۱۳۹۶ مرداد ۱۲, پنجشنبه

خامنه‌ای: توصیة‌ من تعامل گسترده با دنیاست/ التهاب آفرینی و دودستگی‌های مضر نشود

خامنه‌ای: توصیة‌ من تعامل گسترده با دنیاست/ التهاب آفرینی و دودستگی‌های مضر نشود

خامنه‌ای  ولی فقیه ارتجاع

خامنه‌ای روز پنجشنبه 12مرداد 96 در مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری دور دوم آخوند روحانی حرفهای قابل توجهی زد.

وی در ابتدا خطاب به آخوندی روحانی که در حرفهایش از لزوم بهبود اقتصاد و... صحبت کرده بود، گفت: «همین خواسته‌ها و مطالبی که رئیس‌جمهور بیان کردند، در بیانات خودشان، اینها را اجرا کنند».

خامنه‌ای سپس بدون این‌که به بحران اصلی روی میز رژیم یعنی تحریمهای جدید آمریکا بپردازد، درست به عکس روی تعامل دست گذاشت و گفت: «جهت گیری دوم، تعامل گسترده با دنیاست که این توصیه همیشگی ماست؛ این درست مقابل‌ آن چیزی است که دشمنان دنبال آن هستند.».

ولی‌فقیه ارتجاع سپس لزوم دخالت در کشورهای منطقه را با این عبارت بیان کرد: «ما می‌توانیم به ملت‌های دیگر کمک کنیم و از کمکهای آنها هم بهره ببریم».

وی سپس بر نگرانی اصلی خود که التهاب در جامعه است، دست گذاشت و گفت: ما هر چه داریم از... اتحاد ملت با مسئولان و مجریان امروز کشور، داریم؛ این اتحاد را حفظ کنیم، التهاب آفرینی و دودستگی‌های مضر نشود».

خامنه‌ای البته بلافاصله در تناقض با همین حرفش، دست باند مقابل را برای حمله به روحانی باز گذاشت و به روحانی گوشزد کرد و گفت: «از نظرات مخالف، آشفته نشوید، بگذارید اگر مخالفان نظری دارند، بگویند؛ انتقاد را بپذیریم، به‌معنای تحمل کردن».

ولی‌فقیه ارتجاع سپس حفظ نیروهای سرکوبگر نظام که در تعادل قوای موجود منطقه‌یی و بین‌المللی در حال ریزش هستند را به روحانی توصیه کرد و گفت: قدر نیروهای انقلابی و پر انگیزه را بدانید، اینها کسانی هستند که در مشکلات نظام را حفظ می‌کنند و سینه سپر می‌کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر