۱۳۹۶ مرداد ۱۴, شنبه

کر وحشت میان دو پرده نمایش «تنفیذ» و «تحلیف»

کر وحشت میان دو پرده نمایش «تنفیذ» و «تحلیف»

آخوند علم‌الهدی امام جمعه خامنه‌ای در مشهد
نمایشهای جمعه این هفته نظام در میان دو پرده نمایش «تنفیذ» و «تحلیف» آخوند روحانی که رژیم می‌خواست از نمد آن کلاه «وحدت» و «اقتدار نظام» بدوزد تبدیل به کر هماهنگ وحشت از سرنگونی شدند. علاوه بر سخنان آخوند علم‌الهدی در مشهد و پیش از خطبه‌های نمایش جمعه تهران، این ابراز وحشت در بسیاری از شهرهای دور و نزدیک طنین‌انداز بود:
نمایش جمعه هرات- آخوند جعفری: «هدف از این تحریمها تغییر نظام در ایران است و سخنانی درباره اینکه، نظام روح برجام را نقض کرده است بهانه‌های واهی است». (ایرنا- 14مرداد).

آخوند بابایی در نمایش جمعه فردوس: «دشمن مدام ما را در معرض تست و آزمایش قرار می‌دهد تا حساسیت مردم را نسبت به ارزشهای اسلامی و ارگانهای تاثیر‌گذار نظام سنجیده و در صورتی که مردم واکنشی نشان ندهند آنها را کمرنگ و به تدریج حذف کند». (تسنیم 14مرداد).

آخوند راهداری در نمایش جمعه زاهدان به شکل مضحکی مدعی شد: «اگر در دنیا یک کشور باشد که حقوق‌بشر را به‌درستی اجرا کرده باشد، ایران اسلامی است». وی افزود: «استعمارگران تحت نقاب حقوق‌بشر اموال ملتها را استعمار می‌کنند و کشورها را اشغال می‌کنند» (ایسنا- 14مرداد).

آخوند علی حاتمی در نمایش جمعه زنجان گفت: «اولویت دوم تعامل گسترده با دنیا و اولویت سوم ایستادگی در برابر دشمن با تمام قدرت است. هزینه تسلیم در برابر قدرتهای زورگو به مراتب بیشتر از هزینه ایستادگی در برابر آنها است». (تسنیم- 14مرداد).

آخوند حاجی‌زاده در نمایش جمعه اهر گفت: «اصل حقوق‌بشر در اختیار پروردگار متعال است. نباید کشوری که بویی از حقوق‌بشر نبرده حق ندارد مدعی حقوق‌بشر باشد و از طرفی نظامی که حافظ حقوق‌بشر است را به ناقض حقوق‌بشر معرفی می‌کند». (خبرگزاری مهر-14مرداد).

در استان تهران آخوند پاشاکی در نمایش جمعه شهر جدید پرند در حالی که نظام آخوندی را اسلام می‌نامید گفت: «روز حقوق‌بشر یکی از مناسبتهای این هفته است که دشمنان اسلام آن را به‌عنوان ابزار سیاسی مورد استفاده قرار می‌دهند». (خبرگزاری استان تهران-14مرداد).

قصر شیرین، آخوند ملکی رژیم را «پرچم دار حقوق‌بشر اسلامی در جهان» توصیف کرد و افزود: «جمهوری اسلامی با رعایت تمام حقوق اقشار مختلف جامعه، نمونه عینی برای یک الگوی تمام عیار است». (ایرنا- 14مرداد).

در نمایش جمعه سیروان آخوند تعمیرکاری گفت: «انسانهایی هستند که می‌خواهند از طریق رسانه‌ها و ماهواره‌ها ذهن مردم را از حکومتهای اسلامی، جمهوری اسلامی دور کنند؛ و اینها که خود فقط دم از حقوق‌بشر می‌زنند». (خبرگزاری بسیج- 14مرداد).

آخوند شمس‌الدین در نمایش جمعه بشرویه این‌طور مطرح کرد: «نقض برجام سبب می‌شود منطقه خاورمیانه همیشه ملتهب باشد و رژیمهای استکبار بتوانند راحت‌تر به جنگ بپردازند. متأسفانه عده‌یی در داخل و خارج ایران هم دست به دست دشمن داده‌اند و به‌طور آشکار نظام و انقلاب خیانت می‌کنند». (مهر- 14مرداد) 

و آخوند قربانی در نمایش جمعه رشت با بیانی متنافض گفت: «باید با دنیا تعامل منطقی داشته باشیم تا نگویند که ایران می‌خواهد منزوی باشد، . نباید رفتارتان به‌گونه‌یی باشد که به شما امید ببندند لذا باید با زورگویان در ستیز بود زیرا ما خرکاری هم انجام دهیم آنها راضی نخواهند بود». (فارس- 14مرداد).

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر