۱۳۹۶ شهریور ۱۷, جمعه

وحشت از سرنگونی به شیوه معکوس!


وحشت از سرنگونی به شیوه معکوس!

 آخوند موحدی کرمانی
 
آخوند موحدی کرمانی
این روزها ترس از سرنگونی با زبان صریح و روشن در حرفها و اظهارات مهره‌ها و رسانه‌های رژیم موج می‌زند؛ از جمله امروز این یکی از موضوعات نمایش‌های جمعه در تهران و شهرهای مختلف بود که البته گاهی با زبان معکوس که با آن خوب آشنایی داریم بیان می‌شد مثلاً با این بیان که ما نمی‌ترسیم!، ما از دشمن نمی‌ترسیم! این قدرتهای جهانی هستند که از قدرت ما می‌ترسند، این آمریکاست که از ما می‌ترسد. حالا ببینید که آخوند موحدی کرمانی نماینده و گماشته خامنه‌ای در نمایش جمعه تهران آن را چگونه بیان می‌کند:
«یک قدرتی ایران به جهان نشان داد که هر توطئه‌یی کردند برای شکست دادن این انقلاب خودشان مواجه با شکست شدند».

«از دشمن دیگه نترسید، با داشتن ولایت دیگه دشمن نمیتونه هیچ غلطی بکنه، با داشتن رهبری لایق کاردان، زاهد، متقی، پارسا، که مطاع باشد که مردم تبعیت کنند آن‌چنان که زمان امام مردم پیروی کردند، با چنین رهبری دیگه دشمن هیچ‌یک از توطئه‌هاش مؤثر نمیشه و نشد بحمدالله».

«فرامین رهبرتون رو امتثال بکنید، اگر امتثال نکردید، حالا بترسید!».

«جا دارد بترسید، مبادا آمریکا نفوذ کند! مبادا آمریکایی که از در بیرون شده از دریچه بیاید. مبادا خدای نکرده حکومت دینی از دست شما برود».

ملاحظه کردید؟ آخوند شیاد کاری هم به اینها ندارد که خود ولی‌فقیه از این‌که بگوید شبها از ترس مسائل فرهنگی از خواب بیدار می‌شوم ابایی ندارد حالا بگذریم از آن موارد دیگر که شبها چند بار از جا می‌پرد ولی این الدرم بلدرم گماشته‌اش آخوند حجتی که ما قدرتی نشان دادیم که قدرتهای بزرگ ترسیدند و جا زدند، جای خودش را داد به این‌که اگر از ولایت فقیه پیروی نکردید باید بترسید. و یک قدم بعد مبادا آمریکا نفوذ کند، که معنی نفوذ آمریکا در فرهنگ دجالگرانه رژیم یعنی شقه در نظام و سست شدن پایه‌های دیکتاتوری ولایت فقیه و آخر سر هم هشدار به مقامها و نیروهای رژیم که مبادا حکومت دینی از دست شما برود! یعنی سرنگونی! بله کابوس سرنگونی که البته به دست مردم ایران محقق خواهد شد خواب و بیداری آخوندهای حاکم رو آشفته کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر