۱۳۹۶ مرداد ۱۳, جمعه

ترفندهای مزدوران اطلاعات آخوندها تحت عنوان خانواده مجاهدین - نامه روشنگر حمید رضائی مرداد ۱۲, ۱۳۹۶

 ترفندهای مزدوران اطلاعات آخوندها تحت عنوان خانواده مجاهدین - نامه روشنگر حمید رضائی



وزارت کشور آلبانی
اینجانب حمید رضائی از مجاهدین خلق ایران در آلبانی روز گذشته چهارشنبه ۲اوت در مسیر تردد با دو نفر مواجه شدم یکی از آنها به نام اعظم رضائی و دیگری حمید مولایی که ادعا کردند از بستگان من می باشند و برای دیدار من به تیرانا آمده اند. قابل ذکر است که حمید مولایی در ۹فوریه ۲۰۱۷ به آلبانی برای دیدار من آمده بود اما من از دیدار با وی خودداری کردم. درهمان زمان طی نامه ای به نماینده کمیساریا در آلبانی خانم ماری هلن دلایل ملاقات نکردن خودم را نوشتم: «خانواده اینجانب در سالهای گذشته ۳ بار به کمپ اشرف آمده و در تاریخ ۱۸نوامبر ۲۰۱۰ مزدوران وزارت اطلاعات آخوندها در بیرون و اطراف کمپ اشرف که کشتار مجاهدین را زمینه‌سازی می‌کردند اسم مرا هم می‌خواندند تا به نزد آنها بروم.
در ۲۳نوامبر ۲۰۱۰ و ۲۳دسامبر ۲۰۱۰ نیز همین خانواده به اشرف آمده و عکس مرا در مقابل کمپ اشرف آویزان کردند تا کشتار یارانم در اشرف توجیه شود ازاین‌رو من که عاقل و بالغ و سالم هستم و ۴۹ سالم است تا وقتی این خانواده در ارتباط با وزارت اطلاعات منفور رژیم ایران است خواهان هیچ‌گونه رابطه و دیدار با آنها نیستم».
ضمناً مراجعه روز گذشته نیز در عرف معمول در وسط خیابان و کمین گذاشتن برای افراد، معمول نیست. نه‌تنها معمول نیست، بلکه این اقدامات و اطلاعاتی که از مسیر تردد من بدست آورده‌اند کار هدایت‌شده‌ای است بدون شک از طرف وزارت اطلاعات ترتیب داده‌شده است. بنابراین بدین وسیله مجدداً تأکید می‌کنم با آنها به دلیل ارتباط مشکوکشان با دستگاه‌های امنیتی رژیم ایران مادام که این ارتباط برقرار باشد دیدار نخواهم کرد. نامه ۹ فوریه به کمیساریای پناهندگان در آلبانی ضمیمه است.
رونوشت به:
– کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل
– نماینده مجاهدین در آلبانی آقای مهدی براعی
– کمیساریای عالی پناهندگان در آلبانی
– مشاور حقوقی، آقای بهزاد صفاری
سوم اوت ۲۰۱۷ حمید رضائی
 خانم ماری هلن ورنی
نماینده کمیساریای عالی پناهندگان در آلبانی
اینجانب حمیدرضائی امشب پنج شنبه ۹فوریه۲۰۱۷ از آمدن فردی به محل اقامتمان در تیرانا مطلع شدم. با کمال تعجب این فرد که خود را با نام حمید مولایی خواهرزاده من معرفی می کرده است حتی حاضر نشده به سکیوریتی آلبانیایی محل اقامت، کارت شناسایی خود را نشان بدهد. 
یادآوری می‌کنم که خانواده اینجانب در سالهای گذشته ۳بار به اشرف آمدند و در تاریخ ۱۸نوامبر ۲۰۱۰ مزدوران وزارت اطلاعات آخوندها در سیرک اشرف که کشتار مجاهدین را زمینه‌سازی می‌کردند اسم مرا هم می‌خواندند تا به نزد آنها بروم. در ۲۳نوامبر ۲۰۱۰ و در ۲۳دسامبر ۲۰۱۰ نیز همین خانواده به اشرف آمده و عکس مرا در مقابل کمپ اشرف آویزان کردند تا کشتار یارانم در اشرف توجیه شود.
ازاین‌رو من که عاقل و بالغ و سالم هستم و ۴۹سال سن دارم تا وقتی این خانواده در ارتباط با وزارت اطلاعات منفور رژیم ایران است خواهان هیچ‌گونه رابطه و دیدار با آنها نیستم. 
خواهشمندم سازمان مجاهدین و نماینده و مشاور حقوقی آن‌ هم اصرار نکنند که من به دیدار این فرد که خودم تمایل ندارم بروم.
نمایندگان سازمان و مشاور حقوقی چند بار به من تأکید کردند که الساعه می‌توانم با این فرد و این خانواده به هرکجا می‌خواهم بروم اما انتخاب آزادانه و آگاهانه من ایستادگی تمام‌عیار در برابر رژیم ملأها و همه‌کسانی است که تحت هر عنوان می‌خواهند من را از مبارزه برای آزادی مردم ایران بازدارند و به جبهه رژیم بکشانند.رونوشت:
– آقای زید رعد الحسین کمیسر عالی حقوق بشر
– ژنو- نماینده مجاهدین در آلبانی
– مشاور حقوقی مجاهدین آقای بهزاد صفاری
۹فوریه۲۰۱۷حمید رضائی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر