۱۳۹۷ اردیبهشت ۱۶, یکشنبه

ما به زودی در تهران خواهیم بود. همه دوستان من بارهایشان را بسته‌اند.فاکس نیوز: رودی جولیانی

 ما به زودی در تهران خواهیم بود. همه دوستان من بارهایشان را بسته‌اند.فاکس نیوز: رودی جولیانی
 سخنرانی رودی جولیانی در کنوانسیون آزادی ایران در واشینگتن
فاکس نیوز: رودی جولیانی در کنوانسیون ایرانیان در واشینگتن سخنرانی کرد
تلویزیون فاکس‌نیوز شب گذشته 15اردیبهشت 97 سخنرانی شهردار رودی جولیانی را در کنوانسیون ایران آزاد برای دموکراسی و حقوق‌بشر  به‌طور زنده پخش کرد
رودی جولیانی گفت: 
ما این جا به‌عنوان جمهوریخواه یا دموکرات ا نیستیم، ما این جا هستیم زیرا عاشق آزادی هستیم.
ما اکنون  می‌توانیم آن را بو کشیده و ببینیم، ما همیشه می‌توانیم در مردمی که در پاریس جمع می‌شوند عشق به آزادی را ببینیم. 
من آن را از نزدیک  دوماه پیش در آلبانی دیده‌ام. شما افرادی را می‌بینید که زمانی که در آزادی  زندگی می‌کنند چه کاری می‌توانند انجام دهند، چقدر بیشتر می‌توانند سازماندهی کنند.  آنها اکنون به‌شدت بر توانمندی‌شان برای تحقق آزادی در ایران افزوده‌اند.
 من به واقع معتقدم  و در چشم‌انداز می‌بینیم که ما یکی از این کنوانسیون ها را در تهران خواهیم داشت
اجازه دهید چندکلمه‌ای در مورد چیزهایی که اکنون در جریان است و امیدوارم واقع شوند بگویم زیرا آزادی برای بسیاری از مردمان سرکوب شده به همه ما کمک می‌کند 
شما شنیدید که بیل (ریچاردسون)گفت تظاهرات در ایران  در ۱۰۳شهر بود و در حال افزایش است و پیش از این نمی‌توانست اتفاق بیفتد. تظاهرات زمانی که شروع شد ما بسیار امیدوار بودیم که این واقعه سه یا  چهار سال پیش اتفاق می‌افتاد.  رئیس‌جمهور (باراک اوباما) آنزمان به رزمندگان آزادی پشت کرد. مردم به‌خاطر کاری که او کرد کشته شدند درست به مانند کاری که در مورد مردم سوریه کرد بعد از این‌که مرز سرخ  کشید و آنها در اثر تسلیحات شیمیایی کشته شدند.
خوب واکنش پرزیدنت ترامپ به هر دو آنها بسیار متفاوت بود در مورد سوریه آنها از مرز سرخ عبور کردند و او آنها را بمباران کرد. آن ترسوهای بزدل، ترامپ نه در برابر آن اسد حقیر بلکه در برابر روسیه و پوتین ایستاد و اینکار را کرد.
ما  حالا  رئیس‌جمهوری داریم که  به مانند ما متعهد به تغییر رژیم است.
با لغو توافق و بازگشت تحریمها ما فرصتی خواهیم داشت که این تظاهراتها را تشدید کنیم.
برداشتن تحریم  ها به میزانی که ما فکر می‌کردیم به ایران  کمک نکرده است زیرا آنها دارای اقتصادی کاملاً فاسدند و تنها کسانی که در ایران ثروتمند می‌شوند ملاها و روحانی و خامنه‌ای و تمامی کسانی  هستند که با آنها همکاری  می کنند در حالی که همه مردم فقیرند.
مردمی که قرار بود طبقه متوسط و ثروتمند باشند ولی اکنون فقیرند.
بنابراین دوست دارم این را روشن  کنم که آلترناتیو اینجاست. درست در برابر شماست شما خانم رجوی را می‌بینید  
وقتی شما به پاریس می‌روید و با مریم رجوی ملاقات می‌کنید و به مجتمعشان می‌روید و به آلبانی می‌روید، زنانی را می‌بینید که در  نقش رهبری هستند  این و اقعی است.  
زمانی که شما ۱۰ماده آنها را می‌بنیید و حقوق زنان را می‌بینید  پی می‌برید که این ارزشها  حتی بیش از آنچیزی است که  ما در آمریکا داریم.
ما به زودی در تهران خواهیم بود. همه دوستان من بارهایشان را بسته‌اند.
دوستانی مانند سناتور توریسلی، مایکل موکیزی دوستان همیشگی شما، همه این شخصیتها همه اینها در ۳۰ژوئن به پاریس می‌آیند.  بنابراین این الآن یک دعوت است از  رسانه‌ها که اینجا هستند بله به پاریس بیایید. 
اسکای نیوز:  شرکت‌کنندگان در کنوانسیون ایرانیان خواستار حکومتی دموکراتیک شدند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر