۱۳۹۴ تیر ۲۳, سه‌شنبه

دستگيري و بازجويي از 2 مامور اعزامي وزارت اطلاعات توسط مقامات محلي اطلاعات آخوندي و سفارت رژيم در پاريس مزدوران قربانعلي حسين نژاد و مصطفي محمدي

طلاعیه کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت - دستگيري و بازجويي از ۲ مامور اعزامي وزارت اطلاعات توسط مقامات محلي


كميسيون‌‌‌‌‌امنيت و ضدتروريسم
دستگيري و بازجويي از 2 مامور اعزامي وزارت اطلاعات توسط مقامات محلي
اطلاعات آخوندي و سفارت رژيم در پاريس مزدوران قربانعلي حسين نژاد و مصطفي محمدي را براي ايجاد درگيري و زمينه سازي اقدامات تروريستي به محل اقامت رئيس جمهور برگزيده مقاومت فرستاد
اظهارات ضبط شده مزدور قربانعلي حسين نژاد به ماموريت ابلاغ شده از سوي جهانگير شادانلو مامور وزارت اطلاعات و سرپل ارتباطي وزرات بدنام در سفارت رژيم در فرانسه حميد عبادي با شماره هاي تلفن 0033758030701 و 0033140697959 به منظور كنترل و فعاليت عمليات جاسوسي و تروريستي
پرداخت ماهيانه ثابت 500 يورو به مزدوران توسط وزارت اطلاعات از طريق محمد حسين سبحاني در سرپل آلمان
كلاهبرداري و سوء استفاده رذيلانه اطلاعات آخوندي از برنارد پوانيان مامور به خدمت در اليزه براي اعتبار دادن به مزدوران سوخته و آبروباخته از قبيل مصطفي محمدي
شادانلو مامور شناخته شده اطلاعات،مسئوليت حل و فصل مسائل لجستيكي مزدوران را بر عهده داشت
رژيم پليد آخوندي و شخص خامنه اي كه در موضعگيري ها و اظهارات پياپي خود از استقبال گسترده ايرانيان و شخصيتهاي برجسته و نامدار سياسي از 5قاره جهان در اجتماع بزرگ مقاومت ايران در آستانه 30 خرداد وحشت و اضطراب شديد خود را بر ملا كرده بودند، در يك ماه گذشته مذبوحانه تلاش كردند همزمان با انتقال ماموران وزارت اطلاعات و نيروي قدس به ليبرتي به منظور شكنجه رواني مجاهدين، با فرستادن شماري از مزدوران و ماموران اطلاعات و نيروي تروريستي قدس به دفتر شوراي ملي مقاومت در اور سور اواز به حادثه سازي و ايجاد درگيري و بروز كردن اطلاعات خود براي اقدامات تروريستي از طريق عكسبرداري و فيلم برداري با دوربين هاي متعدد مبادرت كنند.
در همين رابطه وزارت اطلاعات مزدور شناخته شده خود مصطفي محمدي را از مدتي قبل با پاسپورت كانادايي به پاريس فرستاد و در خانه اي در منطقه 19 پاريس مستقر كرد تا با به كمك ماموران ديگر طرحها و توطئه هاي رژيم عليه مقاومت ايران را به اجرا در آورد. شمه اي از توطئه هاي خنثي شده اطلاعات بدنام آخوندها به شرح زير است:
1- ساعت 4 بعدازظهر دوشنبه 22 تير سرپل اطلاعات آخوندها در سفارت رژيم در پاريس مزدوران مصطفي محمدي و دخترش و قربانعلي حسين نژاد را به همين منظور به اورسور اواز فرستاد . آنها از يك خودروي رنو كليو قرمز رنگ به شماره 13- DG 760 TDاستفاده مي كردند. اما وقتي با گشت هاي حفاظتي و مأموران ژاندارمري و پليس محل مواجه شدند، بشدت وحشت كرده و پا به فرار گذاشتند. مصطفي محمدي راننده خودرو بهمراه دخترش بسرعت از صحنه گريخت و از فرط دستپاچگي قربانعلي حسين نژاد را تنها در محل رها كرد. مزدور محمدي قبل از فرار و مواجهه با مأموران ژاندارمري و پليس قصد داشت يكي از مجاهدين را با خودرو زير بگيرد كه بدليل هوشياري او با شكست مواجه شد .
2-قربانعلي حسين نژاد كه تنها مانده بود براي فرار از محل خودروي يك خانم فرانسوي را كه درحال عبور بود متوقف كرد وبا زور سوار بر آن گرديد.  خانم فرانسوي از مردم محل كمك خواست و شماري از شهروندان كه شاهد صحنه بودند به كمك او شتافتند و مزدور را از اتوموبيل خانم فرانسوي بيرون كشيدند و موضوع را به ژاندارمري محل اطلاع دادند. ژاندارمري قربانعلي حسين نژاد را دستگير و براي بازجويي به مقر خود منتقل كرد. كمي بعد مصطفي محمدي و دخترش نيز در حال فرار دستگير و مورد بازجويي قرار گرفتند. پس از احراز هويت و سوابق و اتمام بازجوييها و تشكيل پرونده، مزدوران توسط ماموران ژاندارمري و پليس از منطقه اخراج شدند و پيگرد قانوني آنها ادامه دارد.
مزدور قربانعلي حسين نژاد كه بسيار ترسيده بود بلادرنگ در ژاندارمري اعتراف كرد كه شخصاً تقصيري نداشته و سفارت رژيم ايران در فرانسه، او را با مصطفي محمدي و دخترش به اين ماموريت فرستاده است. وي در اظهاراتش كه بر روي نوار با صداي خودش ضبط شده گفت سرپل اطلاعات رژيم در سفارت ايران در فرانسه از طريق يك مامور اطلاعات به نام حميد عبادي با شماره تلفن هاي 0033758030701 و 0033140697959 اين ماموريت را به وي داده است و جهانگير شادانلو (مامور افشا شده اطلاعات در پاريس) را بهمراه آنها براي كرايه خودرو فرستاده است. وي افزود محمد حسين سبحاني از سرپل اطلاعات در آلمان هر ماه به پاريس مي آيد و از طرف وزارت اطلاعات به شماري از مزدوران از جمله خود او( قربانعلي حسين نژاد) ماهيانه 500 يورو مي پردازد.
محمد حسين سبحاني همان مزدوريست كه از 13 سال پيش از تهران توسط وزارت اطلاعات به آلمان فرستاده شد و در همان زمان توسط مقاومت ايران افشا گرديد.

3-از اين پيشتر، در روز 22 خرداد، يعني شب قبل از برگزاري گردهمايي بزرگ پاريس مزدور مصطفي محمدي به همراه دخترش و يك فرد آفريقايي به نام فابريس دولاند كه مدعي تابعيت فرانسوي و وكالت مزدور محمدي بود به اور سور اواز مقر شوراي ملي مقاومت آمد كه ژاندارمري آنها را دستگير و از محل اخراج كردند. در تحقيقات بعدي روشن شد كه فرد آفريقايي الاصل وكيل يكي از همدستان حامدي كوليبالي تروريستي است كه در 9 ژانويه 2015 افراد يك اغذيه فروشي در پاريس را به گروگان گرفت و شماري از آنان را به قتل رساند. اين فرد (دولاند) يك حامي شناخته شده بشار اسد است كه در تظاهرات بنفع او شركت نموده و بيانيه هاي حمايت از او را امضاء مي كند. وي از 6 تا 13 اكتبر 2013 بهمراه چندتن از همپالكي هايش به دمشق سفر كرد و توسط دژخيمان حكومت اسد توجيه شد.
4-روز 28خرداد يك سايت اطلاعات آخوندها متعلق به مزدور عيسي آزاده كه مقاومت ايران از اين پيشتر ماموريت ابلاغ شده او در تهران را فاش كرده بود، از ملاقات مزدور مصطفي محمدي با برنارد پوانيان مامور به خدمت در نزد رييس جمهور فرانسه (Chargé de Mission auprès du président de la République ) خبر داد و عكسي از اين ملاقات منتشر كرد. متعاقبا روشن شد كه يك تاجر ايراني مقيم فرانسه كه براي رژيم آخوندي دلالي ميكند و تابعيت فرانسوي هم دارد و7 ماه پيش در 25 دسامبر 2014 با تاجران فرانسوي به تهران رفته است، به درخواست وزارت اطلاعات مزدور مصطفي محمدي را با خود به نزد برنارد پوانيان برده تا ضمن تكرار دعاوي دروغ عليه مجاهدين مدعي شود خانم سميه محمدي دختر وي توسط سازمان مجاهدين بزور در كمپ اشرف و سپس ليبرتي به اجبار نگه داشته شده است. هدف وزارت اطلاعات اين بود كه با انتشار عكس اين ملاقات به مزدور سوخته و 100بار مصرف شده اش در فرانسه اعتبار بدهد و شانس موفقيت توطئه خود عليه مقاومت ايران را افزايش دهد.
5-پس از انتشار خبر اين ملاقات در سايت وزارت اطلاعات و اطلاع آقاي پوانيان از ماهيت اين مزدور وي در پاسخ به نامه آقاي مهدي ابريشمچي مسئول كميسيون صلح در شوراي ملي مقاومت نوشت اين فرد ( مصطفي محمدي) او را مورد سوء استفاده قرار داده واو ديگر نميخواهد خود را وارد اين ماجرا كند.
آقاي پوانيان همچنين به يك شخصيت فرانسوي در اين خصوص نوشت” يك دوست از استان برست .... خواستار ديدار با من در اليزه ميشود. البته كه مشكلي در اين نيست. دو روز قبل ، از من در خواست ميكند كه اگر ميتواند همراه دوستي بيايد كه مليت كانادايي دارد و شغلش بنايي است و اصليتش ايراني است و يك دخترش كه در يك كمپ در عراق است مشكلاتي دارد، من هم مشكلي نديدم كه بيايد. او زندگي اش را براي من تعريف كرد. من گوش دادم. همين و بس. همانگونه كه شما مرا مطلع كرديد ، من به آن دوست اطلاع دادم كه او هم بسيار متعجب شد. ما دو نفر مورد سوء استفاده قرار گرفتيم. بار ديگر بدام اين فرد دو رو كه ظاهرش اعتماد بر انگيز بود نخواهم افتاد”.
هافينگتون پست 6 ژوئيه (15 تير 94) در مقاله اي به قلم ايوبونه در همين رابطه نوشت « سرويس اطلاعاتي رژيم (ايران) استراتژي خود را تغيير داده و تلاش ميكند كه منتخبيني و يا نزديكان حكومت را يارگيري كند...واواك اخيرا به يك مشاور رياست جمهوري بواسطه يك مأمور كه خود را يك قرباني سازمان مجاهدين خلق ايران معرفي ميكرد نزديك شده است، در حالي كه دختر اين مأمور در درون اين سازمان فعاليت ميكند و در حال حاضر در كمپي كه به طور مسخره «ليبرتي» ناميده ميشود و عراق تحت كنترل ايران 2500 پناهنده سياسي بدون دفاع را در شرايط شرم آورد نگاه داشته است، زندگي ميكند. اما مقام اليزه بعد از اطلاع از ماهيت اين فرد گفت كه مورد سوء استفاده قرار گرفته است. اين مأمور فردي بنام مصطفي محمدي كه دادگاه كانادا ادعايش در مورد دخترش را رد كرده است و فرماندهان آمريكايي در عراق نقاب از چهره او برداشته اند مدت دو سال به فشارهايي كه اين پناهندگان توسط 320 بلندگو روز و شب متحمل شدند شركت داشته است، از اين بلندگوها شعار و تهديد پخش ميشده است. و حالا جرأت ميكند كه خود را قرباني قربانيان خود معرفي كند. اين مقام اليزه متوجه سوء استفاده اين فرد شد. ولي مهمتر، اين امر نشان دهنده شيوه هاي واواك است كه حتي از شخصيتهاي و سمبلهاي جمهوري فرانسه حاضر است سوء استفاده كند تا آنها را براي اهدافي كه خلاف سياست ما است و براي خنثي كردن تنها سازماني كه ميتواند شواهد دورويي تهران را برملا سازد، مورد استفاده قرار دهد».
6-سايتهاي وزارت اطلاعات روز 29 خرداد 94 به نقل از مصطفي محمدي نوشتند ”آمده ام تا اور را بر سرتان آوار کنم، خاک اور را همچون اشرف قبرستان جنايتکاران خواهم ساخت من مصطفى محمدى که اشرف را گورستان مجاهدين ساختم اور را گورستان خواهم نمود”.
مصطفي محمدي و قربانعلي حسين نژاد در روز 19 تير ماه نيز دزدانه به اور سور اواز رفته و ضمن ايجاد مزاحمت براي مردم محل چند دقيقه به بهانه توزيع اطلاعيه عليه مجاهدين به شناسايي پرداخته و سپس از ترس دستگيري از محل گريخته بودند. متعاقبا سايت هاي وزارت اطلاعات به نقل از مزدور مصطفي محمدي با انتشار مجدد همان عكس برنارد پوانيان نوشتند” من هر روز همه جا و در هر نقطه فرانسه هستم و با مقامات ديدار ميكنم وساكت نيستم” !
شايان يادآوريست كه مزدور مصطفي محمدي كه سالها است در خدمت اطلاعات ملايان قرار دارد از 11 سال پيش به شكنجه رواني دخترش مجاهد خلق سميه محمدي و ديگر مجاهدان اشرف پرداخت. وي يكي از گردانندگان كارزار شكنجه رواني با 320 بلندگو در سالهاي 1388 تا 1390 بود. عكس ها و كليپ هاي عربده كشي هاي او در مقابل اشرف و تهديد به كشن مجاهدين و به آتش كشيدن اشرف بارها از تلويزيون ملي ايران سيماي آزادي پخش شده است. او به فرموده و ابلهانه ميخواهد همان سناريوي جنايتكارانه را در پاريس پياده كند. او عليرغم اينكه سيتي زن كانادا است قبل از رفتن به عراق به تهران رفته و در آنجا توسط وزارت اطلاعات نسبت به ماموريت توجيه شد. جالب اين كه ويزاي عراق را هم از تهران دريافت كرده است. كليشه پاسپورت كانادايي او و كليشه دو ويزاي عراق كه توسط سفارت عراق در تهران، يكي در تاريخ 21 اكتبر 2007 و ديگري در 23 نوامبر 2008 همراه با مهرهاي ورود و اقامت وي در عراق ضميمه است.
مزدور مزبور به نحو مضحكي مدعي بود سازمان مجاهدين خلق ايران خانم سميه محمدي را كه اكنون 35 سال دارد به اجبار در اشرف و سپس در ليبرتي نگه داشته است. مقامات آمريكايي و نمايندگان سفارت كانادا بارها در اشرف با سميه محمدي ديدار و بطلان اراجيف اين مزدور را تحقيق و تاييد كردند . خانم سميه محمدي در پاييز سال گذشته كتابي تحت عنوان ”پاياني بر داستان يك توطئه، حقيقت زيباي مقاومت و آزادي” در باره جنگ رواني تحت پوش خانواده در 230 صفحه منتشر كرد كه در آن جزئيات توطئه هاي اطلاعات آخوندي از طريق مصطفي محمدي و شكنجه رواني 11 ساله كه بر او و ديگر ساكنان اشرف تحميل كرده برملا شده است. اين كتاب به انگليسي هم ترجمه شده و در نشاني زير در دسترس علاقمندان است
در همين كتاب سميه محمدي شرح ميدهد كه چگونه اطلاعات و سفارت رژيم آخوندي در عراق مصطفي محمدي را براي طرح يك شكايت عليه 3 تن از مسئولان مجاهدين به اتهام نگه داشتن اجباري او در اشرف، به كار گرفتند . سپس پاي قضاييه عراق به ميان كشيده شد و نهايتاً قاضي عراقي كه با هيأت تحقيق به اشرف آمده بود، در رأي خود در 12 فوريه 2008 نوشت” اظهارات خانم سميه محمدي شنيده و ثبت شد و در اين اظهارات مسجل شدكه( بر خلاف ادعاي مصطفي محمدي) او دزديده نشده و اقامت او در اشرف مبتني بر خواست خود اوست و او يك عضو سازمان مجاهدين است“. قاضي تصريح كرد ” آنچه در شكايت توسط والدينش ابراز شده حقيقت ندارد و بي اعتبار است. مسجل شد كه اين اتهامات پايه قانوني ندارد”. اين سند علاوه بر قاضي توسط نمايندگان قانوني دولت عراق امضاء شده است ومتعاقبا دادگاه مركزي جنايي بغداد نيز در 28 فوريه 2008 حكم كرد كه ” دادگاه تصميم گرفت ... شكايت مطرح شده در باره سميه محمدي را باطل كند”
مجاهد خلق سميه محمدي پس از اطلاع از آنچه مصطفي محمدي و همدستانش در هفته هاي اخير در فرانسه انجام داده بودند، در يك استشهاد رسمي همراه با نامه هاي توضيحي خطاب به سفير فرانسه در عراق و برنارد پوانيان و كميسر عالي حقوق بشر و كميسر عالي پناهندگان ملل متحد، آنها را در جريان جزييات و سوابق امر قرار داد و براي هر گونه توضيح حضوري در ليبرتي يا سفارت فرانسه در بغداد اعلام آمادگي كرد.
كميسيون امنيت و ضد تروريزم شورا، ضمن هشدار به مقامات و دستگاههاي ذيربط فرانسوي براي جلوگيري از نفوذ و سوء استفاده عوامل اطلاعات و نيروي تروريستي قدس، براساس مصوبه آوريل 1997 شوراي اتحاديه اروپا، خواستار اخراج ماموران اطلاعات آخوندي مانند مصطفي محمدي از خاك فرانسه مي باشد. بدون ترديد حضور ماموران اعزامي اطلاعات آخوندي و نيروي تروريستي قدس سابقه خونين و جنايتكارانه آنها در اشرف، امنيت فرانسه و همچنين امنيت و آرامش پناهندگان ايراني را به خطر مي اندازد.
شوراي ملي مقاومت ايران
كمسيون امنيت و ضد تروريسم
22 تير 1394 (13 ژوئيه 2015)
كليشه پاسپورت مزدور مصطفي محمدي و ويزاهاي صادر شده در تهران براي رفتن به عراق









هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر