۱۳۹۳ آبان ۳, شنبه

اسيد پاس يار شيطان وپدر جد داعش حاكم بر تهران ودشمن مردم دلير ايران اين زيبا ترين وطن ايرانیان به حملات اسیدی علیه زنان توسط باندهای موتور سوار اعتراض می‌کنند

ایرانیان به حملات اسیدی علیه زنان توسط باندهای موتور سوار اعتراض می‌کنند

02 آبان, 1393
واشينگتن تايمز- 22اكتبر 2014
یک رشته حملات اسیدی عليه زنان توسط باندهاي موتور سوار در ایران، موجب برانگيختن اعتراضات عليه دولت در مقابل ساختمانهاي دولتي در اصفهان در روز چهارشنبه شد. در اين اعتراضات هزاران نفر شرکت داشتند.

تایمز تجاری بین المللی روز پنجشنبه گزارش کرد، بیش از ۱۰ زن در دو هفته گذشته هدف حملات باندی که از اسید سولفوریک استفاده می‌کنند قرار گرفته اند. این حملات زنانی را هدف قرار می‌دهد که به اعتقاد اعضای باند لباس مطابق با قانون اسلامی نمی پوشند.
بنا به اين گزارش، معاون وزیر کشور رژیم ایران، مرتضی میر باقری روز دوشنبه گفت: "حملات اسیدی یک جنایت [جرم] زنجیره يی نیست. نبایستی هیچگونه نگرانی در باره حملات اسیدی در سراسر استان اصفهان باشد."
این روزنامه گزارش کرد که باور بر اين است كه  یک گروه به نام انصار حزب الله در پشت این حملات قرار دارد.
بنا به گزارش شورای ملی مقاومت ایران در روز پنجشنبه، خانم مریم رجوی رئیس جمهور مقاومت ایران گفت: "سکوت جامعه بین المللی در مواجهه با این وحشیگریها تحت هر بهانه يی معادل تشویق رژیم ملاها است و راه را برای ادامه این شقاوتها باز می گذارد. این گروه که در سال ۱۹۸۱ بنیانگذاری شده است خواهان  ایجاد یک جمهوری بر مبناي جدايي دين از دولت در ايران است.
تایمز تجاری بین المللی گزارش کرد که وزارت دادگستری ایران گفت اعضای این باند باید به عنوان تروریست تلقی شوند. دولت همچنین تایید کرد که هیچ بازداشتی تا کنون انجام نگرفته است. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر