۱۴۰۲ دی ۱۶, شنبه

ایرج صالحی بسیجی خالص سازی شده وزارت اطلاعات وسپاه تروریستی قدس که مجیز قاسم سلیمانی را میگوید وپاچه مجاهدین را میگیرد .

ایرج صالحی بسیجی خالص سازی شده وزارت اطلاعات وسپاه تروریستی قدس مجیز قاسم سلیمانی را میگوید وپاچه مجاهدین را میگیرد .


ایرج صالحی بسیجی خالص سازی شده وزارت اطلاعات وسپاه تروریستی قدس مجیز قاسم سلیمانی را میگوید

خبر انفجار کرمان بسیار سرو صدا کرد بسیاری آنرا کار رژیم دانستند ومیگویند که رژیم یک بار در هیچ زمینه ای راست نگفته که این یکی را راست گفته باشد دردنیای شبکه های اجتماعی ومجازی هم بسیار حرف وحدیث بود که مثلا چرا سران رژیم نرفته بودند ؟چرا دختر قاسم سلیمانی نرفته بود؟ و...

کاری هم به اینها نداریم واصلا وارد این بازی ها هم نمیشویم رژیم سناریو سازی میکند وداعش سازی وبسیاری کثیف کاری های دیگر، کشتن مردم هم برای رژیم ، مگر اهمیت دارد؟ اینهمه در آتش افروزی غزه به شهادت رسیدندآن زمان که ۱۶۰۰۰تن فلسطینی بی گناه کشته شده بودند سران رژیم وامامان نمایش جمعه های خامنه ای گفتند: هزینه امنیت خامنه ای وحکومتش است هواپیمای اکراینی را با آن همه سرنشین با موشک میزند پیش دستی میکند که مثلا جلو حمله احتمالی آمریکا را بگیرد .

همین امروز امامان نمایش جمعه خامنه ای با وقاحت تمام گفتند این انفجارکرمان امنیت میاورد نه وحشت!!! ببینید همه جهان میگویند تروروانفجار وکشتن مردم ترس ونگرانی میاورد ولی ملاهای خونریز خامنه ای میگوید امنیت میاورد باز هم اینها مهم نیست ومیگذریم .

حرف اصلی این است که رژیمی که ۱۲۰۰۰۰ نفر را اعدام ، سر به نیست ،تیر باران وحلق آویز کرد. رژیمی که با فتوای خمینی در سال ۶۷ ۳۰۰۰۰تن از بهترین فرزندان میهن را قتل عام کرد رژیمی که ۱۵۰۰ تن را یک بار و۷۵۰ تن را بار دیگر در خیابان کشت و...  ومستمردروغ میگوید و۳۰۰۰۰نفر را هم باز داشت کرد وخوشحالی میکند که سرنگون نشده  و... نمیخواهد ونمیتواند یک حرف راست بزندچون امام دجال، خمینی ضد بشر وکذابشان بیان حقیقت وحرف راست را ممنوع کرد . 

پایه های دروغ ، شیطانسازی وجعل اخبار را شخص خمینی گذشت وخامنه ای هم وارث همین دجال است پس یک حرف راست نمیتواند بزند .

حالا سر این معرکه گیری کرمان هم میخواهد پای دیگران را بکشد وسط اما چون خودش نمیتواند اینها را مطرح کند وآبرو رفته وآبروباخته است یک مشت بریده خائن دون پایه خالص سازی شده را به میدان میفرستد مثل هادی شعبانی ویا ایرج صالحی که مانند عنتر لوطی های وزارت ابراز وفا داری کند به جلاد ودژخیمی بنام قاسم سلیمانی وآخر سر هم پاچه مجاهدین را بگیرند .

ببینید ایرج صاحی با چه وقاحتی از قاسم سلیمانی تعریف وتمجید میکند وبرای رژیم دم میجنباند .

ایرج صالحی مامورنجات رژیم در شعبه اطلاعات مازندران میگوید :

؛روز 13 دی تروریست ها در شهر کرمان فاجعه آفریدند و مردمی که به یاد یک سردار بزرگ کشورشان ، قاسم سلیمانی به سمت مزار او می رفتند را با بمب مورد حمله قرار دادند.؛ 

قاسم سلیمانی قاتل ودژخیمی که مردم ایران عکس ومجسمه اش را نه تنها در کوچه وخیابان وشهرها واستانهای کشورایران به آتش میکشند 


به آتش کشیدن مجسمه های قاسم سلیمانی 

به آتش کشیدن مجسمه‌های قاسم سلیمانی؛ نگهبانی شبانه‌روزی از تندیس او در کرمان

که مردم ستم دیده لبنان وعراق وسوریه هم او را کلب  وخنزیرمینامند وبرای مرگش شیرنی پخش میکنند وبنرهایش را هم به زیر پا میگذارند ومیسوزانند 

کربلا! شادی مردم عراق پس از مرگ قاسم سلیمانی. مردم سراسر عراق در حال جشن و پایکوبی ھستند.


اما ایرج صالحی که خودش را به رژیم واطلاعات وسپاه فروخته وعلیه مردم وبه نفع حاکمیت خونریز خامنه ای واطلاعات وسپاه کار میکند میاید ودم از مردم میزند ، اما حرفش چیست ؟

هیچ به فرموده انفجارهای خودساخته را بهانه کرده پاچه مجاهدین را بگیرد که گرفت .

اما این زوزه ها واین یاوه ها درد بی درمان رژیم را که در غزه در حال گیر افتادن است ودر داخل ایران هم از ترس قیام میلرزد دوا نمیکند روز حساب رسی از خامنه ای وسران رژیم والبته مزدورانش دیر ودور نیست ومانند شاه شیخ هم بزباله دان تاریخ ریخته خواهند شد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر