۱۳۹۶ مهر ۱, شنبه

العربیه:‌رهبران باسابقه، از آمریکا خواستند تا از توافق اتمی با رژیم ایران بیرون بکشد

العربیه:‌رهبران باسابقه، از آمریکا خواستند تا از توافق اتمی با رژیم ایران بیرون بکشد


العربیه در بخش انگلیسی خود گزارش داد رهبران سیاسی آمریکا روز چهارشنبه در جریان تظاهرات ایرانیان در نیویورک، بر خروج آمریکا از توافقنامه هسته‌یی رژیم ایران اصرار ورزیدند.
جان بولتون، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل گفت:‌ من فکر می‌کنم بسیار مهم است که ایالات متحده به‌عنوان سیاست رسمی خود اعلام کند که رژیم ایران باید تغییر کند. من فکر می‌کنم جهان باید این را با وضوح بشنود.
جوزف لیبرمن رئیس سابق کمیته امنیت مجلس سنای آمریکا، گفت: «من فکر می‌کنم عدم تأییدیه، یک ایده خوب است و من فکر می‌کنم موضوع اصلی این است که رژیم ایران برخلاف امیدهای دولت اوباما، رفتار کلی خود را تغییر نداده است.
الیوت انگل یکی از اعضای ارشد دموکرات کنگره گفت: «چه چیزی بهتر از عدم تأییدیه آن است که مطمئن شویم رژیم ایران به توافقنامه پایبند باقی بماند، اگر این رژیم از برنامه موشکی بالستیک خود و حمایت از تروریسم دست نکشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر