۱۳۹۳ آبان ۵, دوشنبه

اهداف موشك باران ليبرتي را توسط 

مالكي را افشا ميكند


ناديده گرفتن عمدي موشك باران ليبرتي در دي ماه 92، شادماني و بغض و كين 
حيواني عليه مجاهدان اشرفي

مالكي در 7 دي 92 ( دو روز بعد از موشك باران ليبرتي) در جلسه مشاوران امنيتي:
-اين مهم نيست كه آنها كشته و يا مجروح ميدهند ويا خانه هايشان خراب ميشود. مهم اين است كه مورد ارعاب قرار گرفته و از عراق خارج شوند و من آنها را با هر شيوه اي كه شده اخراج ميكنم
-آنچه كه براي آنها اتفاق ميافتد ما را خوشحال ميكند...
ما به سازمان ملل متحد گفتيم كه ما ملتزم به حفاظت از جان آنها نيستيم. هر عراقي ميخواهد از آنها انتقام بگيرد و اين عملا همان چيزي بود كه در قرارگاه اشرف اتفاق افتاد
جمهوري عراق
شنبه ساعت 8 شب
    دبيرخانه شوراي وزيران
                                                                                     يادداشت داخلي
 تاريخ: 28/12/2013
ملاقات ويژه با ارگان مشاور امنيت ملي
با اعضاي ارگان مشاور امنيت ملي ملاقات برگزار گرديد و در اين ملاقات درباره عملياتي كه در طي آن قرارگاه ليبرتي مورد تهاجم موشكي واقع شد و خسارتهايي كه از  اين بابت بجاي گذاشت، با تاكيد حول موارد زير صحبت شد:
1ـ يكي از مستشاران گفت كه اخبار موثقي به ما رسيده بود كه قرارگاه ليبرتي به طور فشرده مورد تهاجم موشكي قرار خواهد گرفت. در همان موقع به وزارت كشور و امنيت فرودگاه اطلاع داده شد كه تهاجم موشكي وجود دارد كه هدف آن قرارگاه ليبرتي است. اما امنيت و وزارت كشور اين موضوع را ناديده گرفتند.
2ـ يكي از مستشاران گفت كه اين تهاجم موشكي از طرف منطقه المكاسب بوده است. تعداد كشته شدگان كم هستند اما خسارتهاي زيادي به دارايي هاي آنها وارد آمده است.
3ـ يكي از مستشاران گفت منابع اطلاعاتي كه در آن منطقه بودند اطلاعات مطلوب را مشخص كرده و گفتند عناصري وجود دارند كه وابسته به كتائب حزب الله بوده واينها عمليات موشك باران قرارگاه را انجام دادند. ما بعد از  اينكه منطقه شليك را چك كرديم تعداد 50 عدد موشك آماده براي شليك را پيدا كرديم. اما همه اين 50 موشك شليك نشده بودند.
4ـ يكي از مستشاران گفت عمليات موشك باران در دو مرحله انجام شد. مرحله اول اين بود كه يك روز قبل از موشك باران، محل قرارگاه آنها را اشتباه گرفته بودند و موشكها به فرودگاه اصابت كرد. اما آنها مجددا بازگشتند و تصحيحات دادند و در روز 26 [دسامبر 2013 / پنجم دي ماه 1390] اين قرارگاه مورد تهاجم موشكي واقع شد. اگر خطايي در هدف گيري نميبود و بقيه موشكها شليك ميشد قرارگاه ليبرتي به مكان خرابه اي تبديل ميشد.
5ـ جناب آقاي نخست وزير [مالكي] تأكيد كرد كه عمليات موشك باران بسيار مهم است زيرا اين عمليات وضعيت امنيتي وحتي اطلاعاتي كه قرارگاه بر اساس آن كار ميكند را بهم ميريزد. او در يك كلام گفت: ”يعني چه... مگر آنها نميدانند كه ما همه چيز را ميدانيم؟ وتماسها و فعاليت هايشان را ميدانيم؟
ما تمايلي به ماندن آنها درعراق نداريم و آنها را با روشهاي مختلف بيرون ميكنيم تا آنجا كه  آنچه را كه در اشرف اتفاق افتاد را فراموش كنند.
6ـ آقاي مالكي گفت اين عمليات واقعه مهمي براي خارج شدن آنها از عراق است. اما آنها فكر ميكنند كه درعراق ميمانند و يا امكان برگشت به اشرف وجود دارد...
7ـ او همچنين تأكيد كرد اين مهم نيست كه آنها كشته و يا مجروح ميدهند و يا خانه هايشان خراب ميشود. مهم اين است كه مورد ارعاب قرار گرفته و از عراق خارج شوند و من آنها را با هر شيوه اي كه شده اخراج ميكنم...


8ـ آنچه كه براي آنها اتفاق ميافتد ما را خوشحال ميكند...
9ـ ما به سازمان ملل متحد گفتيم كه ما ملتزِم به حفاظت از جان آنها نيستيم. هر عراقي ميخواهد از آنها انتقام بگيرد و اين عملا همان چيزي بود كه در قرارگاه اشرف اتفاق افتاد و بيم آن داريم آنچه در اشرف اتفاق افتاد در ليبرتي نيز اتفاق بيافتد.
10ـ در رابطه با وضعيت امنيتي در انبار صحبت شد.
پايان ملاقات      ساعت 9:45 شب

شوراي ملي مقاومت ايران
كميسيون امنيت و ضد تروريسم
3 آبان93 (25 اكتبر2014)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر