فاجعه‌ای دیگر..کشته شدن برادر «عمران» کودک سوری در بمباران جنگنده‌های روسیه 

 
 دبی-العربیه.نت فارسی
خانواده «عمران» کودک سوری در حلب که تصویر چهره خونی او دنیا را تکان داد، روز شنبه نیز با فاجعه دیگری مواجه شدندد. «علی» دیگر فرزند کودک این خانواده، در بمباران روسیه جانش را از دست داد. علی در همان بمبارانی که تصاویر عمران در آمبولانس را جهانی کرد، زخمی شد. او به بیمارستان حلب منتقل شد اما به دلیل شدت زخم‌ها جانش را از دست داد.
محمود رسلان روزنامه نگار سوری که ویدیوی عمران زخمی در آمبولانس را ضبط کرده است، در گفتگو با خبرگزاری « DPA» آلمان اظهار داشت که چند عمل جراحی برای علی انجام شد اما سودی نداشت و در نهایت درگذشت.
خبرنگار سوری گفت ، خانواده عمران در جای نامعلومی خود را پنهان کرده‌اند چرا که پس از انتشار تصویر فرزندشان که جهان را تحت تاثیر قرار داد، از انتقال رژیم اسد می ترسند.
عمران و بردارش علی پس از بمباران جنگنده‌های روسیه توسط مردم منطقه قاطرجی حلب، از زیر آوار ساختمان درآوده شدند. اهالی منطقه نخست عمران را بیرون کشیدند و او را در آمبولانس قرار دادند سپس برادرش را که به شدت زخمی شده بود، بیرون آوردند.
علی از برادرش عمران بزرگتر است. او 10 ساله است. او هفته پیش در حالیکه به همراه برادرش در منزل در حال بازی بود، سهم خود را از بمباران جنگنده های روسیه و رژیم اسد حمایت شده از ایران، دریافت کرد.