۱۴۰۳ مهر ۱۹, پنجشنبه

چی شد که وزارت اطلاعات واطلاعات سپاه وبیت خامنه ای ابراهیم خدابنده وعلی اکرامی ومحمد رضا مبین وایرج صالحی ومحمد رضا گلی وهادی شبانی وبر خی دیگر از پادوهای خود را وادار کردند که در پا منبری ولایت فقیه از رابطه اسرائیل وسعودی با مجاهدین مداحی کنند.

 چی شد که وزارت اطلاعات واطلاعات سپاه وبیت خامنه ای ابراهیم خدابنده وعلی اکرامی ومحمد رضا مبین وایرج صالحی ومحمد رضا گلی وهادی شبانی وبر خی دیگر از پادوهای خود را وادار کردند که در پا منبری ولایت فقیه از رابطه اسرائیل وسعودی با مجاهدین مداحی کنند.



پادوهای ولایت ووزارت ابراهیم خدابنده وعلی اکرامی ومحمد رضا مبین وایرج صالحی ومحمد رضا گلی وهادی شبانی

اولا که اینها خمینی را امام خمینی میدانند وامام خمینی هم در دجالیت سر آمد همه دجالان تاریخ است.مرگ بر اسرائیل میگفت ولی در داستان مک فارلین با رابط اسرائیلی موشک تاو وسلاحهای دیگر علیه عراق ومردم ایران خریداری میکرد بهمین دلیل هم آقای ریگان برای حسن نیت کلت وکیک و...برای خمینی رفسنجانی وحسن روحانی وبرادر مهدی کروبی و... فرستاد.

دوما خمینی در شیطانسازی به شیطان هم درس میداده ودر میان این همه گردخاکهای دوران ۲سال فاز سیاسی که مجاهدین از ۵۰ هزار به ۱۰۰ هزار واز ۱۰۰۰هزار به ۲۰۰ و۳۰۰هزار رسیدند خمینی وحشت کرد وگفت دشمن شوروی وآمریکا وکی وکی نیست دشمن همین تهران وبیخ گوش ماست وامجدیه را که دید بیشتر وحشت کرد واین اراجیف را سر هم کرد.

سوم اینکه اینها که بازی گرفته نمیشوند ودر محاسبات انسانی هم دخیل نیستد آخوندها ودژخیمان اطلاعات از اینها بعنوان پا دو که بلحاظ شرعی میگویند پا منبری استفاده میکنند .

چهارم تا مدتها قبل تلاش داشتند که مخالف رژیم وعضو مجاهدین وافراد سابقه دار در مجاهدین جا زده شوند که نشد یعنی مجاهدین نگذاشتند وهمه آنها را سوزاندند وکاری کردند که ارادتشان را به قاسم سلیمانی و...نشان دهند وامام خمینی !!!!خودشان را حلوا حلوا واز جنگ دفاع گنند ودهشاهی شرف باقی ماده شان را هم تف کنند واخیرا هم در دادگاه محاکمه ۱۰۴ مجاهد خلق هم بعنوان شاهد الله وبالله وتالله را همراه آخوندک قاضی علیه مجاهدین باز نشخوار کنند

پنجم همه اینها میدانند که ۶۰ سال تاریخچه مجاهدین تا کجا شفاف است اگر یک ذره آلودگی از این جنس وابستگی یا رابطه های مخفیانه ویا نفوذ در آنها بود تا حالا هفصد بار نابود شده بودند .

ششم خمینی وخامنه ای والان هم این پادوهای ولایت ووزارت خوب میدانند که اسرائیل تا کجای بیت خامنه ای وسرداران فاسد ودزد وآدم کش سپاه نفوذ دارد هنیه رامگر با نفوذی نزدند نصرالله را چی نشست های سران سپاه در سوره یا نشستهای حزب الله وحماس چی ؟ احمدی نژاد یادتان هست سر گاو صندوقهای تخلیه شده اتمی در شورآباد توسط نفوذی چی گفت ؟ یا نشنیدید که احمدی نژاد گفت مسئول ارگان ضد جاسوسی سپاه خودش جاسوس اسرائیل بود؟

حالا اینها خوب میدانند که مجاهدین پاک پاک ودر استقلال بی نظیرند ودر وطن پرستی الگو ونمونه روزگارند . مجاهدین هم چنین در صداقت وفداهم ۶۰ سال تا حالا جلو دار ونوک ستون تاریخنداما مجبورند مثل ابراهیم خدابنده جویده های ولایت ووزارت را نشخوار کنندونعل وارونه بزنند ویاوه سر دهند که اطلاعات اتمی رژیم که افشا شده مال خودشان نبوده در صورتی که روسای جمهور آمریکا وارگانهای اطلاعاتی به درستی اطلاعات مجاهدین وبویژه نفوذ مجاهدین در ارگانهای مختلف رژیم را گواهی دادند  

هفتم حالا ببینیم یکی از سرکرده ها وبازجو ورئیس این آدمها که پادوی ولایت ووزارتند بنام محمد جواد هاشمی نژاد رئیس مافیای هابیلیان در باره قدرت ونفوذ مجاهدین در داخل وخارج چه اعترافی میکند سایت انجمن نجات رژیم در ۲۷مرداد ۴۰۳ تحت عنوان 

مجاهدین خلق به سیاستمداران غربی برای پیشبرد اهداف ضد ایرانی کمک می کنند

چه میگوید :

“امروز، برخی تلاش می‌کنند تا جای شهید و جلاد را عوض کنند و این سازمان که در دهه 60 مسئول کشتار و ترور مردم بی‌گناه ایران بود، اکنون به‌عنوان مدافع حقوق بشر و آزادی معرفی شود.

هاشمی‌نژاد گفت: این تغییر چهره، بخشی از یک راهبرد پیچیده و خطرناک است که هدف اصلی آن تضعیف جمهوری اسلامی و ایجاد سردرگمی در میان نسل جدیدی است که هیچ اطلاعات دقیقی از جنایات این سازمان ندارند.”

وی هشدار داد: این تهدید نه تنها در سطح بین‌المللی، بلکه در داخل کشور نیز به‌عنوان یک چالش اساسی باید مورد توجه قرار گیرد.

از این واضح تر نمیتوانست بگوید 

او از همه مسئولان و مردم خواست تا با آگاهی کامل از این تغییرات و تلاش‌ها برای تحریف تاریخ، به مقابله با این تهدیدات بپردازند و اجازه ندهند که دشمنان جمهوری اسلامی ایران به اهداف خود دست یابند.

در جای دیگر هم میگوید کسی به حرفهای ما محل نمیگذارند وحرف مجاهدین را ملاک میگیرند

ببینیم مشرق که مرتبط به اطلاعات سپاه است در مورد نقش مجاهدین چی نوشته :

جاوید رحمان، در ژوئن ۲۰۱۸ (خرداد ۱۳۹۷) ازسوی رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل به‌عنوان ادعایی گزارشگر ویژه سازمان ملل در موضوع حقوق بشر ایران انتخاب شد و تا اول آگوست ۲۰۲۴ (۱۱ مرداد ۱۴۰۳)، زمانی که «مای ساتو»، جدیدترین به‌اصطلاح گزارشگر ویژه مأموریت خود را آغاز کرد، در این سمت به تهیه، تدوین و انتشار گزارش‌های خلاف واقع مشغول بود؛ گزارش‌هایی که رحمان با استفاده از بستر ساخته ‌و ‌پرداخته رسانه‌های معاند ایران اقدام به توضیح آن‌ها کرد.

یکی از اصلی‌ترین مشخصه‌های دوران کاری جاوید رحمان، ارتباط غیرقابل انکار او با گروهک تروریستی منافقین و تلاش برای تأمین منویات آن‌ها بود؛ رابطه غیرقابل انکاری که با حضور رحمان در نشست ۲۴ آگوست (۲ شهریور) منافقین اندک امکان تردید در این‌باره را نیز از بین برد.

بنازم به قدرت مجاهدین که همه پژخیمان ومزدوران ولایتی ووزارتی را گیج ومبهوت کرده است.

بریده مزدوران وپادوهای ولایت ووزارت هم همین اعتراف را میکنند که کسی به حرف ما محل نمیگذارند.

 ببینیم محمد رضا مبین چی نوشته 

آقای کریم خان، دادستان محترم کل دیوان کیفری بین المللی لاهه
سلام

من محمدرضا مبین یکی از شاکیان پرونده 42 جداشده از سازمان مجاهدین خل هستم، که پرونده ی قطعی شده آن در ایران به همراه حکم صادره و مستندات پرونده مبنی بر نقض حقوق بشر، شکنجه، زندان، کار اجباری و دهها مورد دیگر، در ماه ژوئن امسال به آن دادگاه محترم تحویل داده شده است، اما بعد از قریب به 5 ماه ، تا کنون ابلاغیه یا فراخوان کتبی از آن دادگاه مبنی بر شروع دادرسی یا جلسات دادگاه به اینجانب ابلاغ نگردیده است، من نمی دانم این تاخیر به چه علتی است؟

حرف آخر:

چرا اینها الان اسرائیل اسرائیل میکنند وتلاش دارند این مدل شیطانسازی را ترویج کنند آنهم توسط پادوهای اطلاعاتی وولائی خودشان؟

خامنه ای تصور نمیکرد که وعده صادقش به ایجا بکشد. هنیه ونصرالله هاشم صفی الدین ونیلفروشان  وکی وکی و...حماس وحزب الله را از دست بدهد جنگ از عزه بره جنوب لبنان فردا هم یمن وپس فرداعراق و....ومهمترداشت با دم های مار سر مار را مخفی میکرد حالا که مجاهدین هی گفتند سرمار ولایت در تهران است الان میترسد اسرائیل وآمریکا سر مار را هم بزنند.

این مداحی ها وپامنبریهای پاپدوها ومزدوران رژیم هم مال اینه از ترس دارند در تاریکی سوت میزنند 

بد نیست مطلب را به بخشی از مقاله ای در سایت مجاهد در رابطه با سر ما به پایان ببیریم :

موقعیت «سرمار» در «گوشه رینگ»

در مورد موقعیت «سرمار» در شرایط بحرانی کنونی، روزنامه فرانسوی فیگارو ۱۳مهر نوشته است: «ایران با حمله به اسراییل برای اولین بار با پرتاب موشکهای مافوق صوت، خطر متحمل شدن پاسخ عظیم اسراییل را به جان خرید که می‌تواند منافع حیاتی آن را به خطر بیندازد. این حمله بخشی از منطق "دفاع از خود"جمهوری اسلامی بود که چند ماه است به‌شدت ضربه خورده است... یک کارشناس در بیروت و آشنا به ایران توضیح می‌دهد:"علی خامنه‌ای که در ساعات پس از کشته شدن نصرالله در مکان امنی قرار گرفته بود، برای پاسخگویی چراغ سبز نشان داد". برای تهران، این یک فوریت بود، زیرا در غیر اینصورت در چشم میلیونها ساکن خاورمیانه، ضعف آن آشکار می‌شد».

فیگارو می‌افزاید: «اکنون چشمها به سمت دریای مدیترانه و خلیج‌فارس معطوف شده است، یعنی به مکانهای احتمالی واکنش ایران در چرخهٔ خشونتی که به نظر می‌رسد دیپلوماسی از توقف آن ناتوان است. حکومت ایران با حمله اخیر خود به‌دنبال ایجاد خطوط قرمز جدید در زمینه بازدارندگی علیه اسراییل است. کلمان ترم کارشناس لبنانی می‌گوید "محاسبه امروز حکومت ایران برای رژیمی که آسیب‌پذیریهای داخلی دارد، چه اقتصادی و چه در رابطه با مردم معترضش، خطرناک است"».

در توصیف موقعیت رژیم آخوندی از منظر نظامی، ژنرال فرانک مک‌کنزی، فرمانده قبلی سنتکام روز ۱۷مهر در گفتگو با شبکه سی‌بی‌اس گفت:

«رژیم ایران در گوشه رینگ قرار دارد. حمله آنها به اسراییل که چند شب پیش انجام شد، موفقیت خاصی نداشت. متحد اصلی آنها در منطقه، حزب‌الله، سر بریده شده و توانایی تهاجمی آن به‌شدت محدود شده است. رژیم ایران کاملاً شوکه است». وی دربارهٔ تهدید اتمی رژیم اضافه کرد: «آنها می‌دانند که اگر از آن خط عبور کنند، نمی‌توانند به عقب برگردند. این تصمیمی است که نمی‌توان از آن و عواقب سنگین آن بازگشت».



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر