۱۳۹۹ آبان ۱۸, یکشنبه

کانون هابیلیان، شعبه‌ وزارت اطلاعات آخوندی

کانون هابیلیان، شعبه‌ وزارت اطلاعات آخوندی

 کلیک کنید وکامل ببینید 

ضرورت شیطان سازی از مجاهدین برای زمینه سازی کشتار مجاهدین

کانون هابیلیان سال ۱۳۸۴ به‌منظور پوشش حقوقی و قالب دروغین تحت عنوان ان جی او (انجمن غیردولتی) تشکیل شد. هدف اعلام‌شده آن فعالیت‌های حقوقی علیه مجاهدین و رهبری‌شان در کشورهای مختلف و مجامع بین‌المللی است.
رئیس کانون جعل و تحریف هابیلیان محمدجواد هاشمی‌نژاد است که درباره نقش و جایگاه او در دستگاه رژیم گفته‌شده است: «هاشمی نژاد تنها شخصی است که به خاطر وابستگی‌هایش به روحانیت… از دیرباز مناسبات نزدیکی با رهبران جمهوری اسلامی داشته… و همچنین نفوذ فوق‌العاده وی در حکومت ایران بااینکه منصب حکومتی ندارد، اما در مهم‌ترین دیدارهای دیپلماتیک دیده می‌شود بر کسی پوشیده نیست». او منعکس‌کننده نظر «بخش تصمیم‌ساز و اثرگذار حاکمیت» است.
«محمدجواد هاشمی نژاد علاوه بر ریاست بنیاد هابیلیان، مدیریت امور بین الملل آستان قدس رضوی را نیز به عهده دارد»
تمام فعالیت و فلسفه وجود هابیلیان به سرکردگی هاشمی نژاد علیه مجاهدین درصحنه بین‌المللی، ایجاد پوشش حقوقی و قانونی برای محدود کردن مجاهدین است، در همین رابطه طوماری با ۱۲ هزار امضاء علیه مجاهدین برای ارائه به دادگاه‌های کشورهای دیگر تهیه کرده است.

این محور و فلسفه به اعتراف رئیس این بنیاد محمدجواد هاشمی نژاد برای این است که هیچ کجا نیست که آخوندها مشکل و بن‌بستی داشته باشند و پای اصلی آن مجاهدین نباشند و نکته قابل توجه‌تر اینکه، گفته است رژیم همه گروه‌ها و تشکلات را توانسته از دور خارج کند به‌جز مجاهدین و این مجاهدین هستند که همه بحران‌ها علیه آخوندها را هدایت می‌کنند.
در داخل کشور تمرکز هابیلیان مقابله با قیام و گرایش نسل جوان به مجاهدین که نیروی برانداز و تشکیل‌دهنده کانون‌های شورشی است، می‌باشد. این وظیفه را تحت عنوان «مرصاد فرهنگی» نام‌برده و دولت و همه ارگان‌های قتل و کشتار رژیم را به همکاری فراخوانده است که با برگزاری اجلاس و همایش و یادواره و… توأم با ورود به ساخت فیلم و مستند و انتشار کتاب خواهد بود.
هاشمی‌نژاد در مورد نقش و جایگاه مجاهدین می‌گوید: «[مجاهدین]… بســیار خطرناک هستند»  و در مصاحبه دیگری علت این خطرناک بودن برای رژیم را نقش و کارکرد مجاهدین در سمت‌وسو دادن همه اعتراضات و اعتصابات به سمت سرنگونی ارزیابی کرده و می‌گوید: اصل کار [مجاهدین] به این شکل است که حتی یک اعتراض عادی صنفی را به یک وضعیت غیرعادی تبدیل کنند در بسیاری از موارد در … گذشته شاهد بودیم که [مجاهدین] از یک اعتراض صنفی یک معضل امنیتی ایجاد کرده و با حمله به نیروی انتظامی قصد مسلح کردن خود و نیروهای خود را داشتند.

درصحنه بین‌المللی تمرکز هابیلیان روی آلبانی است که هاشمی‌نژاد به‌صراحت به آن اذعان کرده تا بلکه بتواند با آلوده کردن ملاء اجتماعی اشرف۳ زمینه‌ را برای اجرای اهداف تروریستی و توطئه‌های سیاسی رژیم آماده کند.
هابیلیان بعد از انتقال همگانی مجاهدین به آلبانی، سایت آلبانیایی زبان خودش را راه انداخت و تمرکز فعالیت‌هایش را روی آلبانی گذاشت.

در این رابطه بخوانید:

هابیلیان مدافع جلادان دهه شصت – قسمت اول

هابیلیان مدافع جلادان دهه شصت – قسمت دوم

جنبش داد خواهی قتل عام ۶۷ هابیلیان مدافع جلادان دهه ۶۰– قسمت سوم

جنبش دادخواهی قتل عام ۶۷ –هابیلیان مدافع جلادان دهه ۶۰ – قسمت چهارم و آخر

«سازمان غیردولتی» به سبک اطلاعات آخوندی

مجاهدین خلق ایران هدف دروغ سازی وزارت اطلاعات – روایت وارونه از تاریخچه مجاهدین

بازخوانی دهه ۶۰ یا وحشت از مجاهدین؟

جعل وانتشار افسارگسیخته صدها کتاب و جنگ روانی علیه مجاهدین  

NGO های آدمکشی

رژیم ایران احساس خطر از مجاهدین و اعتراف به آن

برگزاری نمایشگاه تاکتیکی از جنگ روانی علیه مجاهدین

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر