۱۳۹۵ آذر ۲۸, یکشنبه

ویدیو.. مصر یک کشتی ایرانی حامل مواد مخدر را توقیف کرد


 اول بخوانيد

قاچاق مواد مخدر به اقصی نقاط جهان توسط سران سپاه پاسداران

سپاه تروریستی قدس سپاه پاسداران ایران در پشت قاچاق 110کیلو هروئین به سری لانکا

واحد 190 سپاه تروريستي قدس سپاه - واحد انتقال قاچاق اسلحه به منطقه


 بیشتر بخوانید

گردش مالی سالانه مواد مخدر چقدر است؟   

دبی-العربیه.نت فارسی
نیروهای امنیتی مصر موفق به کشف و ضبط یک کشتی ایرانی حامل مواد مخدر شدند که از راه دریای سرخ در تلاش بود تا وارد مصر شود.
به گزارش العربیه، محمد سمیر سخنگوی نیروهای مسلح مصر گفت که نیروی دریایی این کشور، موفق شدند تا ورود یک محموله مواد مخدر را به مصر بگیرد.
او افزود: «اطلاعات رسیده از آن حکایت داشت که یک شناور مشکوک ایرانی، در آب های منطقه ای مصر در دریای سرخ حضور دارد. از این رو فرماندهی کل نیروهای مسلح به نیروی دریایی دستور داد تا یکی از شناورهایش را به سمت محل احتمالی حضور شناور ایرانی روانه کند تا بازرسی های لازم را انجام دهد».
محمد سمیر ادامه داد: «هنگام بازرسی، کیسه هایی حامل یک پودر سفید کشف شد که زیر زمینه توالت های کشتی پنهان شده است. شمار این کیسه ها 319 است حاوی 171 کیلوگرم مواد. همچنین 8 گوشی تلفن همراه با مارک های مختلف، یک تلفن ثریا و یک بی سیم از خدمه کشی ضبط شد».
او گفت که 7 خدمه کشتی از تابعیت های مختلف، 4 ایرانی، دو هندی و یک پاکستانی، دستگیر شدند.
به گفته سخنگوی نظامی مصر، دستگیرشدگان به پایگاه دریایی برده شده و به همراه مواد ضبط شده از آن ها در اختیار نهادهای مسئول قرار گرفتند تا اقدام های قانونی در حقشان صورت گیرد.
از سویی یک منبع امنیتی به «العربیه.نت» گفت که مقام های مصری از راه گزارش های اطلاعاتی، موفق شدند در جریان زمان رسیدن کشتی و مقادیر مواد مخدر موجود در آن قرار گیرند، از همین رو کشتی به موقع توقیف و خدمه آن دستگیر شدند.
این منبع ادامه داد که ایران کشورهای عربی را هدف قرار داده و قصد دارد جوانانشان را یا از راه جنگ و فتنه یا مواد مخدر، نابود کند.
او افزود که ایران در صدر کشورهایی قرار دارد که اقدام به تجارت مواد مخدر می کند تا از درآمد این تجارت، هزینه جنگ ها و شبه نظامیان وابسته به خود را به دست آورد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر