حسین دهدشتی (رئیس کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی در مجلس ارتجاع) روز یکشنبه 16اسفند 94 دستپاچه به صحنه آمد و از دستگاه قضایی خواست اعدام متهمان این پرونده، تا اعتراف آنها در مورد دستهای پشت پرده به تعویق بیفتد. چه ساده‌لوح؟!

دهدشتی گفت: «با اعدام بابک زنجانی، افراد صاحب نفوذ و دستهای پشت پرده در این پرونده فراموش خواهند شد». انگار نمی‌داند که از اول هم زنجانی را برای این گرفتند که آن پشت پرده‌ایها را در ببرند!

پیشتر امیر عباس سلطانی عضو دیگر کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی گفته بود: دادگاه، کسانی را که حامیان بابک زنجانی هستند نادیده گرفته و به پرونده 12مدیر دولت احمدی‌نژاد که امکان انجام تخلفها را برای او فراهم کرده بودند، ورود نکرده است.

سه وزیر احمدی‌نژاد؟ چهار وزیر احمدی‌نژاد؟ مجتبی‌خامنه‌ای و 18تن طلا؟ 12 مدیر احمدی‌نژاد؟  سپاه پاسداران ؟ پنج مقام ذینفوذ؟ سازمان تأمین اجتماعی؟ وزارت دفاع؟ وزارت سپاه؟

باضافه خرید تسلیحاتی از چین؟ معامله هواپیما با سپاه پاسداران؟ خرید دکل نفتی و شرکت هواپیمایی؟

چمدان چمدان پول ارسالی به تاجیکستان؟ فروش کشتی کشتی نفت؟ قاچاق ارز به عربستان؟ شراکت با قرارگاه ضد خاتم الانبیاء؟

همه‌اش هم توسط یک سرباز صفر ساده؟ ؟ ؟ آیا واقعاً کسی باور می‌کند؟

و... . بعد هم حرفهای جهانگیری معاون روحانی که می‌گوید: پشت پرده بابک زنجانی باید معلوم شود و هم جبهه‌ایهای جهانگیری که می‌گویند: دو فقره اعتراف از زنجانی داریم که دست هیچ‌کس نیست.

اما با همه این احوال، نه پشت پرده‌ای رو می‌شود!

و نه از آن سه وزیر و چهار وزیر و 5 مقام با نفوذ و 12 مدیر، خبری!

در تاریخ ١٢ اسفند ٩٢ خبرگزاری ایسنا نوشته بود: محسنی‌اژه‌ای، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود، همکاری زنجانی با سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات را تأیید کرد.

واقعیت آن‌که تجربه مستقیم ملت ما از همه این سالها زیستن با آخوندها وشناخت تاریخیش از ”پدیده‌ای به اسم آخوند “ او را از هر تفسیر و تحلیلی در حداقل این یک مورد، بی‌نیاز می‌کند!

خلاصه آنکه:

آنها که انقلاب 57 را دیده یا شنیده‌اند خوب یادشان هست که:

شاه چطوری هویدا و نصیری را برای برون‌رفت خودش از مهلکه، قربانی کرد. اما موقعی این کار را کرد که طلسم اختناقش شکسته بود و توده‌های میلیونی در خیابانها بودند،

حالا ولی‌فقیه طلسم‌شکسته را ببینید که هنوز در حالی که طلسم اختناق را مثل تخم چشمش حفاظت می‌کند، درصدد قربانی کردن مهره‌های خودش برآمده است.

آری بابک زنجانی با نصیری و هویدا تفاوتهایی دارد و نه همان‌طور که خامنه‌ای با شاه تفاوتهایی دارد

همان تفاوتهایی که باندهای رژیم با جناحهای سازنده و پیشروی حزب رستاخیز دارند.

اما در نهایت برای مردم ایران: سگ زرد برادر شغاله و همگی سروته یک کرباس.

باید فکری به‌حال همگیشان کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر