۱۳۹۳ اسفند ۷, پنجشنبه

مسعود تقي پوريان فرزين لو؛ با مأموريت نفوذ براي جاسوسي و آماده سازي جهت قتل و كشتار مجاهدين قسمت دوم

 مسعود تقي پوريان فرزين لو؛ با مأموريت نفوذ براي جاسوسي و آماده سازي جهت قتل و كشتار مجاهدين

از ايران افشاگر
صحنه گرداني سيرك وحوش ولايت در اطراف اشرف
مسعود تقي پوريان از جمله گماشته هاي وزارت اطلاعات است كه براي جست و خيز در سيرك وحوش ولايت در اطراف اشرف اعزام شد.
آخوندها در توافق با دولت دست نشانده عراق در زمان نخست وزيري مالكي به راه اندازي سيرك در اطراف اشرف مبادرت كردند.
گشتاپوي آخوندها با استفاده از امكانات و تسهيلات ارگانهاي سركوبگر دولت مالكي، با اعزام و استقرار مأموران و مزدوران خود از داخل و خارج كشور تحت عنوان «خانواده مجاهدين» به در ورودي اشرف، طرح جنايتكارانه آخوندها براي نابودي مجاهدين را دنبال مي كرد و با نصب 320 بلندگو در اضلاع اشرف با پخش ننگين ترين لجن پراكنيها توسط مأموران بدنام خود به عربده كشي و تهديد به قتل و كشتار اشرفيان پرداخت.
هدف رژيم ضدبشري آخوندي از پروژه ضدانساني شكنجه رواني اشرفيان به تسليم كشاندن مجاهدين و از سوي ديگر زمينه سازي براي حمله و كشتار در اشرف به وسيله دولت دست نشانده مالكي بود كه حاصل آن، سه قتل عام در اشرف با بيش از 100 شهيد و 1000 مجروح و يك محاصره ضدانساني همه جانبه، به موازات شكنجه رواني شبانه روزي به مدت 677 روز بود.


پيشبرد طرح هاي وزارت اطلاعات
از جمله اقدامات مذبوحانه وزارت اطلاعات در داخل كشور عليه مجاهدين، برگزاري نمايشهاي مختلف با حضور رؤساي قضاييه و مديران كل اطلاعات استانها و سردمداران سركوب و اعدام ميباشد.
رژيم آخوندي براي رونق بخشيدن به اين جلسات نمايشيِ محكوم كردن مجاهدين و لجن پراكني عليه رزم آوران آزادي به اقدامات سخيفي متوسل ميشود. از جمله حضور مزدوران و پادوهاي وزارت اطلاعات تحت عنوان جعلي «عضو سابق مجاهدين» است كه با هدف شيطان سازي از مجاهدين روضه خواني كنند، تا در قدم بعد به نحو مشمئز كننده يي به دروغ بافتن و نشخوار انواع و اقسام اتهامات آخوند ساخته عليه مجاهدان آزادي بپردازند. هدف ممانعت از استقبال اجتماعي از مجاهدين و ارتش آزادي از يك سو و از سوي ديگر مشروع كردن كشتار مجاهدان در داخل كشور و عراق مي باشد.
در همين رابطه خبرگزاري رسمي رژيم در روز 18 اسفند 1383 از يك آئين ويژه تحويل در تبريز خبر داد كه در واقع از شيوه هاي تبليغاتي متعفن بدليل ترس از استقبال اجتماعي از مجاهدين است. خبرگزاري رسمي رژيم گزارش كرد: «يکي از توابين بنام مسعود تقي پوريان که در اين آيين، تحويل خانواده اش شد، گفت: سه سال را در اسارت منافقين بوده است. مسعود تقي پوريان افزود: اغلب کساني که در اسارت اين گروهک هستند به محض اظهار پشيماني و درخواست بازگشت به ايران با انواع شکنجه هاي جسمي و روحي مواجه ميشوند.»
 
بدين ترتيب روشن ميشود كه نامه نگاري ها و لجن پراكني هاي امروز مسعود تقي پوريان به عنوان يكي از مأموران گشتاپوي آخوندي و بطور مشخص نفوذي لورفته، منشأ روشني دارد. در واقع وزارت اطلاعات آخوندي كه به خاطر كشف و شناسايي مأمورانش در ارتش آزاديبخش نتوانسته بود سناريوي جنايتكاراني امثال عدالتيان و ... را تكرار كند، آنها را براي ادامه مأموريت به صحنه ميفرستد تا به تكرار ياوه هاي آخوندي به منظور مشروع كردن و صاف كردن جاده كشتار و قتل عام مجاهدين بپردازند.
اما اين تلاشها، رسواتر از آن است كه براي آخوندها ثمري در برداشته باشد و فقط افلاس و درماندگي دستگاه سركوب و جاسوسي رژيم و مأمورانش را بيش از پيش برملا مي كند.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر