۱۳۹۴ دی ۱۱, جمعه

میلاد آریائی ادهم طیبی مامور وزارت اطلاعات یا راننده تاکسی وجاسوس ونفوذی گشتاپوی ملاها؟


میلاد آریائی ادهم طیبی مامور وزارت اطلاعات  یا راننده تاکسی وجاسوس ونفوذی گشتاپوی ملاها؟


در مورد مزدور وزارت اطلاعات نوشته بودیم :‌




میلاد آریائی یا ادهم طیبی با اسم مستعار (مسعود طیبی) مزدور اطلاعات وعضو برون مرزی سپاه تروریستی قدسدر بحبوحه جنگ آمریکا عراق با سرقت یک دستگاه خودرو وسلاح مجاهدین و تهدید به قتل یک مجاهد دیگر در بغداد متواری شدو ازطريق كردستان عراق و با همكاري پايگاههاي وزارت اطلاعات ايران در آن منطقه به ايران و از طريق شهرهاي ايراني بانه و سقز به تهران رفت.
 . سپس سپاه قدس و وزارت اطلاعات مخفیانه او را از طریق کردستان به ایران بردند و بعد از دیدن دوره آموزشهای تروریستی اورا ، بایک پاسپورت قلابی که وزارت اطلاعات تهیه کرده بود، به خارج صادر کردند تا از او برای فعالیت های جاسوسی و هم چنین اطلاعاتی علیه پناهندگان ایرانی به طور عام و مجاهدین خلق ایران به طور خاص استفاده کند . لدی الوروی او مانند بسیاری از بریده مزدوران دیگر ازجمله محمد حسین سبحانی برای عادیسازی یک سناریوی مسخره فرار از دست وزارت اطلاعات سرهم کرد که هیچ کس را فریب نداد و ازهمان اول ماهیت خودش را لو داد .
میلاد آریائی یا ادهم طیبی  چه ماموریتی در آلمان ودر میان ایرانیان دارد.
ماموریت های این مزدور عبارتند از :‌
۱-جاسوسی و کسب اطلاعات در میان ایرانیان و بویژه مجاهدین خلق ایران وشورای ملی مقاومت
۲- شرکت در اکسیوهای چند نفره وزارت اطلاعات در کشورهای مختلف از جمله فرانسه و فیلمبرداری از این مراسم
۳- نوشتن مطالب بی سروته و مضحک بر روی سایتهای وزارت اطلاعات که نشاندهنده بی سوادی و حماقت بی حد وحصر او میباشد.درحالی که کوس رسوایی رژیم ولایت فقیه بعد از برجام در همه جا به صدا در آمده است . او تلاش میکند که رژیم ولایت فقیه را بزک کرده و آن را قدرتمند نشان بدهد . او در نوشته هایش سعی میکند ک ته کفش آخوند روحانی با با ولع بلیسد .
ماموریت های واگذار شده  میلاد آریایی در  آلمان
پس ازورود میلادآریایی در سال .... به آلمان، وزارت اطلاعات  ابتدا او را به یکی از ماموران قدیمی خودش به نام علی اکبر راستگو وصل کرد تا مسایل او را حل وفصل نماید .
علی اکبر راستگو مسول یک انجمن پوششی  سه نفره وزارت اطلاعات به نام آوا میباشد. او هم چنین مسولیت اجرایی تلویزیون مردم (تلویزیون وزارت اطلاعات) را نیر بعهده دارد که مجری آن مزدوری به نام پارسا سربی میباشد .
مسعود طیبی از همان ابتدا به دلیل این که خودش را بالاتر از علی اکبر راستگو میدانست، تحت مسولیت راستگو کار نمیکرد. به همین دلیل وزارت اطلاعات طی یک جلسه توجیهی تغیراتی در کار او به وجود آورد و ریل کار و ماموریت اش را به شکل زیر به او ابلاغ کرد :
« حالا که با راستگو مشکل داری ،ما کارهای مستقلی را برای تو درنظر گرفته ایم . یکی از اهداف ما جمع آوری اطلاعات از پناهندگان ایرانی وبویژه مجاهدین است. ازآنجا که توفرد شناخته شده و لو رفته ای هستی و مجاهدین هم تو را قبلا افشا کرده اند، باید یک نام ناشناس برای خودت انتخاب کنی و با این نام به مجاهدین نزدیک بشوی ولی حواست باشد که خیلی به مجاهدین نزدیک نشوی زیرا سریعا میسوزی ، درتماس باهواداران مجاهدین هیچگونه مخالفتی از خودت نشان ندهی و .... .
اداره حراست آلمان هر ساله به جامعه ایرانی وبین المللی در زمینه فعالیت های وزارت اطلاعات در آلمان گزارش میدهد  بطور مثال: در گزارش سال۲۰۱۱ در مورد فعالیت های وزارت اطلاعات در آلمان مینویسد:
«فعاليتهاي جاسوسي ايران كه عليه آلمان صورت ميگيرند، اغلب توسط وزارت اطلاعات انجام ميشوند. يك موضوع محوري در فعاليتهاي جاسوسي  [ايران] شناسايي مخالفان تبعيدي در بين جامعه ايرانيان مقيم آلمان مي باشد كه جمعيت آنها به 50.000 نفر بالغ ميشود. در اين رابطه سازمان مجاهدين خلق ايران MEK و بازوي سياسي آن شوراي ملي مقاومت ايران NWRI  به طور خاص در مركز اين فعاليت‌ها قرار دارند. علاوه بر اين واواك يك علاقه شديد عملياتي براي شناسايي اهدافي در آلمان، بخصوص در بخش سياست خارجي و امنيتي، از خود نشان ميدهد. در راس اين فعاليتها جمع آوري اطلاعات در مورد تاسيسات آلمان در داخل  خارج از كشور  و همچنين برخورد با شهروندان  آلماني قرار دارد.» در انتهاي گزارش تحت عنوان ”ارزيابي” چنين آمده است : «اصلي‌ترين وظيفه دستگاه جاسوسي رژيم، حفاظت و تثبيت رژيم فعلي است. از اين رو در آينده نيز رژيم ايران روي اپوزيسيون ايران در آلمان تمركز خواهد داشت. »
وزارت اطلاعات و مرحله بندی کار با میلاد آریایی
رابط میلاد آریایی در یک جلسه توجیهی به او میگوید :‌کار تو شامل سه مرحله میباشد .
مرحله اول : ابتدا ازکارهای ساده یعنی کار در میان مغازه داران ایرانی و گروههای سیاسی غیر فعال شروع میکنیم . تا مدتی هم بطور فشرده با هم کار میکنیم تا کمی به  چم و خم کارها مسلط بشوی .
مرحله دوم :‌ برای این که نگویند که تو از کجا پول می آوری و اموراتت را میگذرانی باید یک منبع در آمد برایت دست وپا کنیم . مثلا یک تاکسی تهیه کنیم و مشغول به کارشوی . ضمن این که تاکسی خودش بهترین محمل برای رفتن و دوست شدن با ایرانیان میباشد .
مرحله سوم:‌ اگر خوب کار کنی ،تجربه نشان داده که باید بتوانی وارد شبکه هواداران مجاهدین  بشوی. ولی در نزدیک شدن به  مجاهدین باید حواست جمع باشد زیرا آنها خیلی خیلی هوشیار هستند.
اهداف وزارت اطلاعات
اهدافی که ما دنبال میکنیم به قرار زیراست :‌
اولا :‌ حضوردرمیان ایرانیان کلن  باعث اشرافی به وضعیت ایرانیان میگردد که برای روز مبادا بدرد ما خواهد خورد ، شناسایی مخالفین و فعالین گروههای سیاسی بویژه مجاهدین ، شناسایی پناهندگانی که جدیدا به آلمان آمده اند، تشویق ایرانیان به بازگشت به ایران ، بدست آوردن رد و آدرس مخالفین و ....
ثانیا: درشبکه رانندگان تاکسی تعدادی قابل توجهی ایرانی وجود دارد . کنترل این شبکه برای ما یک کار پراهمیتی میباشد که توباید این کار را بکنی، مواضع آنها را در بیاوری و ....
ثالثا : ازآنجا که ازاین طریق درآمد خوبی خواهی داشت، میتوانی ماموریت های ویژه ای نیزعنداللزوم انجام بدهی .
 برای این که در کارت موفق شوی و نفوذ بکنی، من ازطریق یکی ازافراد با تجربه و ناشناخته خودمان به تو کمک خواهم کرد. من ازطریق یک رابط تورا به یک شرکت تاکسیرانی معرفی میکنم . وقتی که مدتی کار کردی و تجربه بدست آوردی ، خودت یک شرکت تاکسی میزنی و چند تاکسی نیز برایت فراهم میکنم که کارت گسترده تر بشود .
مشخص کردن قیمت و نرخ مزدوری
در این نشست توجیهی رابط وزارت اطلاعات ، میزان حقوق ثابت و ماموریتی، را به او ابلاغ کرده و میگوید برای فعالیت های فیلمبرداری در مراسم و ماموریت های دیگردر هلند و فرانسه و ... نیز حقوق جداگانه دریافت خواهی کرد .
درپایان  این ملاقات ، مبلغی دم دستی به او داده میشود و نحوه ارتباط با خودش را به او میگوید.
کار عملی با میلاد آریایی شروع میشود.
پس ازآموزشهای اولیه و طی کردن مرحله اول و گرفتن گواهینامه رانندگی به مرحله دوم وارد میشود :
الف : یک مامور ناشناس وزارت اطلاعات، به یک راننده تاکسی هوادار مجاهدین زنگ زده و به او میگوید:‌ یک ایرانی به نام میلاد آریایی تصدیقش را گرفته و میخواهد راننده تاکسی بشود، آیا میتوانی در زمینه یاد گیری مسیرها کمکش کنی ؟ حتی اگر خواسته باشی و ازکارش راضی بودی، میتواند برای خودت هم کارکند. میلاد آریایی مدتی در این شرکت تاکسیرانی که مسولش یک هوادار بوده است مشغول به کار میشود تا جمع آوری اطلاعات از ملاء هوادران بپردازد.
مدت کمی  بعد که این هوادار در مراسم سالانه مقاومت در ویلپنت پاریس ،عکس میلاد آریایی را درتابلو عکسهای مزدوران وزارت اطلاعات می بیند، متوجه میشود که از وزارت اطلاعات کلک خورده است. بلافاصله بعدازبرگشتن از کهکشان این مزدور را اخراج میکند. اوطی مدت کمی که راننده بوده است تلاش میکرده که هیچگونه ضدیتی از خودش بارز نکند . تابه جمع آوری اطلاعات بپردازد. پس معلوم میشود که علت اصلی این که او اسمش را از مسعود طیبی به میلاد آریایی تغییر داده بوده است برای جاسوسی بوده است .
ب : ‌پس ازاخراج میلاد آریایی از این شرکت تاکسیرانی هوادار، وزارت اطلاعات مجددا دست بکار شده تا او را دریک شرکت هوادار دیگر بکار بگیرد . این بار این نقش به علی قشقاوی( یکی از مزدوران برون مرزی سپاه قدس که قبل از حمله ۱۰ شهریور برای شناسایی و زمینه سازی حمله به اشرف رفته بود ) واگذار میشود که موفق نمیشود.
ج :‌ ازشیوه های دیگر او برای نفوذ درمیان ایرانیان، برقراری روابط خانوادگی با ایرانیان میباشد، ولی با توجه به افشاگریهای مقاومت ایران در مورد این مزدور ،این تاکتیک نیزراه به جایی نبرده و شکست میخورد.
د :‌ نفوذ در میان گروههای سیاسی ایرانی
پس از این که تلاشهای وزارت اطلاعات برای نفوذ دادن میلاد آریایی درشبکه هواداران مجاهدین باشکست روبرو میشود . وزارت اطلاعات او را به عنوان فعال حقوق بشری معرفی میکند . او با این عنوان به چند گروه کوچک سیاسی نزدیک میشود و مدتی با آنها به فعالیت می پردازد ، میلاد آریایی ،بعد از مدتی آن گروهها را متلاشی میکند، بطوریکه  برخی به ایران میروند و برخی پاسیو میشوند . ولی بعد از مدتی بسرعت دستش برای سایرین نیز رو شده و ایزوله میشود.
او هنوز درکلن است و به شیوه های دیگر سعی میکند که در میان ایرانیان به جاسوسی مشغول شود .
افرادی مانند میلاد آریایی که  جزیی از نیروی تروریستی قدس و سپاه پاسداران میباشند در نهایت برای گرفتن جیره و مواجب خود تن به هر گونه خواری و حفتی میدهند.
 .
هم چنان که سعیدشاهسوندی 
بیشتر بخوانید
سعيد شاهسوندي شاگرد جلاد - «ماهي گنده ي »! آكواريوم وزارت اطلاعات در تلويزيون بي بي سي
سعيد شاهسوندي توسط وزارت اطلاعات وشخص سعيد امامي وحجاريان به خارج اعزام شدوتازگي مهمان آيت الله بي بي سي بود
شركت در طرح ترور دكتر كاظم رجوي شهيد بزرگ حقوق بشر:
 ،برای اثبات مزدوریش وارد پروژه تروردکتر کاظم رجوی گردید، و یا مسعود دلیری در کشتار ۵۲ تن ازمجاهدین در اشرف نقش راهنما را داشت . او نیز در روز مبادا تن به هر خواری و ذلتی میدهد. بنابراین همه ایرانیان و بویژه هموطنان ما در آلمان باید نسبت به نزدیک شدن  این مزدور برای کسب اطلاعات هوشیار باشند .
خامنه ای ورژیمش بانک دار تروریسم وپدر خوانده داعش وتهدید اصلی امنیت منطقه اتی وبین المللی میباشد وبهمین دلیل مطابق مصوبه آوریل ۱۹۷۷ شورای وزیران اتحادیه اروپا ما خواهان اخراج این مزدوران از اتحادیه ارو‍پا و برگرداندن همه آنها به ایران تحت حاکمیت آخوندی هستیم

۱ نظر: