۶۰سالگی طلوعی ماندگارسازمان مجاهدین خلق ایران مبارک باد

۶۰سالگی طلوعی ماندگارسازمان مجاهدین خلق ایران مبارک باد

۱۴۰۳ مرداد ۲۶, جمعه

تایید کشته‌شدن احمدرضا افشاری از فرماندهان سپاه پاسداران در سوریه

 تایید کشته‌شدن احمدرضا افشاری از فرماندهان سپاه پاسداران در سوریه


احمد رضا افشاری پاسدار اعزامی برای کشتار سوریه ـ افشا

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران ایران اعلام کرد «سرهنگ احمدرضا افشاری» از نیروهای هوا فضای سپاه در سوریه بر اثر جراحات وارده ناشی از بمباران هوایی به کشته شد.

به گفته سلامی، این نیروی نظامی سپاه نیمه اول مرداد در پی حمله هوایی نیروهای ائتلاف بین‌الملل به سوریه زخمی و سپس برای اقدامات درمانی به ایران منتقل شد اما امروز پنج شنبه بر اثر شدت جراحات ناشی از حمله کشته شد.

در هفته گذشته، یک پهپاد ناشناس خودرویی را در نزدیکی منطقه البوکمال در مرز سوریه و عراق هدف قرار داد که به کشته شدن پنج عضو از نیروهای شبه‌نظامی وابسته به ایران منجر شد. به گزارش دیده‌بان حقوق بشر سوریه، این حمله در منطقه‌ای بین روستاهای کشمه و دویر در حومه دیرالزور شرقی رخ داد و علاوه بر کشته‌شدگان، تعدادی دیگر نیز به شدت مجروح شدند.

از زمان آغاز درگیری‌ها در سوریه در سال 2011، اسرائیل صدها حمله هوایی علیه مواضع نیروهای سوری، اهداف ایرانی و همچنین نیروهای حزب‌الله انجام داده است. اسرائیل به ندرت به صورت علنی انجام این حملات را تأیید می‌کند، اما بارها اعلام کرده که برای جلوگیری از تثبیت حضور نظامی ایران در سوریه دست به چنین اقداماتی می‌زند.

العربیه فارسی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر