۱۳۹۹ مهر ۲۶, شنبه

غلامعلی میرزایی؛ مأمور سفارت آخوندها درآلبانی

 

غلامعلی میرزایی؛ مأمور سفارت آخوندها درآلبانی

غلامعلی میرزایی بسطامی یک مأمور وزارت اطلاعات رژیم ایران است. ارتباطات ننگین او با سفارت نظام ولایت فقیه حاکم بر ایران، در تیرانا (پایتخت آلبانی) به کلام صریح خود او، در سایت سرویس جهانی بی بی سی قابل مشاهده است. علاوه براین لجن‌پراکنی مستمر او در سایت‌های خارج کشوری وزارت اطلاعات، ازجمله اینترلینک، جای هیچگونه تردیدی در استخدام او به‌عنوان یک مهره دستگاه تروریسم، سرکوب و جنگ روانی این وزارت آدمکشی علیه آلترناتیو مردم سالار شورای ملی مقاومت ایران باقی نمی گذارد. مزدوری غلامعلی میرزایی، برای گشتاپوی ملایان، مدتها پیش از اقرار خودش، در رسانه های مقاومت، از سال۱۳۹۷افشا شده بود.

غلامعلی میرزایی؛ مأمور سفارت آخوندها درآلبانی
مأموریت غلامعلی میرزایی؛ مأمور سفارت آخوندها درآلبانی درهمکاری با آیت الله بی بی سی علیه مقاومت عادلانه مردم ایران
غلامعلی میرزایی؛ مأمور سفارت آخوندها درآلبانی
اقرار غلامعلی میرزایی؛ مأمور سفارت آخوندها درآلبانی در بی بی سی به ارتباطات ننگین با سفارت فاشیسم مذهبی حاکم برایران در تیرانا

غلامعلی میرزایی یک اسیر جنگی بود که پس‌از آزادی‌اش از اسارت، درحضور صلیب سرخ جهانی، خواهان پیوستن به مجاهدین شد. طی سالیان حضور او در صفوف ارتش آزادیبخش ملی ایران، مجاهدین بارها در ابلاغیه‌های مکتوب، ازجمله در سال ۹۵، از او خواسته بودند دنبال زندگی مطلوب خود برود؛ اما او مصرانه خواسته بود نزد آن‌ها باقی بماند. مجاهدین نهایتاً او را باصرف هزینه ای گزاف به آلبانی فرستادند. با اینحال به محض ورود به آلبانی در تاریخ ۱۴ شهریور ۱۳۹۵، بازهم از او خواسته شد به دنبال زندگی مطلوب خود برود. اما او یک‌بار دیگر به اصرار این خواسته را رد کرد و متقاضی عضویت در مجاهدین شد.

غلامعلی میرزایی؛ مأمور سفارت آخوندها درآلبانی
دستخط مزدور غلامعلی میرزایی؛ در رد پیشنهاد سازمان مجاهدین برای رفتن به دنبال زندگی مطلوب خود در بدو ورود به آلبانی

پیش از این نیز او بارها و بارها، ابلاغیه های ترک کردن مناسبات مجاهدین را رد کرده بود.

ابلاغیه مجدد اخراج و ترک لیبرتی به غلامعلی میرزایی بسطامی –۱۷ بهمن ۱۳۹۴

غلامعلی میرزایی؛ مأمور سفارت آخوندها درآلبانی
دستخط غلامعلی میرزایی؛ مأمور سفارت آخوندها درآلبانی

اما او در آلبانی به استخدام وزارت اطلاعات آخوندها درآمد و ارتباطات خائنانه خودرا با سفارت این رژیم (مرکز ترور و توطئه علیه مجاهدین) برقرار کرد به همین خاطر گشتاپوی ملایان ازبردن او به ایران خودداری کرد و وی را جهت اجرای طرح های تروریستی، جاسوسی و شیطان سازی خود علیه مقاومت ایران در این کشور به کار گرفت. در تاریخ ۱۶آبان۹۸، درادامه سریالی از شیطانسازی‌های استعماری علیه مقاومت ملی و مردمی ایران، توسط رسانه های مماشاتچی و دوست فاشیسم مذهبی تروریستی حاکم برایران، بی‌بی‌سی۴ و سپس سرویس جهانی بی‌بی‌سی، برنامه‌ای نیم‌ساعته، به منظور همراهی با دستگاه جنگ روانی آخوندها علیه مقاومت عادلانه مردم ایران شامل مصاحبه با ۱۰نفر پخش نمود. ۶تن از آن‌ها، شخصیت‌های آلبانیایی و مردم عادی همسایه‌های مجاهدین در اشرف۳ بودند، که با تمام تلاشی که خبرنگار مأمور و معذور به خرج داد، زبانی جز به حسن سلوک مجاهدین و تأکید بر نفی اتهاماتی که بارها و بارها در ۲۰دادگاه اروپا و امریکا علیه مجاهدین طرح و سپس رد شده بود، بازنکردند. صحبت‌های ۴تن بقیه، که تماما مأموران افشاشده وزارت اطلاعات بودند،ً بازتکرار یاوه‌های نخ نمای وزارت اطلاعات علیه مجاهدین بود. دو نفر از آنها، حسن حیرانی و غلامعلی میرزایی بودند. آیت الله بی‌بی‌سی برای مهیج کردن رپرتاژخود و تأثیرگذاری مردم فریبانه برمخاطبان، می‌گوید «غلامعلی میرزایی چشمانش از پشت عینک کمی کج‌وکوله‌اش نگاه می‌کنند درحالی‌که به ما می‌گوید چطوری توسط فرماندهان MEK خودش گول‌خورده است».
مزدور دون‌پایه وزارت اطلاعات، غلامعلی میرزایی به آیت الله بی‌بی‌سی می‌گوید: «آن‌ها [مجاهدین] به من نگفتند که خانواده من آنجا [منظور سیرک اطراف اشرف۱ در عراق است] آمده و دنبال من بوده اند… هیچی به من نگفتند، در مورد خانواده‌ام و همسرم و پسرم»

غلامعلی میرزایی؛ مأمور سفارت آخوندها درآلبانی
دروغ‌پراکنی‌های غلامعلی میرزایی؛ مأمور سفارت آخوندها درآلبانی، طبق سناریوی مطلوب استعماری ارتجاعی، در آیت الله بی بی سی

این دروغ آشکار در حالی بود که مصاحبه داوطلبانه این فرد، به شرح زیر، در اشرف۱، از تاریخ ۱۲تیر۱۳۸۹ از تلویزیون ملی ایران، سیمای آزادی، بارها و بارها پخش‌شده است که طی آن می‌گوید خانواده‌اش با «تور وزارت اطلاعات» به اشرف آمده‌اند و او با اطلاع از این همدستی با دشمنان مردم ایران، شخصا نخواسته است به دیدن آن‌ها برود:
«با بلندگوهای گوش‌خراش که میخواد جنگ روانی برای اشرفی‌ها درست کنه، اسم من رو میاره، اینکه، خانواده‌ام اشرف اومده! میخوام اعلام کنم که هر کس به اسم خانواده من به درب اشرف اومده، خانواده من نیست بلکه یک مزدوره! از طریق وزارت اطلاعات اومده! اینو قبلاً گفته‌ام والان هم در همین پیام گفتم! اینا مزدور رژیم هستن و ما هیچ دیداری با اونها نداریم و نخواهیم داشت…» (بخشی از مصاحبه غلامعلی میرزایی-۱۲ تیر ۱۳۸۹)

صحبت‌های داوطلبانه غلامعلی میرزایی؛ مأمور سفارت آخوندها درآلبانی، قبل از خودفروشی خود به فاشیسم مذهبی حاکم برایران در سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران

مزدور غلامعلی میرزایی بسطامی پس از رفتن به لیبرتی هم که امکان تماس روزانه مستقیم و خصوصی با نمایندگان کمیساریای عالی پناهندگان و یونامی داشت، بارها و بارها برهمین موضع خود تأکید داشته است. او در تاریخ ۲۶بهمن۹۴ درنامه‌ای به نماینده ویژه کمیساریا درعراق با دستخط خود می نویسد:
«باسلام، من نامه شمارا مبنی برآمدن من به کمیساریا را برای روز پنج شنبه ۲۹بهمن۹۴ دریافت کردم… اما جواب من به نامه ای که برای من فرستادید به شرح زیر است … عطف به نامه ای که درتاریخ ۶دیماه۹۴ برای شما نوشتم که من وارد چنین بازی که وزارت اطلاعات رژیم آخوندی ازطریق کمیساریا انجام میدهد نمی شوم. بنابراین روز پنج شنبه ۲۹-بهمن۹۴ برای ملاقات با شما نمی آیم٪ باتشکر غلامعلی میرزایی [امضا]»

غلامعلی میرزایی؛ مأمور سفارت آخوندها درآلبانی
مکاتبه غلامعلی میرزایی؛ مأمور سفارت آخوندها درآلبانی، درزمانیکه در کمپ لیبرتی عراق به سر می برد با کمیساریای ناظر بر کمپ با دستخط خود

علی میرزایی پسر غلامعلی میرزایی، ساکن ایران نیز ازسالیان پیش، درارتباط با وزارت اطلاعات آخوندهاست. او بارها برای مأموریت‌های جنایتکارانه علیه مجاهدین به عراق اعزام‌شده بود. ازجمله در ۱۸ بهمن ۸۷ همراه مأمور شناخته‌شده دیگر، مصطفی محمدی، به پشت درب اشرف مراجعه کرد.
علی میرزایی و مادرش فرشته مهدیان ازجمله مأمورانی بودند که در تجمع مزدوران وزارت بدنام اطلاعات، طی سال‌های ۸۹ تا ۹۲ در همکاری کامل با عوامل جنایتکار مالکی به جاسوسی و شکنجه روانی مجاهدین پرداختند. هدف رژیم و مزدورانش از گسیل گله‌وار این مزدوران به اشرف و لیبرتی، زمینه‌سازی کشتار مجاهدین بود که نهایتا در دهم شهریور۹۲ درقتل عام اشرف۱ محقق شد.

غلامعلی میرزایی؛ مأمور سفارت آخوندها درآلبانی

پاسپورت مأمور وزارت اطلاعات، علی میرزایی که به سیرک مزدوران در اطراف اشرف اعزام‌شده بود

غلامعلی میرزایی؛ مأمور سفارت آخوندها درآلبانی
فرشته مهدیان، در تلویزیون شبکه خبرفاشیسم مذهبی حاکم بر میهن‌مان، به‌عنوان پروپاگاندای آخوندها علیه مجاهدین خلق ایران
غلامعلی میرزایی؛ مأمور سفارت آخوندها درآلبانی

مزدور علی میرزایی درحال جاسوسی علیه مجاهدین، از بالای دکل بلندگوهای رژیم در اطراف اشرف۱- ۱۹ آذر ۸۹

غلامعلی میرزایی؛ مأمور سفارت آخوندها درآلبانی

حمله مزدور علی میرزایی به سیاج اشرف، تحت حمایت مزدوران مسلح نوری مالکی- ۹ دی

غلامعلی میرزایی؛ مأمور سفارت آخوندها درآلبانی
فرشته مهدیان در مستندسازی های سفارشی وزارت کثیف اطلاعات آخوندها علیه مجاهدین خلق ایران

درهمین رابطه بخوانید:

غلامعلی میرزایی عظیم میش مست ، پیش‌پرداخت‌ علیه‌مجاهدین، برای بازگشت به زیرقبای ملا

بازگشت مزدور افشاشده عظیم میش‌مست به زیر قبای اطلاعات آخوندها

دست‌وپا زدن‌های گشتاپوی دینی علیه مقاومت ایران تحت‌عنوان مفتضح «اعضای سابق مجاهدین» این‌بار ازطریق رادیو بی‌بی‌سی۴ و سرویس جهانی

نامۀ احمد شاملو به «بی بی سی»: «حرامزاده ترین نوع سانسور»

افشای شرارت دنائت رذالت آیت الله بی بی سی در برنامه آفساید سیمای آزادی

بیانیه اعضای مقاومت ایران و نمایندگان و اعضای جوامع ایرانی در اروپا،آمریکا و استرالیا (پشتیبانان مجاهدین خلق ایران) با ۱۸۲۵ امضا

خبرهای جعلی وزارت اطلاعات آخوندها در گزارشات «خبرنگاران و رسانه های دوست» نظام ولایت فقیه


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر