۱۳۹۶ مهر ۵, چهارشنبه

سالگرد جنگ و رسوایی دین فروشی آخوندها

سالگرد جنگ و رسوایی دین فروشی آخوندها

 جنگ ضدمیهنی آخوندي

جنگ ضدمیهنی آخوندي

روز جمعه 31شهریور، جمعه‌بازارهای خامنه‌ای در همه جا شاهد اوج اوج دین فروشی آخوندها به‌صورت مقایسه جنگ ضدمیهنی 8ساله و جنگ تجاوزکارانه رژیم در سوریه با جنبش عاشورای حسینی بود.

دین فروشی توسط آخوندها و دجالگری و ارتزاق از قبل اسلام و به‌ویژه نام امام حسین، با وارونه نمایی ارزشهای واقعی اسلام در ایران قدمت زیادی دارد. در دوران دیکتاتوری سلطنتی دین فروشی آخوندها رونق زیادی داشت و البته شاه هم نه تنها کاری به کار این آخوندها نداشت، بلکه از آنها حمایت می‌کرد چون آنها هم با شاه کار نداشتند و سلطان را ظل الله می‌دانستند و معرفی می‌کردند. البته حساب روحانیت مبارز، کسانی مثل پدر طالقانی و آیت‌الله شهید عاشوری و بسیاری از آنان که در صفوف مجاهدین قرار گرفتن و خمینی کینه توزانه آنها را به‌شهادت رساند از این آخوندهای دین‌فروش جداست. پس از ربوده شدن انقلاب ضدسلطنتی توسط خمینی دجال، دین فروشی به مذهب رسمی و حاکم بر کشور تبدیل شد و با چنگ انداختن آخوندها به ثروتهای ملی، ارتزاق از قبل دین با ذبح تمامی کلمات و ارزشهای مقدس اسلام ناب محمدی، ابعاد نجومی پیدا کرد و به‌صورت چپاولهای میلیاردی و عظیم ادامه یافت. به فرمان خمینی که تحت عنوان فتوا صادر می‌شد، حفظ حاکمیت پر جنایت به‌عنوان اوجب واجبات معرفی شد. یعنی واجب تر از نماز و روزه و هر واجب دیگری و سیاه‌ترین نوع سرکوب و جنایت به سیاست رسمی و عملی نظام حاکم تبدیل شد.

در راستای همین سیاست شیادانه بود که ولی‌فقیه به‌عنوان جانشین پیامبر و نایب امام زمان معرفی شد و تمامی اعمال این حاکمیت و بویژه خمینی و خامنه‌ای با اقدامات پیامبر، حضرت علی، امام حسین و سایر ائمه مقایسه شد.

از جمله سوء‌استفاده‌های نظام جنایتکار ولایت‌فقیه از د‌ین، توجیه جنگ ضدمیهنی با عراق به‌عنوان جهاد در راه اسلام بود.

رطب و یابس بافتن آخوندها اندر فواید و نعمات جنگ برای نظام و چسباندن این جنگ ارتجاعی به قیام حسینی، البته مبین نیاز این رژیم به استفاده از گسترش تروریسم و جنگ‌افروزی است و توسل به مقایسه کشته‌های جنگ تجاوزکارانه در سوریه با سپاهیان امام حسین، در راستای فراهم کردن گوشت دم توپ برای دخالتهای تجاوزکارانه و تروریستی در منطقه به‌ویژه در سوریه، عراق و یمن است.

روز 31شهریور امسال این دجالگری به اوج رسید وقتی که امام جمعه‌های خامنه‌ای مطابق دستورالعمل به شکل زنجیره‌یی به مقایسه جنگ ضدمیهنی و جنگ تجاوزکارانه رژیم در سوریه و عراق با قیام عاشورا پرداختند.

آخوند صدیقی امام جمعه خامنه‌ای در تهران ابلهانه و دجالگرانه گفت: ”شهدای ما همه نماد و نمود امام حسین (ع) بودند؛ امثالی که به رهبر انقلاب نامه می‌نویسند که در جهاد دفاع از حرم شرکت کنند، کم نیستند که دلیل آن دفاع مقدس است که در شهادت را باز نگه داشته است“. (خبرگزاری ایرنا 31شهریور 96)

آخوند یوسف پور امام جمعه رژیم در ساری نیز از نیروهای رژیم در جنگ ایران و عراق با عنوان سپاه اسلام نام برد که در برابر سپاه کفر مانند ”حماسه کربلا“ جنگیدند.

وی ارتجاع خمینی را تحت عنوان ” انقلاب اسلامی“ و هم‌چنین جنگ را ”برگرفته از فرهنگ عاشورایی“ توصیف کرد. (خبرگزاری ایرنا 31شهریور 96)

آخوند محسن حیدری امام جمعه رژیم در اهواز نیز جنگ رژیم با عراق را در امتداد عاشورا و در ”تقارن حقیقی“ با آن دانست.

این آخوند در اوج دجالگری خمینی را با امام حسین مقایسه کرد و گفت: ”رهبری نهضت عاشورا با سید و سالار شهدا امام حسین (ع) بود و رهبری و فرماندهی کل قوا با سلاله امام حسین (ع)، فقیه ربانی، رهبر کم نظیر جهان معاصر اسلام خمینی بود“. (خبرگزاری تسنیم 31شهریور 96)

آخوند علیرضا اعرافی مجری جمعه‌بازار قم ضمن بیان فواید جنگ ضدمیهنی برای نظام آخوندی گفت: ”دفاع مقدس امتداد عاشورا بود و الگوی جدیدی از وفاق و مقاومت را تولید کرد که امروز در عراق و لبنان و سوریه شاهد همین مقاومت هستیم“ .(خبرگزاری مهر 31شهریور 96)

این هم افاضات امام جمعه خامنه‌ای در هشترود در باب همین قیاس دجالگرانه: «مصادف شدن هفته دفاع مقدس با ماه محرم، تداعی کننده حاکمیت فرهنگ عاشورایی در دفاع مقدس است و ارزش این دو رویداد مهم باید برای جوانان تبیین شود». (خبرگزاری ایرنا 31شهریور 96).

آش این مقایسه‌های دجالگرانه آن قدر شور است که مهره‌هایی از رژیم را هم ناگزیر به موضعگیری علیه آن کرده است.

مثلاً سعید زیبا کلام یکی از عوامل باند خامنه‌ای در گفتگو با تلویزیون افق رژیم 4شهریور 96 اعتراف کرد: «ما از صبحدم 22بهمن مدام از اسلام داریم حرف می‌زنیم مدام از آرمانها و ارزشهای اسلامی داریم حرف می‌زنیم خب واقعًا چی شده تو این چهل سال؟ چه کردیم؟ چه دستاوردی داریم؟ خدایی ما پیشرفت کردیم به‌لحاظ اعتقادات دینی؟ یعنی امروز روز صادقانه رو در رو امروز روز اعتقادات مردم به دین اسلام بیشتر شده؟ واقعًا اینجوری است؟ ما بد کردیم بد کردیم ما سوء‌ استفاده‌های وحشتناکی از دین خدا کردیم من نظرم این است که متوقف کنیم این روند را هر اعتقادی داریم داشته باشیم».

واضح است که سوء‌استفاده نظام آخوندی از دین از این واقعیت ناشی می‌شود که نظام آخوندی ناتوان و عقب مانده‌تر از آن است که بتواند مطالبات مردم را پاسخ بدهد، لذا ناگزیر است با سوء‌استفاده از دین و تحریف و ذبح کلمات و ارزشهای اسلام محمدی، پوششی برای سرکوب مطالبات و اعتراضات مردم فراهم کند. اما این شعار غارت‌شدگان در تظاهراتی که همین روزها و همزمان با اوج همین دجالگریها در خیابانهای شهرهای مختلف میهن و در فضای مجازی طنین انداخت نشان می‌دهد که ابزار دین فروشی تا چه حد رسوا شده و دیگر اثر ندارد. شعار غارت‌شدگان این بود: «حسین حسین شعارشون/ دزدی افتخارشون».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر