۱۳۹۴ بهمن ۲۶, دوشنبه

همنشين بهار آزادي: کی شود دریا به پوز سگ نجس - وقتی بریده مزدوران در کیته توزی وجنایت علیه مجاهدین تیغ لاجوردی وجلادان را لیسیده و ازآنها سبقت میگیرند ...

همنشين بهار آزادي: کی شود دریا به پوز سگ نجس - وقتی بریده مزدوران در ...:
کی شود دریا به پوز سگ نجس - وقتی بریده مزدوران در کیته توزی وجنایت علیه مجاهدین تیغ لاجوردی وجلادان  را لیسیده و ازآنها سبقت میگیرند


مه فشاند نور و سگ عو عو کند
هر کسی بر طینت خود می‌‏تند
چون تو خفاشان بسی بینند خواب
کاین جهان ماند یتیم از آفتاب
کی شود دریا ز پوز سگ نجس
کی شود خورشید از پف منطمس (ناپدید)
حکم بر ظاهر اگر هم می‌کنی
چیست ظاهرتر بگو زین روشنی
شمع حق را پف کنی تو ای عجوز
هم تو سوزی هم سرت ای گنده‌پوز
هر که بر شمع خدا آرد پف او
شمع کی میرد بسوزد پوز او
در شب مهتاب مه را بر سماک
از سگان و عوعو وی چه باک
در شب مهتاب مه را بر سماک
از سگان و وعوع ایشان چه باک
سگ وظیفه خود به جا می آورد
مه وظیفه خود به رخ می گسترد
بانگ سگ هرگز رسد در گوش ماه؟
خاصه ماهی کو بود خاص اله
کارک خود می‌‏گذارد هر کسی
آب نگذارد صفا بهر خسی
ای بریده آن لب و حلق و دهان
که کند تف سوی ماه آسمان
خس، خسانه می‌‏رود بر روی آب
آب صافی می‌‏رود بی‏اضطراب
مصطفی مه می‌‏شکافد نیمه شب
ژاژ می‌خاید ز کینه بو لهب

آن مسیحا مرده زنده می‌‏کند
آن جهود از خشم سبلت می‌‏کند




وقتی اسم عاشورا شنیده میشود مظلومیت ،حقانیت ،پایداری وایستادگی بر اصول امام حسین وپیروان ورهروان امام حسین وخانواده هایشان در مقابل ظلم جنایت  استبداد در لباس دین، یزید، شمر،حرمله وگروگانگیرهای خانواده ها تداعی میکند.
تعریف دیگری که از احساس انسانی مردمان حق طلب بیان شده است پیروزی خون بر شمشیراست  که همه عبارات بالا را در بر دارد ضمن اینکه صحنه را بسیار عالی تعیین تکلیف کرده  پیروز میدان هم دستانش بالا رفته است .
خوب 72نفر در مقابل چندین هزار نفر با تبلیغاتش با مزدورانش با حکومت اسلامی به امیرالمومنینی !!یزید.
فشرده تاریخ ،انسانیت ،مظلومیت وحقانیت در یک کمیت ناب دراردوی امام حسین درمقابل فوران گنداب وعفونتهای جاهلیت وارتجاع سفیانی  البته در پوش دین صف بندی  کرده اند ،و....و تا زمانی که خمینی را به حاکمیت رساندند امتداد یافت این بود که مجاهدین فشرده مقاومت  ایمان وسمبلهای ملی وخلق قهرمان در مقابل خمینی که فشرده ارتجاع قرون وسطائی بود قرار گرفتند وامروز هم ادامه دارد .
این مقابله در عمل به 19 بهمن منجر شد خمینی لاجوردی وپاسداران ولایه های قرون وسطائی افرادی باسم حزب اللهی های حزب بهشتی مانند صحنه های عاشورای امام حسین یک چیز میخواستند ولایت یزید را بی چون وچرا بپذیرند وبا او بیعت کرده به دست بوسی او بروندوقتی نشد آنها را بین شهادت وتسلیم وذلت مختار کرد محاصره در صحرای کربلا هم برای این بود که راه امام حسین را بستنه تا تسلیم شوند که با پرچم های برافراشته هیهات با رنگهای سرخ مواجه شدند .
خوب از آنجا که امام حسین چه در حج چه در شام چه در کربلا چه در کوفه وچه در محاصره صحرای کربلا با چندین هزار نیروها ی مسلح خونریز ونیروهای خائن وبریده ومبلغان حکومت یزیدی باز هم امام حسین است وبنیانگذار رسم عاشورائی چه باک که یزید چه میخواهد مزدوران وبریده های مسیر حتی خانواده های اجیر شده علیه امام چه خواهند گفت امام سرنگونی یزید را میخواهد برای همین هم به کربلا آمده است 
داستانها را شما میدانید ونیازی به بیان نیست .
نهایتا در تاسوعا وعاشورا خون بر شمیر پیروز شد وشهادت امام وسردار عاشورا ویارانش اسارت ویا فشار خانواده ها ویاران امام حسین هم  برای خلافت یزید فایده نکرد که برعکس بر سر یزید خراب شد.
واما خمینی ومجاهدین هم در19 بهمن بهم رسیدند در یک امتداد تاریخی باز هم سردارکبیر خلق موسی خیابانی  وسمبل زن انقلابی اشرف رجوی ویارانشان در برابر ولایت یزیدی خمینی و لاجوردی وپاسداران وخائن بریده ها  تا آخرین نفس جنگیدند. وخمینی که در 5مهربا خون ملیشیاهای قهرمان از ماه به چاه کشیده شده بود بار دیگر شکست تلخی را متحمل شد ودر عوض خون به ناحق ریخته ملیشیاهای مومن ووفادار به عهد وپیمان با خدا وخلق که بدست خمینی ولاجوردی وخائن بریده مزدوران بزمین ریخته شده ومیشد در بالاترین نقطه یعنی در خون اشرف وموسی ویارانشان که فدای مستقیم مسعود رجوی فرمانده انقلاب نوین مردم ایران بودند گره خوردو اعتماد ضربه خورده خلق به اوج رسید .
واما امروز سوزش خامنه ای ووزارت اطلاعات وپاسداران خونریزش که میخواستند سر سازمان وجنبش سراسری ایران را در تهران بزنند ونتوانستند بسیار مفهوم وقابل فهم است . سوزشی که تا همین امروز آشکارا شنیده وحس میشود چه کار کنند که مرحمی بر داغ جگر سوخته شان بگذارند هیچ راهی ندارند ازخون موسی لنگرتشکیلات مجاهدین، تشکیلات پولادین مجاهدین واز خون پاک اشرف مریم رجوی و شورای مرکزی مجاهدین جوشید.
افلاس ودرماندگی خامنه ای ومحمود علوی وزیر اطلاعات بدنام روحانی  به انجا رسید که کار ناتمام لاجودری وپاسداران در 19 بهمن 60 را تمام کنند تصمیم گرفتند مشعل فروزان عاشورای مجاهدین را با افوا (فوت دهانهای ناپاک خود ومزدورانش) خاموش کنند نه میتوانند ونه امکان پذیر است این مشعل بر قلب هزاران خانواده وجوانان وزنان این مرز وبوم فروزان شد مشعلی فروزان خواهد ماند .
اما با اینهمه نهایتا تصمیم گرفتند ، توابان ومزدوران وخائنینی که درداخل وخارج در دست دارندمتمرکز وارد کنند که داستان البته چند باره توی سر خودشان خورد آنها افراد مزدوروجنایتکاری چون هادی شعبانی  صالحی واسکاردی وپاسدار نادری وتواب تشنه بخون ایرج مصداقی که البته این آخری در 19 بهمن با لاجوردی وپاسدار شاه محمدی ماموریت ویژه نیست داشت را بکار گرفتند .
چرا؟ چون این مزدوران که برای رژیم ووزارت اطلاعات ارزشی ندارددستمالی هستند که با آن هر کثافت ولجنی را میتوانند جا بجا کنند و...اینجوری اولا آنها را به ننگ وجنایت بیشتری بیالایندد وآنها  را که خار وزار وزبون  بودند خار ترکنندبنابر این علوی امر کرد که این جنایتکاران ضمن ستایش از خمینی وانقلاب اسلامی وپاسداران خونریز ولاجوردی که کودک اشرف ومسعود را به اسارت برد ولیسدن تیغ جلادان وپاسداران خونریز ،علیه عاشورای مجاهدین هم لجن پراکنی کنند که برعکس عمل کرد وافلاس چندباره وزارت بدنام ملایان وشخص محمود علوی را به نمایش گذاشت هنر وزیر بد نام اطلاعات محمود علوی البته زیاد هم بد نبود با فوت کردن به مشعل فروزان عاشورای مجاهدین وراه ورسم ان وسمبلهای آن البته با بکارگیری بریده مزدوران آنها را خوب به لجن ولایت وفساد وزارت اطلاعات آلود واز طرفی هم عیر مستقیم همه فهمیدند که دست خالی هستندو کسی را ندارد وافلاس ودرماندگی خود را با بکارگیری چندباره این جنایتکاران به نمایش گذاشت .
عاشورا ومشعل فروزانش از صحاری کربلا تا زعفرانیه تهران در 19 بهمن عاشورا مجاهدین وتا 10 شهریور اشرف و... تا امروز با راه ورسم عاشورائی  زنده ونورافشان است وتا در هم کوبیدن خانه عنکبوتی خامنه ای خلیفه ارتجاع ووارث یزیدنور افشان وفروزان است وخواهد بود.
همیشه افتخاروسربلندی نصیب امام حسین یاران وپیروان وفادارش بوده هست وخواهد بود وباز هم تا همیشه تاریخ ننگ ومرگ وذلت ولعن نصیب یزید خامنه ای ومزدوران وبریده مزدوران بوده وباقی خواهد ماند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر