۱۳۹۷ آبان ۱۱, جمعه

توطئه رژیم ایران برای ترور، زنگ بیدارباشی برای غرب- نیویورک پست:

  توطئه رژیم ایران برای ترور، زنگ بیدارباشی برای غرب- نیویورک پست: 


  • 1397/08/11
گردهمایی سازمان مجاهدین در ویلپنت پاریس که هدف توطئه بمبگذاری نافرجام قرار گرفت

وزیر خارجه آمریکا مایکل پمپئو در برنامه تونی کاتز تودی، ۱۰آبان ۹۷گفت رژیم ایران اصلی‌ترین کشور حامی تروریسم در جهان است که ما شاهد تلاشهایش برای ترور در اروپا هستیم.
مایک پمپئو در این مصاحبه که در تارنمای وزارت‌خارجه آمریکا نیز منتشر شده، در مورد نقش رژیم ایران، اینچنین پاسخ داد.
سؤال: آمریکا روی انتخابات میاندوره‌ای متمرکز است. شما احتمالاً روی چیزی که به همین میزان بزرگ است، اگر که بزرگتر نباشد متمرکز هستید و من می‌خواهم گفتگو را با ایران شروع کنم ما هنوز به آن به‌عنوان دشمن علنی شماره یک می‌نگریم، ایران بالاترین تهدید برای ایالات متحده است، شرایط منطقه چه تاثیری روی آن دارد؟

رژیم ایران اصلیترین کشور حامی تروریسم – تلاش برای ترور در اروپا
وزیر پمپئو: «اجازه بدهید با ربط بین ایران و امنیت ملی آمریکا، امنیت مردم آمریکا، شروع کنم. این کشور اصلیترین کشور حامی تروریسم در جهان است. همین هفته‌های گذشته ما شاهد این بودیم که آنها تلاش کردند که افرادی را ترور کنند. سوءقصدهایی در اروپا انجام دهند. اینها مشخصه‌های بارز یک رژیمی است که بی‌ثباتی بسیار زیادی به خاورمیانه تحمیل کرده است و این دلیل اصلی است که رئیس‌جمهور ترامپ فکر می‌کرد که برجام یک توافقنامه بسیار بدی بود و تصمیم گرفت که از آن خارج شود و به همین دلیل روز دوشنبه هفته آتی ما سخت‌ترین تحریمهایی که تا کنون علیه جمهوری اسلامی ایران برقرار بوده است را مجدد اعمال خواهیم کرد.
...

توطئه رژیم ایران برای ترور، زنگ بیدارباشی برای غرب
همچنین روزنامه نیویورک پست در سرمقاله پنجشنبه ۱۰آبان ۹۷خود با عنوان توطئه رژیم ایران برای ترور، زنگ بیدارباشی برای غرب نوشت:‌ دانمارک این هفته فاش کرد که سرویس اطلاعاتی‌اش توطئه رژیم ایران برای ترور را ناکام گذاشته است.این به هیچ‌وجه اتفاقی تازه نیست. در ماه ژوئن گذشته، آلمان مانع انجام طرح یک بمب‌گذاری در پاریس علیه مخالفان حکومت رژیم ایران شد. ترورهای خارج از کشور، تنها بخشی از کارزار جهانی ترورهای رژیم ایران است که به چند دهه قبل برمی گردد. اگر دانمارک و دیگر کشورهای اتحادیه اروپا آماده باشند تا علیه گروه ضربت چندملیتی تهران قویاً دست به‌عمل بزنند، تغییری شگرف به منطق ساده را شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر