۱۴۰۲ بهمن ۲۷, جمعه

تسنیم نوشت : عبدالسلام: یمن هرگز تسلیم آمریکا نخواهد شد/ ممانعت از تردد کشتی‌های اسرائیلی ادامه خواهد یافت

 تسنیم نوشت : عبدالسلام: یمن هرگز تسلیم آمریکا نخواهد شد/ ممانعت از تردد کشتی‌های اسرائیلی ادامه خواهد یافت

عبدالسلام: یمن هرگز تسلیم آمریکا نخواهد شد/ ممانعت از تردد کشتی‌های اسرائیلی ادامه خواهد یافت

رئیس هیئت ملی در دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که نیروهای مسلح یمن همچنان به جلوگیری از تردد کشتی‌های اسرائیلی یا مرتبط با رژیم اسرائیل در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، محمد عبدالسلام از رئیس هیئت ملی در دولت نجات ملی یمن تاکید کرد: یمن همچنان به حمایت ازغزه با تمام ابزارهای در دسترس ادامه داده و از تردد کشتی های اسرائیلی یا کشتی هایی که به سمت بنادر اشغالی حرکت می کنند، تا توقف تجاوزات رژیم اسرائیل به غزه و پایان محاصره آن ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه گفت تحریمها بیانگر  دورویی آشکار و رسوایی آمریکاست که به دنبال زیان رساندن به یمن در راستای حمایت از اسرائیل است.

عبدالسلام تاکید کرد یمن هرگز از موضع حمایتی خود در قبال غزه به خاطر تصمیم اخیر آمریکا(تحریمها) دست برنخواهد داشت، زیرا موضع یمن برخاسته از یک موضع اصولی، ایمانی و انسانی است.

وی خاطر نشان کرد این آمریکاست که با حمایت از اسرائیل و آوردن آن به دریاهای ما و تجاوز به  اراضی ما از تروریسم جهانی حمایت می کند.

عبدالسلام گفت اگر آمریکا به تسلیم شدن برخی از نظامها در برابر سیاستهای برتری جویانه و تروریستی اش عادت کرده، باید بداند این امر هرگز درباره یمن صدق نخواهد کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر