۱۳۹۹ مهر ۱۰, پنجشنبه

خامنه ای مسئول اعدام نوید شورشگر است-جوامع ایرانیان در انگلستان:

 

خامنه ای مسئول اعدام نوید شورشگر است-جوامع ایرانیان در انگلستان: 


خامنه ای جنایتکار مسئول قتل نوید شورشگر است و باید پاسخگو باشد پاسخ مردم ایران به خامنه ای و آخوندهای حاکم قیام و شورش است




جوامع ایرانی مقیم انگلستان، متشکل از 37 انجمن، طی بیانیه یی با  تأکید بر مسئولیت شخص خامنه ای در اعدام نوید شورشگر تاکید کردند که پاسخ مردم ایران قیام علیه دیکتاتوری آخوندیست.

دراین بیانیه که نسخه یی از آن برای دومنیک راب وزیر خارجه انگلستان ارسال شده آمده است:

خامنه ای جنایتکار مسئول قتل نوید افکاری است و باید پاسخگو باشد. آخوند جنایتکار رئیسی سرکرده قوه قضاییه رژیم و قاضی صادر کننده حکم، شکنجه‌گران نوید و تمامی کسانی که در ارتکاب این جنایت نقش داشتند، باید در قبال این جنایت پاسخگو باشند.

جوامع ایرانی مقیم انگلستان خواستار محکومیت این اعدام جنایتکارانه، توسط دولت انگلستان و مجامع حقوق بشری و اتحادیه اروپا و کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل متحد می باشند.

سکوت در برابر این جنایت همچنانکه خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت گفته اند، سكوت و بی‌عملی، چراغ سبز برای ادامه جنایت و به مثابه همدستی است. ما همچنین خواستار لغو سفر ظریف، وزیر خارجه آخوندها به کشورهای اروپایی هستیم. دست دادن با ظریف به مثابه دست دادن با قاتلان مردم ایران است. خامنه ای جنایتکار رژیم خود را در لبه پرتگاه سرنگونی می بیند و برای افزودن یک روز بیشتر به عمر حاکمیت ننگین خود دست به کشتار مردم بی گناه می زند. پاسخ مردم ایران به خامنه ای و آخوندهای حاکم قیام و شورش است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر