۱۳۹۴ بهمن ۱۶, جمعه

خامنه اي ولشکرکشی و كشتار در حلب براي سرپوش گذاشتن بر بحران در آستانه نمايش انتخابات - کمیسیون امنیت و ضدترویسم شورای ملی مقاومت




کمیسیون امنیت و ضدترویسم شورای ملی مقاومت

·       گردانهاي سپاه از كرمانشاه، اصفهان، قم، گيلان، فارس، خراسان، خوزستان و ... در جنگ با مردم سوريه
·       كشته شدن صدها سركرده سپاه و شبه نظاميان مزدور از جمله افسران زرهي و توپخانه
·       پيام خامنه اي به پوتين: با همه امكانات و توان به جنگ در سوريه ادامه خواهيم داد
فاشيسم ديني حاكم بر ايران در هفته هاي اخير به لشكر كشي جنايتكارانه اش به سوريه ابعاد جديدي بخشيده و دهها هزار تن از پاسداران و مزدوران غير ايراني خود را در اطراف حلب متمركز كرده است تا هماهنگ با بمباران وحشيانه غيرنظاميان، به كشتار بيرحمانه مردم محروم روستاها و شهركها و شهرهاي اين منطقه بپردازند. هفته گذشته دهها تن از سركردگان پاسداران و صدها تن از مزدوران در جبهه حلب كشته شده اند.
خامنه اي ولي فقيه نظام آخوندی با اين قدرت نمايي جنايتكارانه مذبوحانه در صدد است در آستانه نمايش انتخابات خبرگان و مجلس رژیم بر بحرانهاي فزاينده داخلي اش سرپوش بگذارد. بحرانهایی كه پس از عقب نشيني در پروژه سلاح اتمي به نحو بيسابقه یی بالا گرفته است.  برخي از واحدهاي پاسداران و مزدورانشان در اين جبهه به شرح زير است:
1.   دو گردان از سپاه موسوم به نبي اكرم از استان كرمانشاه، اين دو گردان قبل از اعزام توسط سرتيپ پاسدار بهمن رحماني، فرمانده سپاه موسوم به نبي اكرم توجيه شده و يك دوره ۲۵ روزه آموزشي در ارتباط با سوريه در كرمانشاه گذرانده اند. در ۴۰ روز گذشته از این گردانها دهها كشته و زخمي در سوريه به جای مانده است.
2.   دو گردان از لشگر ۱۷پاسداران از استان قم موسوم به علي بن ابي طالب، اين دو گردان از اوايل دي ماه در سوريه مستقر شده اند و تا به حال شمار زيادي از آنها از جمله چند تن از فرماندهان آن كشته شده اند.
3.   دو گردان از لشكر عملياتي سپاه پاسداران موسوم به قدس از استان گيلان.
4.   دو گردان از سپاه موسوم به جواد الائمه استان خراسان شمالي.
5.   گردانهايي از تيپ 21 مستقل زرهي از نيشابور موسوم به امام رضا كه به تازگی سركرده آن يعني پاسدار سرتيپ محسن قاجاريان در شمال حلب كشته شد. شماري از فرماندهان اين تيپ نيز پیش از این در سوريه به اسارات درآمده يا كشته شدند.
6.   چند گردان از سپاه استان فارس، سرهنگ صفدر حيدري جانشين گردان توپخانه اين سپاه در روزهاي گذشته در جبهه حلب كشته شد.
7.   گردانهايي از لشگر 14 موسوم به امام حسين استان اصفهان.
8.   گردانهايي از لشكر 7 موسوم به ولي عصر استان خوزستان.
9.   چندين گردان از عوامل افغاني رژيم ايران موسوم به فاطميون به تازگی به منطقه حلب اعزام شده اند كه در روزهاي اخير تلفات بالايي داشته اند.
10.         گردانهاي حزب الله تحت فرماندهي فردي به نام ذوالفقار.
11.         گردانهاي مختلف شبه نظاميان عراقي مانند سپاه ۹ بدر، جنبش النجبا، كتائب حزب الله، عصائب اهل الحق و تيپ موسوم به ابوالفضل العباس و گردانهاي امام علي.
12.         پاسداراني كه وارد شهرهاي نبل و الزهرا در شمال حلب شده اند با شماري ازآخوندها همراهي ميشدند . يكي از آنها علي كعبي پسر آخوند عباس كعبي عضو مجلس خبرگان است و ديگري شيخ عباس نام دارد. حاج كربلا يكي از فرماندهان سپاه (پسر سيد جواد فرمانده نيروهاي سپاه در حلب) به همراه دو نفر از سركردگان حزب الله لبنان نیز از حدود دو هفته پيش در نبل و الزهرا مستقر شده اند.
پاسداران طبق دستور خامنه اي از هرگونه درگيري با داعش خودداري كرده و تنها عليه ارتش آزاد و اپوزيسيون سوريه مي جنگند.
از سوي ديگر بر اساس گزارشهاي رسيده از درون رژيم، به دنبال تعليق تحريمها، خامنه اي دستور داده است اموال بيشتري در اختيار سپاه پاسداران، حزب الله و شبه نظاميان جنايتكار براي جنگ در سوريه قرار گيرد. علي اكبر ولايتي مشاور خامنه اي در روز ۱۴ بهمن پيامي از خامنه اي را در مسكو به پوتين رئیس جمهور روسيه مبني بر ادامه جنگ در سوريه با همه امكانات و توان منتقل كرد.
شوراي ملي مقاومت
كمسيون امنيت
16 بهمن1394

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر