۱۳۹۴ مرداد ۱, پنجشنبه

خامنه اي شخصا همراه با مافياي بيت خامنه اي ورفسنجاتي مافياي ترور داخل وخارج كشور

گوشه يي از جنايات وزارت اطلاعات در دوره ريشهري
منتشرشده در مه 6, 2013
باز نشر1از افشاي ياران شيطان فوريه 2015  



توطئهٌ معاونت خارجي وزارت اطلاعات عليه آقاي مسعود رجوي در فرانسه
هدف تأسيس وزارت اطلاعات، به تصريح سردمداران رژيم، حفظ نظام در برابر مجاهدين خلق بود كه در همان زمان با نبردهاي گسترده خود موجوديت رژيم را به طور حادي در تهديد قرار داده بود.
پس از تأسيس و شكل، گيري نهادهاي گوناگون، اش، وزارت اطلاعات رشته، يي ازعمليات تروريستي، فعاليت، هاي اطلاعاتي و جنگ رواني و شيطان سازي عليه مجاهدين و مقاومت ايران را در دستور كار خود قرار داد كه تا امروز ادامه دارد.در راس اهداف وزارت اطلاعات از بدو تأسيس تاكنون همواره توطئه ترور آقاي مسعود رجوي مسئول شوراي ملي مقاومت بوده است
مسئوليت اين توطئه در وزارت اطلاعات برعهده معاونت خارجي وزارت اطلاعات گذاشته شد كه در رأس آن آخوند حجازيقرار داشت.

در آن زمان سعيد امامي بعنوان يكي از مديران كل در اجراي اين توطئه كار مي كرد.

يكي از افسران عملياتي حجازي در فرانسه و سوئيس كه دست‌اندركار اين طرح بود محمود رجبيii نام داشت كه در ارتباط با سعيد امامي بود. محمود رجبي قبل از تشكيل وزارت اطلاعات با اطلاعات سپاه فعاليت مي‌كرد و به‌همراه پاسدار اطلاعاتي ديگري به‌نام رضا طباطبائي در سال1361 با پاسپورت ديپلوماتيك به فرانسه رفته بود. مأموريت اين دو نفر از طرف سپاه پاسداران طراحي و اجراي عمليات ترور عليه مسئول شوراي ملي مقاومت بود. ابوالقاسم مصباحيiii معروف به شاهددر شهادت خود در مقابل مراجع قضايي آلمان و سوئيس تصريح مي‌كرده: در سال1361 دو عضو سپاه پاسداران انقلاب به‌نام رضا طباطبايي و محمود رجبي با پاسپورت ديپلوماتيك به پاريس رفتند. استفاده از پاسپورت ديپلوماتيك به‌اين منظور بود كه به آنها اجازه دهد كه از موقعيت مصونيت ديپلوماتيك برخوردار باشند. مأموريت اين دو نفر اين بود كه مسعود رجوي را به قتل برسانند اما به‌دليل اقدامات حفاظتي طرح سوء‌قصد در آن زمان تغيير كرد و طباطبايي و رجبي سال84 به ايران بازگشتند. پس از باز گشت به ا يران، محمود رجبي به وزارت اطلاعات منتقل و در معاونت خارجي سازماندهي شد. وي بار ديگر از طرف معاونت خارجي اطلاعات با پاسپورت عادي به فرانسه اعزام شد و درخواست اجازهٌ اقامت دانشجويي كرد كه با اقامت او موافقت شد. شاهدمي‌گويد «مأموريت رجبي اين بود كه تمامي فعاليتهاي مجاهدين خلق حول رجوي را كشف كند. او تمامي افراد با نفوذ حول رجوي را شناسايي كرد و طرحي از مكانها و جلسات تهيه كرد تا نهايتاً به تهران بدهد». اين طرح بر اثر هوشياري مجاهدين به شكست انجاميد و رژيم قدرت پيشروي پيدا نكرد.

در ارديبهشت 1365 محمود رجبي كه در آن زمان در ژنو بود، مطلع شد كه رهبر مقاومت احتمالاً از طريق سوئيس به عراق خواهد رفت. اين اطلاعات از طريق وزارت اطلاعات به وزارت خارجه داده شد و سفير وقت رژيم در سوئيس با ملاقاتهاي متعدد خواهان اين شد كه در صورت مسافرت رهبر مقاومت به سوئيس انترپل اقدام به دستگيري وي نمايد. هم‌زمان وزارت اطلاعات محمود رجبي را مأمور كرد تا ترور رهبر مقاومت در سوئيس را طراحي كند. رجبي به تهران گزارش داده بود كه در صورت مسافرت رجوي به سوئيس اجراي اين طرح عملي‌تر از اجراي آن در فرانسه است.اما زمينه چيني ها و طراحي هاي رژيم در سوئيس نيز به جايي نرسيد و با شكست مواجه شد.ريشهري و انفجارهاي پاريس در ماه، هاي دي و بهمن 1365 موجي از سوءقصد و انفجار پاريس را در بر گرفت. يكي از مسئولين اين انفجارها به‌نام فؤادعلي صالح حين حمل مواد منفجره دستگير شد و لطفي‌بن خلاء يكي ديگر از آنها خود را به پليس فرانسه تسليم كرد. آنها فاش ساختند كه طرح بمب‌گذاريهاي فرانسه را ريشهري وزير اطلاعات رژيم ايران با رفيق دوست 
وزير سپاه پاسداران به رفسنجاني و خامنه‌اي داده‌اندتا به اين ترتيب فرانسه را مجبور كنند كه تسليم خواستهاي رژيم آخوندي بر سر ميز مذاكره بشود. اين طرح توسط شخص خميني تصويب شده و سپس به اجرا در آمده بود.
علي‌اكبر محمدي خلبان


سابق رفسنجاني كه در آلمان پناهنده شده بود صبح روز جمعه 16 ژانويه 1987 در شهر هامبورك آلمان با اصابت 6گلوله از نزديك ترور شد. رفسنجاني توسط تروريستهاي وزارت اطلاعات از خلبان فراري خود انتقام گرفت. در 10 اوت 1987 احمد طالبي خلبان F14 كه در سوئيس پناهندهٌ سياسي بود، به‌وسيلهٌ دو مرد ناشناس در مقابل هتل ادلويس در محله ده‌پاكي ژنو به‌ضرب گلوله به‌قتل رسيد. اين دو ترور با طراحي و اجراي وزارت اطلاعات انجام شد.
بعداز عمليات فروغ جاويدان در تيرماه 1367، وزارت اطلاعات در درون رژيم به‌شدت مورد انتقاد قرار گرفت كه چرا از برنامهٌ عمليات مجاهدين به‌موقع مطلع نبوده است و از اين وزارتخانه مي‌خواستند كه گزارشي از وضعيت مجاهدين بدهد. وزارت اطلاعات براي بدست آوردن اين اطلاعات تصميم به ربودن يكي از مجاهدين در تركيه كرد.در تاريخ19 آذر 1367 وزارت اطلاعات با استفاده از ديپلومات تروريستهاي رژيم در تركيه اقدام به ربودن ابوالحسن مجتهدزاده در شهر استانبول كرد. دراين طرح 11ترويست وزارت اطلاعات شركت داشتند كه 4نفر آنها داراي پاسپورت ديپلوماتيك بودند. تروريستها به‌مدت چند روز مجتهد‌زاده را در كنسولگري رژيم در استانبول زنداني كرده و تحت بازجويي قرار دادند.سفير رژيم در آن زمان در تركيه منوچهر متكي بود كه در هماهنگي كامل با وزارت اطلاعات را پيش ميبرد. 


منوچهر متكي بعداً وزير خارجه دولت پاسدار احمدي نژاد شد.آنها با تدابير ويژه و با استفاده از خودرو ديپلوماتيك، اقدام به انتقال ابوالحسن مجتهدزاده كردند. اما در مسير انتقال به ايران، مجتهدزاده در حالي‌كه در صندوق عقب خودرو طناب پيچ شده بود، توانست از دست ربايندگان بگريزد.
تصويب اولين قطعنامهٌ محكوميت نقض حقوق بشر توسط رژيم آخوندي در مجمع عمومي ملل متحد در پاييز64، كه دكتر كاظم رجوي نقش تعيين كننده‌يي در آن ايفا كرد، خشم و كين خميني را نسبت به او شعله‌ورتر كرد. خميني در سال65 فتوا و دستور قتل دكتر كاظم را صادر كرد و از ارديبهشت 1367 اجراي اين ترور در دستور ارگانهاي تروريستي رژيم قرار گرفت. ابتدا اجراي اين ترور در دستور كار واحد اطلاعات سپاه به رياست پاسدار احمد وحيدي قرار داشت. اما از اواسط سال67 به پيشنهاد ريشهري وزير اطلاعات وقت و موافقت رفسنجاني، اين مأموريت به وزارت اطلاعات سپرده شد.ريشهري گروهي از زبده‌ترين تروريست ها را براي اين جنايت رذيلانه دست‌چين نمود. در اسفند 1367
(4 
ماه قبل از مرگ خميني دجال) ريشهري طي نامه‌يي 12نفر از تروريستها را كه جهت اين عمليات جنايتكارانه در نظر گرفته بود، براي تكميل آموزش و تمرين بر روي طرح در شرايطي عملياتي به «سرهنگ مسعود مزيني‌راد» مربي آموزشي مدرسهٌ ضدجاسوسي واقع در پادگان لويزان معرفي نمود. ريشهري در نامه خود ضمن معرفي آدم، كشان مزبور نوشته بود:« به آقايان دانش، عراقي، فاضلي، كمالي، سجاديان و… آموزش كامل بدهيد!…»iv.
وزارت اطلاعات و مذاكره حول گروگانها
مذاكره و چانه‌زني حول گروگانهاي خارجي در لبنان يكي از كارهاي وزارت اطلاعات بود. سعيد امامي يكي از گردانندگان همين مذاكرات بود.
– 
در بهمن 1367 سعيد امامي با دوما وزير خارجهٌ وقت فرانسه كه آن‌موقع مشاور رئيس جمهور بود در ژنو ملاقات مي‌كند. شاهد C تصريح مي‌كند كه در بهمن 67 به اتفاق سعيد امامي با دوما در ژنو ملاقات كرديم موضوع مذاكرات آزادي گروگانهاي فرانسوي در لبنان بود
– 
شاهدمي‌گويد به‌همراه امامي به آلمان رفتيم و با سياستمداران (حزب سوسيال دموكرات) به نامهاي ويگل و اپلر در در مرداد 67 ملاقات كرده و در مورد گروگانهاي اين كشور مذاكره كرديم.
————————————————————–
[i] آخوند محمد حجازي

 از نزديكترين افراد به خامنه اي همواره بوده است كه بعداز ولي فقيه شدن خامنه اي مسئول “كميته عمليات ويژه“ (كميته امور ويژه) شد كه معادل “دفتر ويژه اطلاعات شاه“ است كه وزارت اطلاعات و ديگر ارگانهاي اطلاعاتي به آن گزارش ميدهند و در زمان فلاحيان كليه ترورها و قتلهاي زنجيرهاي زير نظر كميته عمليات ويژه به رياست آخوند حجازي انجام شد و در حال حاضر نيز بالاترين نقش را در تصميم گيريهاي جنايات و ترور براي خامنه اي بعهده دارد
[ii] محمود رجبي همان كسي است كه در سالهاي بعد در جريان قتلهاي سياسي و زنجيره‌يي دست داشت و از او با نام مستعار محمدي نيز اسم برده مي‌شود. وي كه در جريان اين قتلها دستگير شده بود، به‌خاطر شركتش در ترورهاي خارج كشور و در وحشت از افشا شدن نقش رژيم در اين ترورها سريعاً آزاد شد.
[iii] ابوالقاسم مصباحي معروف به شاهدكه در 25 سپتامبر 1996 در رابطه با پرونده دادگاه ميكونوس نزد يوست دادستان عالي در ديوان عالي كشور آلمان شهادتش را شروع كرد,
[iv] اسامي مندرج در اين نامه، همان نام هايي است كه پليس سوئيس هويت آنها را بعنوان قاتلان شناسائي كرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر