۱۳۹۶ شهریور ۲۷, دوشنبه

کابینه دولت دوازدهم آخوند شیاد حسن روحانی - کابینه ارتجاع

کابینه دولت دوازدهم آخوند شیاد حسن روحانی - کابینه ارتجاع

بالاخره پس از کشمکشهای متعدد، آخوند روحانی کابینه وزرای خود را معرفی و مجلس آخوندی نیز به آنان رأی اعتماد داد. کابینه‌ای که امروز مورد انتقاد خود اصلاح‌طلبان قلابی نیز می‌باشد و حاکی از تمکین آخوند روحانی در مقابل فشارهای ولی‌فقیه ارتجاع می‌باشد.

دم خروس به حدی نمایان بود که دفتر خامنه‌ای اعلام کرد که در انتخاب وزیران پیشنهادی دخالتی نمی‌کند مگر در 6وزارتخانه: دفاع، امور خارجه، اطلاعات، علوم، آموزش و پرورش و ارشاد، که این هم تکذیب نامه مضحکی به سبک آخوندی است.

البته ایشان در انتخاب وزیر اقتصاد دخالتی نمی‌کند تا احیاناً از زیر بار مسئو لیت اوضاع اسفبار اقتصادی حاکم بر ایران شانه خالی کند. چینش وزرای دولت آخوند روحانی خود نشان از یکپارچگی رژیم در غارت و چپاول و شراکت در جرم و جنایت می‌باشد.

جایگزینی یک جلاد به نام آوایی بجای ‌پورمحمدی جنایتکار نشان می‌دهد که اصلاح‌طلبان حاضر به عقب نشستن از قتل‌عام و سرکوب و اعدام حتی به اندازه یک وجب نیستند.
آوایی وزیر دادگستری یکی از مسئولان قتل‌عام در زندان یونسکو در دزفول در استان خوزستان بود. جهرمی نیز که از جانیان و شکنجه‌گران و بازجویان در جریان قیام مردم در سال 88 بود، حتی به‌شهادت جمع زیادی از عوامل رژیم عنصر بنامی است که با تصدی وی بر کرسی وزارت ارتباطات می‌توان تصور کرد که فضای مجازی حاکم بر ایران به چه سمتی گرایش خواهد داشت. اینجاست که دست این روباه مکار رو شده و مشخص می‌گردد که وعده وعیدهای انتخاباتی او فریبی بیش نبوده و هیچ تفاوتی با دیگر کاندیدای ریاست جمهوری، رئیسی جلاد ندارد تا جایی که خیلی از منتقدان آخوند روحانی در جناح به‌اصطلاح اصلاح‌طلب عنوان نمودند که اگر رئیسی نیز رئیس‌جمهور می‌شد شاید گزینه‌های مناسب‌تری را برای کابینه خود می‌داشت.

در جریان رأی اعتماد مجلس آخوندی نیز بعدها مشخص گردید که تقلباتی نیز صورت گرفته است. در هر صورت فساد در تمام عرصه‌های این حکومت و در تمام اعماق آن رسوخ کرده و بی‌جهت نیست که این همه معضل و مشکل در ایران تحت حاکمیت این دجالان دیده می‌شود و متأسفانه هزینه این دجال گری را مردم ایران پرداخت می‌کنند.

آری ظلم و ستم آخوندی و تحقیر و توهین به مردم بزرگ ایران‌زمین پایان نخواهد پذیرفت مگر با سرنگونی تمام‌عیار این رژیم خونخوار. روزی فرا می‌رسد که عزت و شرف و احترام به ایران و ایرانی باز گردد.

روز رستاخیز بزرگ مردم ایران نزدیک است. دیر نیست توسط مردم ایران و به همت اشرف‌نشانان در سراسرجهان، این رژیم ددمنش برای همیشه به زباله دادن تاریخ فرستاده شود.

به امید آن روز.
ف-ت از آلمان.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر