۱۳۹۶ مهر ۱۷, دوشنبه

باید یک استراتژی جدید در قبال (رژیم) ایران و خاورمیانه ترسیم کرد-دکتر ولید فارس مشاور دونالد ترامپ در امور خاورمیانه

باید یک استراتژی جدید در قبال (رژیم) ایران و خاورمیانه ترسیم کرد-دکتر ولید فارس مشاور دونالد ترامپ در امور خاورمیانهPartager

دکتر ولید فارس مشاور دونالد ترامپ در امور خاورمیانه

ولید فارس از مشاوران دونالد ترامپ در کارزار انتخاباتی، گفت: «برای پاسخ‌دادن به توافق اتمی، باید یک استراتژی جدید در قبال (رژیم) ایران و خاورمیانه ترسیم کرد. تمامی سیاستهای قبلی ناموفق بوده‌اند و واقعیت‌های صحنه آن‌را به‌خوبی نشان می‌دهد».
هم‌چنین سباستین گورکا معاون پیشین دستیار رئیس‌جمهور آمریکا ارزیابی کرد که ترامپ تبعیت رژیم از برجام را تأیید نخواهد کرد، و گفت: «آنچه هفته گذشته درباره بند تی (توافق اتمی) یافت کردیم، میخ تابوت (این توافق بود)… (بندی که) قرار است به بازرسان آژانس اجازه بازرسی از تأسیسات نظامی در ایران را بدهد. ولی (رژیم) ایران دسترسی آژانس را رد کرده است».
به گزارش برایت بارت نیوز، گورکا درباره ضرب‌الاجل قبلی برای تأیید تبعیت رژیم، خاطرنشان کرد: «رئیس‌جمهور دفعه قبل از این‌که به او فشار آوردند تا (توافق اتمی) را مجدد تأیید کند، خشنود نبود و گفت، شما همان بهانه‌های دفعه قبل را به من ارائه می‌کنید. خود من بعد از ترک کاخ سفید به همه گفتم، (ترامپ) آن ‌را تأیید نخواهد کرد».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر