۱۳۹۶ شهریور ۹, پنجشنبه

سپاه پاسداران در مشهد شبکه جاسوسی رژیم ایران در عربستان را آموزش داده است

سپاه پاسداران در مشهد شبکه جاسوسی رژیم ایران در عربستان را آموزش داده است
 یکی از محلهای آموزش تروریستها در ایران تحت حاکمیت آخوندها
روزنامه عکاض عربستان روز دوشنبه 6شهریور 96 گزارش کرد اعضای یک شبکه جاسوسی مورد حمایت رژیم ایران که در حال محاکمه در عربستان هستند در یک پایگاه نظامی سپاه پاسداران در مشهد آموزش دیده‌اند.
بر اساس این گزارش شبکه جاسوسی به بهانه زیارت به مشهد برده شدند تا در کمپهای سپاه پاسداران آموزش داده شوند...

یکی از اعضای این شبکه هنگامی که قصد ترک عربستان از طریق فرودگاه بین‌المللی ملک فهد را داشت دستگیر شده است. بر اساس اعترافات این فرد، هنگامی که افراد این شبکه به فرودگاه مشهد می‌رسیدند به آپارتمانهای دارای مبلمان منتقل می‌شدند و برای سه روز در آنجا نگهداری می‌شدند.

نیروهای سپاه پاسداران این افراد را با چشمان بسته به کمپهای آموزشی در فاصله دو ساعتی فرودگاه منتقل می‌کردند. آنها کمک‌هزینه ویژه دریافت می‌کردند و همزمان با دریافت آموزشهای تسلیحاتی و انفجارها در قسمتهای خصوصی نگهداری می‌شدند.

افراد شبکه جاسوسی با احمد المغسیل که در حال حاضر در عربستان در بازداشت به‌سر می‌برد و در انفجار برجهای خوبر در سال 1996 نقش داشته است ملاقات کرده بودند...

در این گزارش آمده است احمد المغسیل برای دو هفته بر آموزشهای آنها نظارت داشت و از آنها خواسته بود تا بلافاصله بعد از بازگشت به عربستان هسته تروریستی ایجاد نمایند.

تحقیقات نشان می‌دهد این هسته دنبال ایجاد یک آژانس توریستی بوده است تا به اعزام مردان و زنان جوان به ایران برای آموزش بپردازد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر