۱۴۰۲ بهمن ۱۸, چهارشنبه

«تجاوز جنسی مقاومت نیست»؛ در راهپیمایی لندن مردم خواستار آزادی زنانی که در اسارت حماس-اند شدند - حماس مانند رژیم ایران از تجاوز بعنوان سلاح جنگی استفاده میکند

 «تجاوز جنسی مقاومت نیست»؛ در راهپیمایی لندن مردم خواستار آزادی زنانی که در اسارت حماس-اند شدند - حماس مانند رژیم ایران از تجاوز بعنوان سلاح جنگی استفاده میکند 

تصویر: معترضان با پلاکارد و پرچم اسرائیل در تظاهراتی با نام « تجاوز جنسی مقاومت نیست» در مقابل دفاتر مرکزی بی.بی.سی.، لندن، ۴ فوریه ۲۰۲۴.
تصویر: معترضان با پلاکارد و پرچم اسرائیل
 در تظاهراتی با نام « تجاوز جنسی مقاومت نیست» در
 مقابل دفاتر مرکزی بی.بی.سی.، لندن، ۴ فوریه ۲۰۲۴.

دهها تن از معترضان در نزدیکی دفاتر بی.بی.سی. گرد آمدند تا توجه عمومی را به خشونت جنسی تروریستها به گروگانهایی که از ۷ اکتبر در غزه اسیرند، جلب کنند.

دهها نفر از مردم روز یکشنبه در لندن تظاهرات کردند تا توجه عمومی را به زنانی که از ۷ اکتبر در اسارت گروه تروریستی حماس در غزه نگهداری می-شوند، و به مسألهٔ‌ تجاوز جنسی جلب کنند.

طبق اظهار حسّان نحوم، معاون شهرداری اورشلیم، از تجاوز بیرحمانهٔ گروه تروریست اسلامیست در ۷ اکتبر که طی آن هزاران تروریست حدود ۱۲۰۰ نفر را کشته و بیش از ۲۵۰ نفر، اکثرا غیرنظامی را گروگان گرفتند، هنوز ۱۷ تا ۲۰ زن و دختر اسرائیلی در غزه نگهداری می-شوند.


نحوم گفت «تنها چیزی که می-دانیم این است که هر روز در اسارت می-گذرانند شرایط بدتر می-شود و احتمال بیرون آمدنشان کمتر می-شود.»

او گفت با مادران اسیران ملاقات کرده، و شاهد بوده که می-ترسند پس از گذشت ۱۸ هفته، برخی از آنها بر اثر تجاوز جنسی حامله باشند.

نحوم گفت «باید حالا که هنوز می-توان کاری کرد آنها را از اسارت خارج کنیم.»

برخی از معترضان شلوارهایی بپا داشتند که لای پایش لکّه بود، و پلاکاردهایی با عبارت «تجاوز مقاومت نیست» در دست داشتند.

این تظاهرات در نزدیکی دفاتر بی.بی.سی. ،که سازمان-دهندگان گمان دارند به قدر کافی اتهامات خشونت جنسی در تهاجم مرگبار حماس را پوشش نداده، برگزار شد.


تصویر: تظاهرات-کنندگان با لباس آغشته به مواد مشابه خون و پلاکاردهایی باع بارت «تجاوز مقاومت نیست» مقابل دفتر بی.بی.سی. در لندن، ۴ فوریه ۲۰۲۴ تظاهرات می-کنند تا توجه عمومی را به مصیبت زنان اسرائیل ربوده-شده که بیش از ۱۱۰ روز است در اسارت حماس-اند، جلب کنند.

گزارشهای مربوط به تجاوز و خشونت جنسی از ۷ اکتبر به اینسو تکثیر شده و گیلاد اردان، سفیر إسرائيل در سازمان ملل، اول ماه دسامبر گفت حماس از تجاوز و خشونت جنسی به عنوان اسلحهٔ جنگی استفاده می-کند.

علیرغم شواهد معتنابه از جزئیات خشونت جنسی سازمان-یافتهٔ مجرمان علیه زنان و دختران اسرائیلی به دست تروریستهای فلسطینی در تهاجم ۷ اکتبر، از جمله مصاحبه با بیش از ۱۵۰ شاهد عینی، کارکنان درمانی، اعضای گروههای امداد، سربازان، مشاوران تجاوز جنسی، و مقامات دولتی، و نیز بررسی فیلمهای ویدئویی، عکس، و داده-های جی‌.پی.اس. گوشیهای هوشمند، حماس اتهامات را انکار کرده است.

متن کامل را در لینک زیر مطالعه کنید
https://www.timesofisrael.com/rape-is-not-resistance-london-rally-calls-for-release-of-women-held-by-hamas/

09:18 ,2024 فوریه 5 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر