۱۳۹۶ بهمن ۱۶, دوشنبه

هدف سناتور تام کاتن شفاف سازی داراییهای سران رژیم ایران است

هدف سناتور تام کاتن شفاف سازی داراییهای سران رژیم ایران است

آرکانزاس آنلاین درباره لایحه سناتور تام کاتن درباره افشای دارایی‌های سران رژیم  آخوندی ازجمله ولی‌فقیه ارتجاع نوشت:‌ «سناتور تام کاتن که مکرراً با آخوندهای حاکم بر ایران درگیر بوده است، خواهان سخت‌تر ساختن شرایط برای آنهاست که تلاش دارند داراییهای خود را از حسابرسی علنی پنهان کنند.»
این سناتور جمهوریخواه لایحه شفافیت داراییهای خامنه‌ای را معرفی کرده است که از وزیر خزانه‌داری آمریکا می‌خواهد از مجموع داراییهایی که مستقیماًًً تحت کنترل سران رژیم  ایران و سایر شخصیتها است گزارشی تهیه کند.  لایحه اس.بی2353عنوان می‌کند که سطوح بالایی از فساد در مقامها و نهادهای رژیم ایران وجود دارد و تصریح کرده که خیلی از اعضای سران ارشد سیاسی و نظامی رژیم  ایران ثروتهای شخصی قابل توجهی با استفاده از موقعیت‌شان به‌دست آورده‌اند تا کنترل بخشهای قابل توجهی از اقتصاد ایران را در چنگ بگیرند.
این لایحه در صورت تصویب شدن  خزانه‌داری به‌طور نوبه‌یی مجموع درآمدها و داراییهایی که در حسابها در آمریکا و نهادهای مالی خارجی که تحت کنترل خامنه‌ای و روحانی  و شمار زیادی از سایر مقامها هستند را گزارش می‌کند.. سناتور تام کاتن طی اطلاعیه‌یی گفت این لایحه نوری بر نحوه هدایت خامنه‌ای خواهد انداخت و آن را روشن می‌سازد... 

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر