۱۳۹۵ آذر ۱۶, سه‌شنبه

خبر فوري ومهم - پادگان بحوث در حلب مقر فرماندهي پاسداران براي كشتار مردم اين شهر+ تصوير

 خبر فوري ومهم - پادگان بحوث در حلب مقر فرماندهي پاسداران براي كشتار مردم اين شهر+ تصوير

   

 عكس هوائي پادگان بحوث در حلب مقر فرماندهي پاسداران براي كشتار مردم اين شهر

 حضور پاسداران و انتقال سلاح به سوريه نقض آشكار قطعنامه هاي شوراي امنيت است

بر اساس گزارشهاي رسيده از درون سپاه پاسداران، مقر اصلي فرماندهي و استقرار پاسداران در حلب در 30كيلومتري جنوب شرقي حلب (5كيلومتري جنوب شهر السفيره) در پادگاني به نام «بحوث» واقع شده كه با دجاليت آن را «پادگان حضرت رقيه» مي نامد. اين پادگان تحت نظر پاسدار-سرتيپ سيد جواد غفاري سركرده پاسداران در حلب است.
پاسدار جواد غفاري، از فرماندهان جنگ ايران و عراق، از سه سال پيش فرماندهي نظامي حلب و جبهه شمالي سوريه را به عهده داشت و به تازگی به فرماندهي ميداني كل نيروهاي سپاه در سوريه منصوب شده است. او چند ماه قبل به همراه قاسم سليماني با ديكتاتور سوريه ملاقات كرد و بشار اسد از او تقدير نمود. او به همراه قاسم سليماني با حسن نصرالله نيز ملاقات كرده است.
در داخل اين پادگان دو مركز فرماندهي وجود دارد. يكي به سيستم فرماندهي سپاه اختصاص دارد و در محل دوم علاوه بر پاسداران، سركردگان حزب الله نيز حضور دارند و محل طراحي عملياتي است. عده یی از افسران و فرماندهان ارتش سوريه نيز در اين پادگان حضور داشته و با سپاه هماهنگي عملياتي مي كنند. اين پادگان يكي از مراكز دائمي گردانهاي موسوم به صابرين سپاه پاسداران (نيروهاي تكاور) نيز هست. اين نيروها به نفربرهاي زرهي و ميني كاتيوشا مجهز هستند.
هر كدام از گروههاي مزدور وابسته به سپاه در پادگان بحوث مراكز جداگانه یی دارند. فرمانده فاطميون (مزدوران افغاني سپاه) در پادگان بحوث، پاسدار سرتيپ امير پور است. محل استقرار فاطميون در 500متري محل استقرار پاسداران است.
پادگان بحوث در جنوب شهر السفيره و نزديك درياچه نمك جبول قرار دارد و پيش از اين از مهمترين مراكز كارخانجات توليد مواد شيميايي و مهمات و موشك براي سلاحهاي كشتار جمعي رژيم اسد بوده است. نزديكي به معادن نمك تأمين مواد اوليه براي ساخت مواد شيميايي را تسهيل مي كرد. ارتش اسد اين پادگان را با كد 350 نامگذاري كرده است.
پادگان بحوث و مراكز مرتبط با آن در جنوب السفيره محل ساخت موشكهاي سپاه را نيز تشكيل مي دهد. پاسدار سرلشگر محمد باقري، رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح رژيم، در تاريخ 20 آبان 1395 گفت: «سوریه به جایی رسید که در سالهای گذشته ایران در حلب برایش صنعت موشکی ایجاد و موشک تولید کرد».
رحيم صفوي، فرمانده پيشين سپاه و مشاور خامنه اي، در اول مهر 1395 در مصاحبه با تلويزيون رژيم، در مورد جنگ حلب گفت كه نقش اصلي در اين جنگ را نيروهای زميني به عهده دارند كه شامل نيروهاي سپاه پاسداران و مزدوران نيروي تروريستي قدس از كشورهاي مختلف و ارتش سوريه مي شود. وي اذعان كرد كه گراي بمبارانهاي وحشيانه حلب نيز توسط سپاه و مزدورانش داده مي شود.
همچنانكه مقاومت ايران پيش از اين بارها اعلام كرده است، رژيم آخوندي و سپاه پاسداران عامل اصلي كشتار مردم سوريه و طولاني شدن این بحران هستند و با سرازير كردن اموال مردم محروم ايران به تنور جنگ سوريه تمامي منطقه را به پرتگاه جنگ نزديك كرده اند. هفته گذشته مقاومت ايران اسامي 39پاسدار سرتيپ و 30پاسدار سرهنگ كه در جنگ سوريه كشته شده اند را اعلام كرد. لشكركشي و ارسال سلاح به سوريه توسط اين رژيم نقض معاهدات بين المللي و قطعنامه هاي شوراي امنيت است. اولين قدم ضروري براي حل اين بحران اخراج كامل رژيم آخوندي و پاسداران و مزدوران آنها از سوريه است. در غير اين صورت نه آرامش به منطقه باز مي گردد و نه داعش ريشه كن مي شود.

برگرفته از اطلاعيه شوراي ملي مقاومت ايران

كميسيون امنيت

15آذر1395 (۵ دسامبر ۲۰۱۶)
fort-behuth-2fort-behuth-3fort-behuth-4
   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر