۶۰سالگی طلوعی ماندگارسازمان مجاهدین خلق ایران مبارک باد

۶۰سالگی طلوعی ماندگارسازمان مجاهدین خلق ایران مبارک باد

۱۴۰۳ مرداد ۲۷, شنبه

واشنگتن فری بیکن: کاخ سفید از آرین طباطبایی و شبکه نفوذ ایران میزبانی می‌کند

 واشنگتن فری بیکن: کاخ سفید از آرین طباطبایی و شبکه نفوذ ایران میزبانی می‌کند!

آرین طباطبائی نفوذی ایران در کاخ سفید 

آرین، طباطبایی، مقام پنتاگون در مرکز عملیات نفوذ رژیم ایران- عکس از فری بیکن

واشنگتن فری بیکن در خبری اعلام کرد:

کاخ سفید از آرین طباطبایی، مقام پنتاگون که در مرکز عملیات نفوذ رژیم ایران قرار داشت، پس از افشای روابط وی با رژیم ایران، هشت بار میزبانی کرده است. این موضوع سؤالاتی را در مورد دسترسی مداوم این مقام به اطلاعات طبقه‌بندی شده ایجاد کرده است.

طبق گزارش‌ها، طباطبایی تنها دو ماه پس از افشای سمافور که او یکی از اعضای کلیدی گروه نفوذ محرمانه رژیم ایران به نام “ابتکار کارشناسان ایران” بوده و به وزارت خارجه رژیم ایران گزارش می‌داده، در کاخ سفید حضور داشته است. او در حداقل هفت گردهمایی دیگر کاخ سفید در پایان سال ۲۰۲۳ و تا آوریل ۲۰۲۴ شرکت کرده و با مقامات طیف وسیعی از آژانس‌های کابینه ارتباط داشته است.

دسترسی طباطبایی به کاخ سفید پس از تحقیقات سناتور تام کاتن و نماینده کنگره الیز استفانیک در مورد رابطه او با فیل گوردون، مشاور امنیت ملی معاون رئیس جمهور کامالا هریس، مورد بررسی مجدد قرار گرفته است. طباطبایی و گوردون حداقل سه مقاله نظری نوشته‌اند که علیه تحریم‌های رژیم ایران استدلال می‌کردند.

طباطبایی هم‌چنان به‌عنوان رئیس ستاد دستیار وزیر دفاع برای عملیات ویژه خدمت می‌کند، سمتی که به او امکان دسترسی به اطلاعات فوق‌سری را می‌دهد.

در همین زمینه

گزارش تحقیقی مهم در مورد شبکه نفوذ رژیم ایران

آرین طباطبایی  در شبکه نفوذ

استفانیک به فری بیکن گفت: «تقریباً یک سال پس از درخواست من از وزارت دفاع برای آغاز تحقیقات درباره آرین طباطبایی به‌دلیل مشارکت او در ابتکار کارشناسان ایران، ما هم‌چنان به جزئیات نگران‌کننده مربوط به دسترسی و نفوذ وی در دولت پی می‌بریم

آرین طباطبایی یک متخصص ایرانی-آمریکایی در امور بین‌الملل است که به‌عنوان رئیس دفتر دستیار عملیات‌های ویژه وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا خدمت می‌کند. او پیش از این در دانشگاه‌های معتبر و اندیشکده‌های مختلفی فعالیت داشته و پژوهش‌هایش بیشتر درباره خاورمیانه است.

در سال ۲۰۲۳، گزارش‌هایی منتشر شد که ادعا می‌کردند طباطبایی بخشی از شبکه نفوذ جمهوری اسلامی ایران در پنتاگون است. این گزارش‌ها باعث شد که سناتورهای جمهوریخواه خواستار بررسی مجدد مجوز امنیتی او شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر