۱۳۹۶ شهریور ۶, دوشنبه

اعتراف پاسدار جنایتکار محسن رضایی- «یأس»، «تردید» و «خستگی» در هنگامی که «دشمن دارد می‌آید»

 اعتراف پاسدار جنایتکار محسن رضایی- «یأس»، «تردید» و «خستگی» در هنگامی که «دشمن دارد می‌آید»

پاسدار محسن رضایی
فضای یاس، تردید، و ریزش و بریدگی در سطوح مختلف رژیم و در میان باندهای رژیم که ناشی از موقعیت کلی رژیم است در کلام سردمداران حکومتی و رسانه‌های رژیم به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم موج می‌زند.
پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به «یاس، تردید و خستگیها» اذعان کرده و به «نخبگان نظام» هشدار داد: «در شرایطی در کشور قرار داریم که نخبگان، خبرگان، علما و اندیشمندان باید به کمک انقلاب بیایند و از نظر فرهنگی خلأهای فرهنگی را پر کنند، این افراد باید در مقابل هجمه‌ها یأس، تردید و خستگیهای داخل خلأها را پر کنند... بعضی وقتها دشمن این طور نشان می‌دهد که همه چیز از جمله ارزشها از دست رفته، انقلابیون منهدم شده‌اند... ، باید یأس‌شکنی شده، تردیدها زدوده و خستگیها کنار برود». پاسدار رضایی در خلال کلی گوییهایش اشاره‌یی هم به هویت آنچه که «دشمن» می خواند کرد و با ابراز نگرانی افزود: «دارند چهره انقلاب، هشت سال پرافتخار، وضعیت رهبری، نیروها و ارزشهای انقلاب را تخریب می‌کنند؛ آن زمان می‌گفتند چماق به دست الآن می‌گویند خشونت‌طلب. اکنون در مقابل تخریبها و تحریفها خلأ وجود دارد. آتش به اختیار یعنی باید با این خلأها مبارزه کرد؛ صحنه‌هایی در جبهه خالی است و دشمن دارد می‌آید» (روزنامه رسالت – 5شهریور).

آخوند طباطبایی عضو ارشد باند آخوندهای حکومتی موسوم به جامعه روحانیت مبارز، در مورد بن‌بست و شکافها و ریزشهای درون باند خامنه‌ای به رسانه‌های حکومتی گفت: «اصولگرایانی که با منصب و مقام اصول‌گرا شدند کار را به دست گرفتند؛ آنها تریبون داشتند اما فهم سیاسی نداشتند. اصول‌گرایان در تشخیص شرایط و تبیین واقعیات دچار مشکل هستند. امروز از صحبتها‌یی که مطرح می‌شود این موضوع را می‌توان درک کرد. این جامعه روحانیت دیگر جایگاه قبل را ندارد و این افول هم به‌خاطر اشخاص است» (آفتاب یزد- 5شهریور).

یک روزنامه باند شرکای حسن روحانی هم با اذعان به شقه درونی این باند با عنوان «اصلاح طلبی در وضعیت خوبی نیست» نوشته است: «وضعیت سیاسی ایران پس از معرفی کابینه دوازدهم و مخصوصاً بعد از داستان رأی اعتماد در مجلس با اعوجاجات و درهم‌ریختگی عجیبی مواجه شده است...» (روزنامه آرمان- 5شهریور).

روزنامه حکومتی شرق نیز با درج اذعان یکی از باندهای متحد حسن روحانی تصویر روشنی از عمق شقه درونی این باند و باندهای حاکم داده و از جمله نوشته است: «اساسا جریان اصلاح‌طلبی در ایران جریانی معیوب و وابسته است و در مجموع اگر عملکردی هم داشته باشد، در راستای تحکیم وضع موجود بوده و دغدغه‌یی برای مطالبات عمیق اجتماعی مردم از جمله عدالت و آزادیهای اساسی ندارد. به گفته آنها سران جریان اصلاح‌طلبی، رانده‌شدگان هستند و بنابراین اگر دوباره موقعیتی به دست آورده و به مناصب رسمی بازگردند، تمام تلاش‌شان در درجه اول پرکردن جیبهای خود و سپس اقوام‌شان است...» (شرق – 5شهریور).

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر