۱۳۹۳ دی ۲۷, شنبه

افشاي مأمور وزارت اطلاعات در استان خراسان: غلامرضا موسوي


غلامرضا موسوي يكي از عوامل وعناصر اصلي شعبه پوششي وزارت اطلاعات دراستان خراسان – مشهد، مي باشد.
وزارت اطلاعات، تعدادي از مأموران و عوامل خود را در شعبات پوششي سازماندهي كرده است. يكي از انجمنهاي دستساز آخوندها «نجات رژيم» نام دارد. كه بعنوان ارگان پوششي وزارت اطلاعات درجنگ رواني عليه مجاهدين فعاليت ميكند. اين مأمور به همراه تعداد ديگري از عوامل وعناصر جنايتكار وزارت اطلاعات در استان خراسان دست اندركار مستقيم فشارها و ارعاب و اعمال ضد انساني عليه خانواده هاي مجاهدين ميباشند.
برگزاري نمايشات مختلف براي بخدمت كشاندن خانواده ها از جمله شيوه ها وتاكيتهاي كثيف وزارت اطلاعات آخوندي عليه مجاهدين است. مزدور غلامرضا موسوي يكي از بازيگران اين خيمه شب بازيهاي وزارت اطلاعات در مشهد است كه تاكنون و بطور معمول در هتل «هما» برگزار شده است.
بيش از دودهه است كه رژيم آخوندي سرمايه گذاري عظيمي روي«جنگ رواني»  به مثابه يك استراتژي، عليه مجاهدين ومقاومت، كرده و دستگاه عريض وطويلي رو در اين رابطه به كار انداخته است. وزارت اطلاعات، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، وزارت خارجه، وزارت ارشاد و سپاه پاسداران همگي در اجراي طرحهاي جنگ رواني عليه مجاهدين كه عموما بايد به تاييد شوراي عالي امنيت ملي برسد، دست دارند. يكي از حيطة فعاليتها وتلاشهاي رژيم درجنگ رواني عليه مجاهدين، بدليل اشرف وحضورمجاهدين  كشور عراق است.
يكي ازتاكيتكها وروشهاي رژيم براي مقابله با حضورمجاهدين درشهر اشرف اين است كه هرچندوقت يكبار، تعدادي ازايادي ومزدوران محلي خودش را تحت عنوان سران عشاير و ... به ايران مي برد وبا راه اندازي نمايشات مضحك ومبتذل آخوندي سعي ميكند اينطور وانمود نمايد كه مردم عراق از حضور مجاهدين دراين كشور ناراضي هستند وآه وفغان استرداد و اخراج مجاهدين ازاين كشور را سرميدهد. وزارت اطلاعات اينگونه اقدامات عليه اشرف را تحت پوشش «كانون هابيلبيان» انجام ميدهد كه يك عمل كاملاً تدافعي ازفرط استيصال ودرماندگي دربرابرضربات مستمر مجاهدين و مقاومت ايران است. غلامرضا موسوي يكي از مهره هاي وزارت اطلاعات است كه در اين نمايشات تكراري و مسخرة آخوندها به دروغپردازي عليه ساكنان اشرف مي پردازد.
اما جالب است كه به يمن اقبال گسترده و فزاينده به مجاهدين و ايدئولوژي و فرهنگ مجاهدين و همچنين به اعتبار ريشه هاي اجتماعي و تاريخي و صحت خطوط سياسي و استراتژيكي، مجاهدين از آنچنان پايه ها و گستردگي در سطح جامعه برخوردار هستند كه آخوندها پس از سه دهه قتل و كشتار و نسل كشي مجاهدين، به تهيه و پخش برنامه هاي تلويزيوني عليه تاريخچه سازمان پرداخته اند كه آخرين نمونه آن برنامه «پاياني بر پايان» است.
واقعيت اين است كه در مقابل جاذبة اجتماعي و گرايش روزافزون جوانان به مجاهدين، رژيم چارهيي جز اين ندارد كه در تمام زمينهها از سركوب فيزيكي و قتل و جنايت تا جنگ رواني و تا اين اقدامات مذبوحانه به مصداق الغريق يتشبث به كل حشيش بپردازد. كه البته روشهايي رسوا و شكست خورده و از علائم پيش لرزه سرنگوني تماميت رژيم آخوندي است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر