۱۳۹۳ آبان ۳, شنبه

مريم رجوي باطل السحر خميني خامنه اي وروحاني فريب كاروهمه ياران شيطان وپدر جد داعش حام بر تهران وسمبل ميتوان وبايد وايستادگي در برابر ملا ها كه ميگويند 
وميخواهند كه تسليم شويم وبه آنها تن بدهيم هرگز و هيهات 
مريم رجوي: برانگيختگي و خشم مردم تمايل قدرتمند عمومي براي كنار زدن رژيم ولايت فقيه را بيان مي‌كند
03 آبان, 1393
هموطنان عزيز،
پس از حملات سازمانيافتة عوامل رژيم به زنان و دختران بي‌دفاع و اسيدپاشي به آنها، جامعة ايران را التهاب و برانگيختگي فرا گرفته است. زنان و جوانان براي برپايي تظاهرات ضدحكومتي و پيوستن به جنبش ملي دفاع از زنان ايران، بي‌تاب و مشتاقند. از تهران و اصفهان تا مشهد و رشت و كرمانشاه و تبريز و اروميه و اهواز و سنندج و كرج همه جا يكديگر را به مشاركت در حركتهاي اعتراضي فرا مي‌خوانند. آخوندهاي حاكم نگران به‌حركت درآمدن دانشجويان دانشگاهها و اعتصاب بازاريان هستند.
اين خشم و التهاب، هم جانيان اسيدپاش و هم حكومتي را كه اين بربريت را سازمان مي‌دهد، هدف قرار داده است. اين برانگيختگي، تمايل قدرتمند عمومي براي كنار زدن رژيم ولايت فقيه را بيان مي‌كند.در رژيم ديكتاتوري مطلقه‌يي كه همه اختيارات از آن ولي فقيه است، اسيدپاشي نيز تحت فرمان خود او صورت مي‌گيرد. همان كسي كه در پانزده ماه گذشته دستور حلق‌آويز هزار جوان ايراني را داده است، و همان كسي كه سحرگاه روز شنبه، عمداً ريحانه جباري اين دختر قرباني را به بالاي چوبة دار فرستاد تا اختناق حاكم هيچ خدشه‌يي برندارد.
با همين هدف، آخوندها صدبار فراتر از داعش، رفتار وحشيانه‌يي را كه از سه دهه پيش در زندانها و سياهچالها رايج كرده بودند، به خيابانها كشانده‌اند.
حكومتي كه نقاب اسلام به چهره زده بود، حالا به چنان درجه‌يي از سقوط و پستي رسيده كه به اسيدپاشي به چشم و صورت زنان رو آورده است. اين است آخر خط بردگي ديني و بردگي جنسي كه عصارة ديانت ولايت فقيه است.
و حكومتي كه سركوب و شقاوت در داخل ايران و ترور و تخريب در كشورهاي منطقه را نشانة قدرت خود معرفي مي‌كرد، حالا براي حفظ تعادل خود به كور كردن و سوزاندن دختران معصوم ايران نيازمند شده است.
چه شاهدي گويا تر از اين دربارة به پايان رسيدن عمر رژيم ولايت فقيه؟
اما در مقابل اين رژيم، زنان و دختران ايران، از هزار زن پيشتاز در ليبرتي و از دهها هزار زن رزمنده و شجاعي كه در نبرد با اين رژيم شكنجه شده يا به شهادت رسيده‌اند، الهام مي‌گيرند. فاشيسم ديني هر قدر كه خفقان را تشديد كند، هر قدر كه به دستگيريهاي كور رو بياورد، از اعتراضها و مقاومتهاي فزايندة جوانان ايران در امان نخواهد بود.
در اينجا، عموم ارگانهاي مدافع حقوق بشر و حقوق زنان را به محكوم‌كردن اين جنايات فرامي‌خوانم و به هموطنان به‌پاخاسته به خصوص دختران و پسرانم در سراسر ايران كه جنايت ننگين اين رژيم را بر سرش آوار كرده‌اند، درود مي‌فرستم.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر