۱۴۰۲ مهر ۲۸, جمعه

اراجیف وآسمان وریسمان بافتن محمد جواد هاشمی نژاد سرکرده مافیای هابیلیان در رابطه با فلسطین وباز نشخوار آن توسط ماموران وزارت اطلاعات در انجمن نجات

 اراجیف وآسمان وریسمان بافتن محمد جواد هاشمی نژاد سرکرده مافیای هابیلیان در رابطه با فلسطین وباز نشخوار آن توسط ماموران وزارت اطلاعات در انجمن نجات 


اینکه انجمن نجات دست ساز همین آقای محمد جواد هاشمی نژاد است وصنعتی است  که وزارت اطلاعات در شیطانسازی دروغ بافی وجعل وتولید اکاذیب علیه سازمان تنها هماورد نظام فاسد ولایت فقیه  راه انداخته وبکار گرفته، اما تلاش میکند آن را رنگ کرده وان جی او یا مردم نهاد جا بزند ابراهیم خدابنده بریده در هم شکسته را هم بهمین دلیل کردند مدیر کل انجمن نجات که نقش هایش را بازی کند.

بیشتر بدانید

انجمن نجات رژیم چیست؟ چگونه وچرا تاسیس شده ؟ وچه کارهائی در داخل ایران انجام میدهد؟ شماره ۵


انجمن نجات رژيم  رژيم شعبه پوششي وزارت اطلاعات از بنيانگذاري تا كنون قسمت دوم


اطلاعیه شکست ذلت بار ولایت فقیه ووزارت اطلاعات واطلاعات سپاه از پروژه خائن بریده های مزدور واستخدامی های اطلاعات در ایران ودر میان خانواده ها وترد بریده خائن های توسط خانواده ها،همراه با یک گالری


انجمن نجات وساختن «سازمان غيردولتي» به سبك وزارت اطلاعات وتلاش این روزهای ابراهیم خدابنده برای اینکه وانمود کنند مستقل وان جی او هستند شماره ۱۰


انجمن نجات - ساختاراولیه انجمن نجات رژیم که الان مامور اطلاعات ابراهیم خدابنده مدیر عامل آن است


انجمـن نجـات» رژيم چگونگي تشكيل انجمن نجات -ساختار انجمن نجات - سياست و برنامه هاي انجمن هاي نجات و مزدوراني كه با آنها همكاري دارند, توسط چه ارگاني تعيين ميگردند


اما این انجمن نجاتی های که همگی ماموران دون مایه ودون پایه وزارت اطلاعات میباشند نقطه به نقطه وخط به خط ولی به ادبیات انجمن نجاتی ها بهتر است بگوئیم لقمه به لقمه توسط یک سرکرده هابیلیان که خودش در سطح مدیر کل وزارت اطلاعات است جویده میشود ودر هابیلیان یا سایت های وابسته زده میشود بعد انجمن نجات هم عینا آنرا در سایت نجات رژیم منعکس میکند .

تا این مرحله موضوع ، موضوع جویده شده وآماده است

مرحله بعد یک مشت مامور دون پایه وواداه مبارزه موظفند آن جویده یا پس داده را باز نشخوار کرده ودر سایت انجمن نجات منعکس کنند.


ماموران ومزدوران مافیای انجمن  نجات رژیم در استانها

البته این یک موضوع عام وخط کلی است

اما بطور خاص در رابطه با فلسطین هم این باردر ۲۳ مهر محمد جواد هاشمی نژاد سرگرده مافیای هابیلیان مطلبی نوشت با این عنوان :


محمد جواد هاشمی نژاد از مدیرکل های اطلاعات وسرکرده مافیای هابیلیان

گروهک منافقین به جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین چگونه نگاه می‌کند؟

سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد، بنیاد هابیلیان 

مهر 23, 1402

سایت انجمن نجات عین همین جویده ها وپس داده های محمد جواد هاشمی نژاد را در سایت خود نشخوار کردکه عنوانش را کمی تغییر دادبه این صورت

مجاهدین خلق به جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین چگونه نگاه می‌کند؟

 سایت بنیاد هابیلیان دوشنبه 24 مهر 1402

همان روز مامور دیگر اطلاعات وسرکرده انجمن نجات مازندران هادی شبانی نشخوارش را به این عنوان پس داد ودر سایت نجات ریخت:


هادی شبانی مزدور اطلاعات وسرکرده مافیای  نجات مازندران شکنجه گر خانواده ها

 اولین خائن به آرمان فلسطین .... است

 هادی شبانی یکشنبه 23 مهر 1402

 

۲۴ مهر ایرج صالحی مامور اطلاعات مشغول در انجمن نجات مازندران تلاش کرد نشخوارهایش را با این عنوان پس بدهد وداد:


ایرج صالحی از ماموران اطلاعات وانجمن نجات مازندران 

چرا رجوی جنایات اسرائیل را محکوم نمی کند؟

 ایرج صالحی دوشنبه 24 مهر 1402

در ۲۶ مهر محمد رضا گلی مامور انجمن نجات وزارت اطلاعات نوشت مریم رجوی، از دیدار با ابومازن تا نادیده گرفتن نسل کشی در غزه


محمد رضا گلی اسکاردی مامور اطلاعات ونجات مازندران 

 محمد رضا گلی چهارشنبه 26 مهر 1402

 وباز هم در ۲۶مهر نوبت به صدر از آذربایجان رسید که حرفهای محمد جواد هاشمی نژاد سرکرده مافیای هابیلیان را با نشخوار نماید ،عنوانش را اینجوری برایش نوشتند :

مواضع سران بدنام مجاهدین خلق در قبال تحولات فلسطین

عدم محکومیت صریح اسرائیل خط قرمز مجاهدین

 انجمن نجات مرکز آذربایجان غربی چهارشنبه 26 مهر 1402

جاینجاست که این مواضع وموضع گیریها ونشخوارهای تکراری وکلیشه ای بی مصرف هم در سالهای ۱۴۰۰ و۱۴۰۱ در همین ساین انجمن نجات تکرار شده بود، که کسی هم وقعی به آن ننهاد.

 داستان چیست ؟چرا اینها یعنی اطلاعاتیها هابیلیان ونجاتی های رژیم سه شعبه مستقل! !!وزارت اطلاعات یقه درانی میکنند ویک چیز را هی نشخوار وچند ساله که همینجوری باز نشخوار میکنند ؟.

همه میدانند که آنها هدفشان مجاهدین هستند ونشخوار پس داده های وزارت وولایت علیه مجاهدین است ودلشان برای فلسطین نمیسوزد، اما چرا اینهمه دست پاچه ؟

بیشتر بدانید مطلب مرتبط روی لینگ کلیک کنید 

نشانی‌های اتاق فکر خط‌دهنده، هماهنگ و پشتیبانی‌کننده‌ٔ جنگ‌افروزی

دلیل روشن است ولی فقیه یک غلطی کرد یک آتشی افروخت که بحرانی بیافریند تا خاکستر بر روی قیام ریخته ومدتی عمر حاکمیت ننگینش را طولانی تر کند .

آیا نمیدانست که اسرائیل ممکن است واکنش نشان بدهد غزه را بمب باران کند ؟

بله خیلی خوب میدانست اما تصمیمش را گرفت وتنور جنگ را روشن کرد در این تنور این بار فلسطینی ریخته خواهند شد تا ولی فقیه ارتجاع در تهران وهمدان و... در امان بماند امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۲ امیرعبداللهیان وزیر خارجه رژیم حرفهای قبلی خامنه‌ای را تکرار کرد. از جمله گفت که اگر در سوریه و عراق و لبنان نجنگیم باید در شهرهای ایران مانند اصفهان و تهران بجنگیم. به‌طور خاص گفت اگر از غزه دفاع نکنیم باید از شهرهای خودمان دفاع کنیم.

بیشتر بدانید وببینید که اینها وارث خمینی جنگ افروز اند

از این واضح تر ؟ خامنه ای دلش ذره ای برای فلسطین نسوخته ونخواهد سوخت او فلسطین را برای ریختن در تنور جنگ غزه اسرائیل میخواهد تا بقایش را تضمین کند .

خامنه ای گفت دست وشانه حماسی ها را میبوسد که رفتنددر اسرائیل وکشتار کردند.اما قیمتش را کی میدهد؟

معلوم است که قیمت را مردم غزه با آوارگی خانه خرابی ودربدری وشهید دادن میپردازند.

 اما واقعا خامنه ای وسپاه ومزدورانش که جشن گرفتند کی سود میبرد ؟

هیچ کس نه فلسطین ونه اسرائیل بلکه خامنه ای سود میبرد نه استراتژیک بلکه تاکتیکی  همه هم میدانند .این بار خامنه ای کور خوانده اینبار در تله جنگ خود بر افروخته میافتدبه بخشهائي از پیام آقای رجوی وخانم مریم رجوی توجه کنید  .

 روی لینک وعکس کلیک کنید وبیشتر بخوانید

آموزش برای نسل جوان (۲۷) - مسعود رجوی اول اردیبهشت ۱۴۰۲

۱-همگان از روابط برادرانهٔ مجاهدین و مقاومت ایران با الفتح و سازمان آزادیبخش فلسطین از زمان شاه تا امروز مطلعند. سیاست ما حمایت کامل از رئیس محمود عباس ریاست دولت فلسطین بوده و می‌باشد، کما این‌که هم عرفات فقید و هم ابومازن بارها همدردی خود را با مردم ایران و مجاهدین ابراز کرده‌اند

باز هم بخوانید مطلب مرتبط

مسعود رجوی -۲۳مهر ۱۴۰۲


مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران 

خامنه‌ای به‌رسم عمرو عاص و معاویه که قرآن بر سر نیزه می‌کردند، اکنون فلسطین را بر سر نیزه‌های نظام و پاسداران آن کرده است تا از قیام خلق و سرنگونی محتوم گریزگاهی بجوید. اما این بازی شگون ندارد. سرانجام نیزه به چشم همانهایی فرو می‌رود که به چشمان فرزندان این میهن گلوله‌های ساچمه‌ای زدند.

روی لینکهای زیر کلیک کنید وبیشتر بدانید 


تسلیت‌های خانم مریم رجوی به مردم و دولت فلسطین و پرزیدنت محمود عباس به‌خاطر فاجعه هولناک کشتار و جنایت علیه بیماران و بی‌گناهان در بیمارستان در غزه که خامنه‌ای و رئیسی از آن خوشحالند. آنها فکر می‌کنند به هدفی که داشتند رسیده‌اند

خانم رجوی گفت: بار دیگر تأکید می‌کنم استفاده از موضوع فلسطین به‌عنوانیک وسیله و «ابزار» رسم دیرین رژیم فریب‌کار آخوندها در ایران بوده است. در نتیجهقیمت محاصره و قطع آب و برق و سوخت و غذا را مردم بی‌گناه غزه می‌دهند. این قابل‌قبولنیست و برخلاف قوانین بین‌المللی و انسان‌دوستانه است

طبعا مجاهدین از زمان شاه با فلسطین وآرمان فلسطین پیوند .رابطه دارند اما ما که وکیل ووصی فلسطین نیستیم فلسطین نماینده وصاحب داشت ودارد اگر چه خمینی با خنجر خیانت به فلسطین از پشت ضربه زد تا مرز ترور عرفات ومحمود عباس هم رفت اما نهایت فلسطین را با فتنه که اشد من القتل است شقه وضعیف نمود تا حاکمیت خود ومزدورانش را تقویت کند .

بسیار بسیار جالب است که موضع یاسر عرفات را در رابطه با جنگ افروزی خمینی واصرار به ادامه جنگ بدانیم این مطلب در سایت رژیم در سال ۹۸ منعکس شده است :

سایت دنیای اقتصاد اینگونه نوشت

 بازخوانی هشدار تاریخی رهبر انقلاب به یاسر عرفات

۱۳۹۸/۱۱/۱۳ ۲۳:۳۷ در ادامه مطلب آمده است

شهریور سال ۶۵، آیت‌الله خامنه‌ای رئیس جمهور وقت ایران برای شرکت در اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد عازم هراره (پایتخت زیمباوه) شد. ابتدا نمایندگان قاره‌ها سخنرانی کردند و سپس نوبت به عرفات رسید. او همچنان در تکاپوی ایجاد آتش‌بس بین ایران و عراق بود. عرفات در گفتگو با روزنامه هرالد چاپ هراره بیان کرده بود: «اجلاس سران غیرمتعهدها در خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق مسئولیتی اساسی دارد و باید ایران را به قبول میانجیگری واقعی تشویق کند. این جنگ دیوانه‌وار است و فلسطینی‌ها خود را بزرگترین بازنده جنگ ایران و عراق می‌دانند. من به ایرانی‌ها می‌گویم کافی است، کافی است، کافی است. ما غیرمتعهدها برای این جنگ بهای بسیار سنگینی پرداخته‌ایم

اما ببینید همین خامنه ای وخمینی با عرفات ومواضع صلح طلبانه عرفات وفلسطینی چه ها که نکردندسر مسئله فلسطین چه خیانتها  به یاسر عرفات کردند وچه مواضع زشت ومغرضانه ای برای جنگ افروزی گرفتند ؟


خمینی ویاسر عرفات

جهان اقتصاداز سایت های وابسته به رژیم نوشت خامنه ای در جواب یاسر عرفات گفت :

سخنان آیت‌الله خامنه‌ای در آن اجلاس نوعی هشدار تاریخی به عرفات بود تا از تجویز سیاست سازش و تسلیم دست بردارد. ایشان  این بینش را در ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان موثر دانستند و بعید نبود که عرفات خود نیز روزی این سیاست را برای مردم کشور خودش تجویز کند


خامنه ای وعرفات در کنفرانس عدم تعهد ها

جنگ ایران و عراق در تابستان سال ۶۷ به پایان رسید. قطعنامه ۵۹۸ با قید خواسته‌های حقوقی ایران به تصویب رسید. عراق به عنوان آغازگر جنگ معرفی شد و صدام به قرارداد ۱۹۷۵ الجزایر بازگشت.

همزمان با پایان یافتن جنگ ایران و عراق، یاسر عرفات در یک نطق غیرمنتظره اظهار داشت: «سازمان آزادی‌بخش فلسطین برای استقرار صلح و امنیت در منطقه و به‌ویژه برای فلسطین، رژیم صهیونیستی و کشورهای همسایه، از فعالیت‌های جهادی خود صرف‌نظر و چشم‌پوشی می‌کند!» عرفات که تا پیش از آن می‌گفت باید تفنگ‌ها را به سوی دشمن مشترکمان اسرائیل بگیریم، موجودیت اسرائیل را به رسمیت شناخت.

عرفات حتی  ایده‌ «فلسطینی کردن» مسأله‌ی فلسطین را طرح کرد تا دیگر کشورهای عربی و اسلامی، نسبت به آنچه انجام می‌دهد، دخالتی نکنند. در همان ایام، رهبر انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه این‌گونه از این چرخش فکری و عملی یاسر عرفات یاد ‌کردند: «یاسر عرفات که مبارزه نمی‌کند. امروز موضع یاسر عرفات همان موضع انور سادات ۱۰ سال پیش است. امروز موضع یاسر عرفات همان موضعی است که چند سال پیش نسبت به شاه حسین می‌دادند. او هم اوائل انکار می‌کرد، بعد هم دیگر انکار نکرد؛ یعنی مذاکره‌ی با اسرائیل. موضع آشتی با امریکا. موضع بوسیدن و کنار گذاشتن مبارزه. موضع تقبیح مبارزه حتی.» (۱۳۶۸/۲/۸)

مواضع خمینی وخامنه ای را دیدید که چگونه علیه یاسر عرفات وشقه کردن فلسطین دست به کار شدند

اما مجاهدین اصول وپرنسیب های آرمانی سیاسی ومبارزاتی خودمان را دارند بهمین دلیل چپ وراست نمیزنند واصولی موضع میگیرند .علت بقا ودوام مجاهدین هم همین است وقیمت آنرا هم داده وباز هم میدهند اما توی چاله یا چوله های رژیم یا دیگران هرگز نخواهند افتاد یادتان نیست خمینی مجاهدین خلق مسلمان را تیر باران وشکنجه میکرد وتوی پرچم آمریکا میپیچید یا آنها را باسم قاچاقچی دار میزد یا یادتان نیست که خمینی میگفت قدس از طریق کربلا اما در جریان ایران گیت ومک فارلین موشک از اسرائیل میخرید شانتاژ- شیطانسازی جعل وتولید اکاذیب ذاتی ولایت فقیه است

بیشتر بدانید ماجرای مک‌فارلین

https://fa.wikipedia.org/wiki/

 

از خمینی دجال تا خامنه ای فریبکاروخونریز شعار مرگ برآمریکا و عدم رابطه با آمریکا را میدهند آما36 سال رابطه داشته وامدادهای غیبی دریافت میکردند

 بخصوص وفتی پای بچه مسلمانهای آرمانخواه ووطن پرست ومردم دوست ،سر موضعی چون مجاهدین که میخواهند ومیتوانند سرنگونش کنند در میان باشد .

پس میبینید اینهمه عربده کشی ودلسوزی ریاکارانه ولائی برای فلسطین برای بقای ننگین حاکمیت خونریز ولایت فقیه در تهران است وبهمین دلیل مزدوران وماموران بدنامش را در رابطه با فلسطین علیه مردم قیام ومجاهدین بخط کرده تا پس داده های وزارت وولایت را باز نشخوار کنند برای چیست ؟

یاد آوری میکنیم که در سال ۱۴۰۰ و۱۴۰۱ هم همین اراجیف در ساین انجمن نجات علیه مجاهدین آمده بود که بخشی از نشخوارهای اتو ماتیک وتکراری مامورانی است که اتوماتیک باید نشخوار کنند وگرنه از گردونه خارج خواهند شد قرار داد روز اولشان بعد خیانت وپیوستم به وزارت ومطیع ولایت شدن هم این بود که تا آخر عمر باید مامور مزدور وگوش بفرمان اطلاعات وسپاه قدس باشند وعلیه قیام مردم ومجاهدین برای خامنه ای امداد رسانی کنند 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر